Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

7 Dakikalık Plank Serisi - Hadi Yapında Görelim

Gönderen: Admin, 05-06-2018
  • 57 görüntü
  • 0 yorum

7 Dakikalık Plank Serisi - Hadi Yapında Görelim

1. Plank Jack - 30 Saniye (Sıçrama esneasında Ayaklarını Aç Kapa)
2. Hip Raise Plank - 30 Saniye (Ayakların Açık Kalçanı Yükselt ve Düşür)
3. Leg Raise Plank - 30 Saniye (Plank pozisyonunda bacaklarından birini kaldır ve bunu her iki bacak için uygula)
4. Hip Drop Plank - 30 Saniye (Kalçanı sağa ve sola çevir ve düşür)
5. Arm Raise Plank - 30 Saniye (Şınav Pozisyonunda Kollarından birini kaldır ve bunu her iki kol için uygula)
6. Spider Plank - 30 Saniye (Şınav pozisyonundan dizini karnına çek - her iki bacak içinde uygula)
7. Rock Forth - 30 Saniye (Plank pozisyonundan bütün vücudunu öne çek ve geri götür)
8. Up & Down Plank - 30 Saniye (Plank pozisyonundan şınav pozisyonuna tırman - dirseklerden tam açık kola)
9. Rock Back Plank - 30 Saniye (Rock Forth'un tersini yap)
10. Elbow Plank - 30 Saniye (Normal plank pozisyonunda kıpırdaman dur)
11. Bicycle Side Plank (Right Side) - 30 Saniye (Sağ veya sol tarafında plan pozisyonundasın diğer dirseğinle dizini birleştir)
12. Bicycle Side Plank (Left Side) - 30 Saniye (Yukarıdakinin aynısını diğer tarafın içinde yap)
13. Mountain Climber Plank - 30 Saniye (Şınav pozisyonunda koş)
14. Elbow Plank - 30 Saniye (Normal plank pozisyonunda kıpırdaman dur)

  • Beğen 1

Önerilen Yorumlar

Yorum

Gösterilecek hiç bir yorum yok

Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...

Bir Hesap Oluşturun

Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!

Yeni Bir Hesap Oluşturun

Giriş Yap

Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.

Giriş Yapın

×

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.