Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Beygir gücü savaşları: Detroit otomobil fuarında en çok gücü kim gösterdi?


Önerilen İletiler

  • Admin

Beygir gücü savaşları: Detroit otomobil fuarında en çok gücü kim gösterdi?

Slide 1 of 66: 010_NORTH-AMERICAN-INTERNATIONAL-AUTOSHOW-FORD-CHEVY-DODGE-1.jpg

Bugünlerde yarış arabası veya sürat otomobili almakta hiç de yanlış yapmış sayılmazsınız. Büyük Üç, 60'ların dağ motorlarını acımasız beygir gücü ve tork ile çok iyi gerçek yakıt ekonomisi ve güvenirliği ile alakalı kılacak motorlarla dönüştürmüşler. Kuzey Amerika Uluslararası Otomobil Fuarı (NAIAS, diğer bir deyişle Detroit Otomobil Fuarı), Ford, Chevrolet ve Dodge'ın yeni tam boyutlu ve kompakt araçların sergilendiği bu yıl kamyonet kamyonlarında ağırdı, ancak Motor hızında bir sıkıntı yoktu.

Ford, basını Steve McQueen'in Bullitt kahraman arabasıyla çaldı, fakat yerdeki beygir gücünü çaldılar mı? Big 3'ün arkadan çekişli ve dört tekerlekten çekişli performans modellerinin toplam beygir gücünü, V6'lar da dahil olmak üzere toplamak ve Detroit Auto Show'da kimlerin beygir gücü savaşları kazandığını görünce artı, hiçbir mazereti olmayacağız Bir sonraki kuyruk yarışında sayıları bilmemek için! Kesme motorları için ilginç tutmak için de bonus puanları ekliyoruz, çünkü kim bu cesarete bakmayı sevmiyor?

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

AAuUZ4A.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Chevrolet

755 bg - 2019 Corvette ZR1
650 bg - 2018 Camaro ZL1 (w / 1LE paketinde)
460 bg - 2018 Corvette Grand Sport
455 bg - 2018 Camaro SS / RS (Sıcak Tekerlekler Basımı)
= 2,320 bg
+ 1,205 bg Katılma Payı (LT5 ve LT1)

Toplam 3,525 bg

LT7 ile güçlendirilmiş ZR1 ile C7 tepesine mi uçtık? Belirleme numarası Satürn V roketiyle paylaşılan bir tesadüf mü? 750hp'de, mümkün - ancak Chevy'nin "Zora" orta-motorunun dedikoduları ve casus fotoğrafları ile çitler için salınmasını bekleyemeyiz Vettesuggesting GM, klasik itmeli çubuk-V8-up'a meydan okumaya yakındır GM'in halo arabasının ön planı. Camaro serisi her zamankinden daha güçlüyken ZL1-1LELEating, hemen hemen her rota üzerinde üflenmiş bir LT4 ve hemen her havacılık ve süspansiyon numarası GM biliyor. Yenilenen 2019 Mustang, 10 vitesli otomatik ayar yapabiliyor; ZL1, otomatik olarak geliştirilmiş otomatik makineye sahip. Cadillac'taki vahşi kartlar gibi ipucu verebiliriz, ancak bu tur için Chevrolet'e sıkışabiliriz.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

AAuUNYO.img?h=680&w=1019&m=6&q=60&o=f&l=

Ford

647 bg - 2018 Ford GT (Heritage Edition)
526 bg - 2018 Mustang GT350
475 bg - 2019 Mustang GT (50. Yıldönümü Büllümü Edition)
460 bg - 2019 Mustang GT
350 bg - 2018 Focus RS
325 bg - 1698 Mustang GT S-Kodu (Bullitt 598, Kahraman Araba)
= 2,323 bg
+ 876hp Cut - Away bonus (Voodoo ve RS 2.3L)

Toplam 3,199 bg

Performansın o kadar uzak olmayan geleceğine bakıyorsanız, Ford'a bir göz atın. GM ve FCA performans numaralarıyla sert bir şekilde sallanırken ve endişelenmese de, GT500 bira yapıyor - Ford, çağdaş performans için bir yer işi hazırlıyor. Coyote ve Voodoo, ikiz camlı enerji santrallerine dönüşürken, markanın geri kalanı turboşarjlı değirmenlerin etrafında inşa edildi. Bir twin-turbo altın, ürpertici Ford küçük bloğunun yerini alacak mı? Şimdilik değil, Ford saygın bir 3.199 hp kazanmıştır - ancak Wild Card, yeni Edge ST, 335 beygir gücündeki twin-turbo V6 taşırken, dört kapı ve kapak ile sayabilir miyiz? Bunu sana bırakacağız, fakat onları bir yüksek performanslı aile helezonunun eklenmesiyle bir saçla Chevrolet tepesine atacaktı.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

AAuUNZ4.img?h=651&w=1019&m=6&q=60&o=f&l=

Dodge

840 bg - 2018 Challenger SRTDemon
707 bg - 2018 Challenger SRT Hellcat (Geniş gövde)
707 bg - 2018 Charger SRT Hellcat
485 bg - 2018 ChallengerSRT 392
475 bg - 2018 Durango SRT 392 (Mopar Parçaları)
475 bg - 2018 Durango SRT 392
475 bg - 2018 Durango SRT 392
370 bg - 2018 Charger R / T
305 bg - Challanger GT
4,839 bg
+ 707hp Cut-Away bonus (Hellcat 6.2)
5,546 bg Toplam

Şaşkın mıyız Hiç de değil - Dodge, Hellcats'ta helikopter oldu ve sonuçlar, SUV'lara, kupalara ve sedanlara "her ailen için performans otomobil" yaklaşımında gösterildi. Evet, bir Şeytanı vardı, ancak gösterinin tüketici tarafından yönlendirilen tarafı, Durango SRT'leri ve Wild-Card Jeep Trackhawk'ları (teknik olarak değil, bir Dodge'dan) güçlü bir şekilde sergilendi. Yine de Demon simülatöründe bir .006 ışık kesebilirdik, bu yüzden o gün basının geri kalanına karşı elde ettiğimiz başarılardan memnuniyet duyarız. Yine de Cuda'nın nerede olduğunu merak ediyoruz ve Mopar'dan Mustang ve Camaro'nun ayak izi üzerinde rekabet edebilecek bir midilli otomobil boyutunda savaşçı görürsek - Challenger en pratik olma yolunda adım atarken ve en güçlü üç kas arabası, biz tüysüz bir yarışmacı istiyoruz.

Ve bir Viper'in yokluğuna dair yorum yapmadıysak özür dilenecektik. Sarkaç şimdi tüm yetenekli hypercars mahkemesinde bulunsa da, yüksek performanslı alıcıların SRT Viper ACR gibi çiğ, hızlı ve sürücüye odaklı arabalara geri döndüğünü görmek şaşırtıcı değil ve sadece bizim değil Gül-ve-venum renkli camlar burada.

Günün sonunda Dodge, Ford ve Chevrolet'i kazandı - ama bu tezgah yarış listesinde ne gibi bir önemi var? Gerçekten de, 2018 yılına giren yerli performans için harika bir yılı kutluyoruz. Söylentilere göre, orta sınıf Vette, Ford GT500 ve yeni nesil Challenger ve Şarj Cihazı'nda Big Three performans otomobillerinde daha yakın ve daha yakın dönen söylentiler var umduğumuz kadar sağlıklıdır.

12.270hp'yi en son ne zaman gördünüz?

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.