Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Adaletlimis

Φ Üyeler
  • İçerik Sayısı

    55
  • Katılım

  • Son Ziyaret

Adaletlimis - Başarıları

Yazar

Yazar (5/14)

  • İlk İleti
  • Ortak Nadir
  • İçerik Başlatan
  • Birinci Hafta Tamamlandı
  • Bir Ay Sonra

Son Rozetler

0

İçerik İtibarınız

  1. @Ya Sev Ya Sevr arkadasim senin bana karsi tehditlerin ve burada bir daha yazin görmek istemiyorum diye yazilarindan ötürü yeni konu acmistim ve bir uyari yedik. Sagol arkadasim beni yazmadan ve fikrimi söylemeye menedebilirsin. Zaten sizin fikirde olanlariniz nedendir gercek alimlerin medyada veya millet ortamlarinda fikirlerini ve dogru görüslerini aciklayamadiklari. Ben kendimi bu konuda bir alim veya bilgin sanmiyorum ama bana bildiklerim yeterlidir diye aciklamistim. Siz ise kahvebaslarinda aldiklarinizi buraya yazmayin demistiniz. Bende o bilgiler oralardan aldigimi söyledim ve dogru söyledim yalan söylemedim. Zahmete girdim ve Y.N Öztürkün bir yorumu buraya ekledim ve düsündüklerim hakiki Islamin degerleriyle kanitlamaya calistim. Siz beni ise Iran veya Arbistana kovmaktasiniz. Gercek Islamin degerleri hic bir yerde degismez ama isanlar Kurani söz ettigim kisi gibi yanitlayip yasarlarsa o durumlardan daha beterleri olur. Ben y.n. öztürkün yorumundan nerede peygambere karsi düsmanligini cikardigimi yukaridaki yazimda yasmistim. Tekrar kisaca belirteyim y.n.ö Kurani yorumluyor. Kuranin icinde hersey apacik yazilmamaktadir. O kisi ise bosluk buldugu yerde kurallari istedigi yöne uzatmaktadir. Kurani yorumlaya bilmek icin Peygamber, halifeler, saglam alimlerede basvurulur onda bulunmamakta. O ise 20 yüzyila uyum sagliyacagim diye Kurani kötü sekilde yorumlamakta. Peygamberden bahsetmekte ama onu yukaridaki ayetti yorumlamakta oldugunda tamemen disarida birakmakta. Evet ilmihaldeki saglam kaynaklari siz red ettiginiz gibi o kisi de kabul etmemekte. Bazi laflar ilede boyunuza yakismiyanlari yazmissiniz, bende sizin gibi savundugunuz kisileri mutlaka savunacak halde degilim. Arti y.n.ö savunan kisileri tanimaktayim ve onlar yalniz onu savunmakla kalmaktalar, Islami yasam sifir ve Peygamber konusundada anlattigim görüs farkliklarimiz onlar ile apaciktan mevcut.
  2. @cibusa @sedelina arakadaslarim beni rahatlattiniz. Alinti :cibusa hayatında kimbilir nerelere vardın da geldin sanal sitede kendine yer edinmeye çalışıyorsun. söyliyelim burası iyi bir site iyi olanlara yer açılıyor bizde, bilgine. Alinti son. Bunu okuyusun sanki kendime bazi sapiklarin sagda solda kadinlar ile kontakt kurma cabasinda olduklarini kendime ilave olarak kabul etmistim, o yüzden burayi birakma düsüncelerine kadar gittigimide söyliyebilirim. Saygilarimi sunarim, simdi icim baya rahatladi.
  3. @sardunyam o kisinin cok tv lerde ve tartismalarini her gördügümde sinirlerim tepelerime atiyordu. Insan hali degilmi ilk etabta kendimi böyle kisilere karsi korumak icin onu reddetmekteyim. Ben ne alimim nede ben hatalara karsi kendimi tamamen koruyabilirm. Kendi nefsim icabi hataya düsünler gibi gercek Islami yasama yerine isteklerim ve arzularima göre alim secme tehlikesi dogabilidiginden ve yanilanlarla birlik olmak istemedigimden o yolu sectim. Cünkü yukaridaki anlatimindanda alindigi gibi o kisi yalniz Kurana bakarak fetva vermekte yol göstermekte. Bosluk buldugu yerde kurallari istedigi yere uzatmakta. Misal "Saçların bütünüyle görünmeyecek şekilde kapatılmasını emreden bir ifade yoktur. Cenabı Hak bunu kulunun tercihine bırakmıştır." yukaridan alinti. Bu durumda müslüman kendi düsüncesine göre hüküm verebilirmis, yasadigi kültüre veya hava iklimlere göre karar verebilirmis konusu, ayni Avrupadakiler müslümanlarin domuz eti önceden yimezlerdi, cünkü buzdolabi yoktu ve sicak iklimlerde etin cabuk bozulmasina yolactigi icin yemediler. Buzdolabin varsa yada hemen yersen zararli olmadigina göre yiyebilinir sonucu gibilere benzemis. Kuranin tam aciklamadigi konulari Peygamber, halife, sünnet, hadis ve saglam alimlere dayali degilde orada bulunan ve su noktalari göze almaksizin hareket etmekte. *Kadinlarin örtünmeleri Kuranda acikca bildirilmemistir. Bunu kiskanc olan bazi kocalar söylemistir demek dogru degildir. Böyle sözler din cahillerin, hatta din düsmanlarinin, müslüman kadinlarini aldatmak icin yaptiklari cirkin iftiradir. Allahü teala Kurani kerimde herseyi acikca bildirmediki, din düsmanlarinin bu iftiralarinin bir degeri olsun. Bes vakit nemazin kac rekat olduklari, her rekatda kac secdenin farz oldugu ve daha nice farzlar Kurani kerimde acikca bildirilmedi. *Bu farzlari acik olarak peygamberimize bildirmistir. Peygamberimizin bildirdigi farzlar ve haramlar da, Kurani kerimde acikca bildirilen farzlar, haramlar gibi kiymetlidirler. *Bunlarada inanmayan kabul etmeyen dinden cikar ve kafir olur. Cünkü Allahhü teala Kurani kerimde 17 yerinde (Allahi seviyorsaniz bana tabi olunuz! Bana tabi olanlar Allahü teala sever) ve ( Allaha ve Resulune itaat ediniz! itaat etmesseniz Allah kafirleri elbet sevmez, buyurmaktadir. Sizin bilginiz ve kendinize hakemiyetiniz benden saglam olabilir ve okudugunuzda hatali yerleri kolaylika kenara atip bu dogru degildir diye ayird edebilirsiniz. Ben ise kendimi o kadar saglam iradeli, bilgili hissetmiyorum ve o yüzden onun yazilarini okumamda tehlikeli sonuclar dogurabilecegini inanmaktayim. Tabi imaninda cok saglam ve gercekten büyük tecrübeye sahib olanlar okuyabilirler ama yine cok dikkatli okunmasi gerekir. Saygilarimi sunarim
  4. Burda Y.Nuri Öztürkün anlatimi. KUR’AN’DAKİ İSLAM sayfa: 613 ve devamı Nur suresi ayet: 31 S-Yaka yırtmaçlarının üzerine vurulup örtülmesi istenen himarlar nedir? C-“…Bizim görüşümüz bu üçüncü ihtimalin esas olması yönündedir. Çünkü mütevatir sünnetin verileri Hz. Peygamberin bu son şekli esas aldığını gösteriyor. Buna göre maide suresindeki yasak tüm uyuşturucuları, Nur suresindeki emir ise baş örtüsünü kapsamına alır. Ancak bu baş örtüsünün şeklini, boyutunu, kapatması gereken yerleri santimler vererek belirlemek mümkün değildir. Bu yöndeki tesbitlerin Kur’an’a dayandırılması imkansızdır. Baş örtüsü kullanılacaktır. Ancak bunu “bir tel saç görünürse cehennemde 40 yıl yanarsın” şekline dönüştürmek bir saptırmadır. Şu muhakkak ki, başörtüsünü o şekilde yani daha titiz bir biçimde kullanmak isteyen kullanır, böyle bir titizliği gösterdiği için de kendisine saygı duymak gerekir. Ama başını herhangi bir biçimde örten, saçının belli bir kısmı açık kalacak şekilde örten kişiler Kur’an’ın beyanına aykırı davranmakla suçlanamaz. Hiçbir tartışmaya imkan bırakmayan nokta, göğsün tamamen kapatılmasıdır. Saçların bütünüyle görünmeyecek şekilde kapatılmasını emreden bir ifade yoktur. Cenabı Hak bunu kulunun tercihine bırakmıştır. Her Müslüman bunu, yaşadığı iklim şartlarına ve toplum örfüne göre kendisi belirler. Ve baş örtüsünü ona göre seçer. Burada işaret edilmesi gereken bir husus daha var. Kütübü Sitte’de yer alan bazı hadislere göre, Peygamberimiz devrinde Müslümanlar kadın ve erkek birlikte aynı kaptan (min inain vahid) abdest almakta idiler. (Bk.Buhari, vüdu 43, Ebu Davud, taharet,39; Nesai, taharet, 56, İbni Mace, taharet,36) Bu hadislerin Ebu Davud’daki şeklinde “Kadın ve erkek, ellerimizi aynı kaba sarkıtıp daldırarak toplu halde abdest alırdık.” denmektedir. Bu hadislerdeki ifadeler bir kolektif uygulamayı haber vermektedir. Yani bunlar hadis tekniği açısından haber’i vahidden daha kuvvetli, hatta mütevatir sayılabilecek beyanlardır. Ve bize gösterirler ki Asrı Saadette kadınlar, erkekler yanında abdest uzuvlarını açabiliyorlardı. Bize göre nur suresi 31. ayeti “ziynetlerinin açılabilecek kısmı müstesna” ifadesi işte bu noktalara işaret etmektedir. O halde dirseklere kadar kollar, ayaklar, yüz ve başın abdeste, meshe esas olacak kısmı serbesttir. Tekrar edelim ki, bu yerleri de abdest dışındaki zamanlarda kapatmak hassasiyetini gösterenlere saygı duyulur. Ancak bunu yapamayanlar hor görülmez.” (Öztürk’ün sözü burada bitti.) Y.Nuri Öztürk ise gögüsler örtünsünde gerisi kisiye kalmis sekliyle anlatmasidir ve tamamen yaniltidadir. Bastan Peygamberimizden bahsetmektedir. Sonra baslarini tam örtenlere saygi duydugunu söyler ama biraz sonrada bütün bunlari birden tersine cevirerek basörtü kuralini , cenabi Hak bunu kulunun tercihine birakmistir, der. Her müslüman bunu yasadigi iklim sartina ve toplum örfüne göre kendisi belirler diye ayetin manasini tamamen sinsice kendi yasama tarzina veya ondan istenilen sekle sokmaktadir. Peygamberimizi andigi halde onun hadislerini ve yasantisini gözardi eder, cünkü Peygamberimize karsi düsman birisidir. Öylelikle Allahin resulune ve Allaha karsi düsmanligi ortaya cikar. Sonuc olarakta banada düsmanlikta bulunmus sayilir. O kisi Peygamberimizi, hadislerini ve hayatini kabul etmemekte; ayrica bütün halifelerimizide alimlerimizide kabul etmedigi icin sallamadan havadan sudan fetvalarina varmakta. Assagida saydigim kaynaklar cok önemli ve konuyu aydinlatici agirlik tasimakta. Belge olarak neden Peygamberimize tabi olmamizi kanitlar. *yildizli isaretlediklerim ayrica agirligi bulunmakta Buda cokca duyduguz Nur suresi ayet 31 meali (hakiki meal) 31- Mü'min kadınlara da söyle: "Gözlerini (harama çevirmekten) kaçındırsınlar ve ırzlarını korusunlar; süslerini açığa vurmasınlar, ancak kendiliğinden görüneni hariç. Baş örtülerini, yakalarının üstünü (kapatacak şekilde) koysunlar. Süslerini, kendi kocalarından ya da babalarından ya da oğullarından ya da kocalarının oğullarından ya da kendi kardeşlerinden ya da kardeşlerinin oğullarından ya da kız kardeşlerinin oğullarından ya da kendi kadınlarından ya da sağ ellerinin altında bulunanlardan ya da kadına ihtiyacı olmayan (arzusuz veya iktidarsız) hizmetçilerden ya da kadınların henüz mahrem yerlerini tanımayan çocuklardan başkasına göstermesinler. Gizledikleri süsleri bilinsin diye ayaklarını yere vurmasınlar. Hep birlikte Allah'a tevbe edin ey mü'minler, umulur ki felah bulursunuz." Azab 33 Ey Peygamber! Hanimlarina, kizlarina ve müminlerin kadinlarina (bir ihtiyaç için disari çiktiklari zaman) dis örtülerini üstlerine almalarini söyle. Onlarin taninmasi ve incitilmemesi için en elverisli olan budur. Allah bagislayandir, esirgeyendir Kaynak : Seadeti ebediyye / Tam Ilmihal Sayfa 17 Imami Gazali(r.a) (Kimya-i seadet) kitabinda bulunuyor, mesela kizlarin, kadinlarin, baslari kollari, bacaklari acik gezmeleri haramdir. ince dar süslü renkli seylerde örtünerek gezmeleride haramdir. Böyle gezenler Allahü tealaya asi olduklari, günaha girdikleri gibi, bunlarin basinda bulunan, baba, zevc, birader ve amcadan hangisi böyle gezmeye razi verir ise bu da isyan ve günahta ortak olur. Sayfa 123 Hür olan kadinlarin avuc iclerinden ve yüzlerinden baska her yerleri ellerinin üstü, ayaklari avrettir. Namaz kilarken ve sokaga cikarken buralarini örtmeleri farzdir. Sayfa 171 Hele kadinlarin basi, kolu, bacagi acik, camiy´e girip mevlid, vaz ve hafiz dinlemeleri haramdir, büyük günahtir. Hristiyan kadinlari bile, kiliseye giderken, böyle acik degildir. Sayfa 520 Halife Ömer(r.a) bir calgici, sarkici kadini görünce kirpacla basina vurdu. Bas örtüsü acildi. (Ya Emir-el-müminin!Kadinin basi acildi) dediler. Allahü teala haram ettigi seyi ehemmiyet vermiyen kimse, islam serefini gayp etmistir. Islam serefi kadinlari örterek kiymetlendirir), buyurdu. Sayfa 533 Marifetname (Erkekelerin kadinlara nasil güzel muamelede bulunmalari gerektigini anlatilir) Nokta26. Zevce yalniz evde zevcine karsi süslenip , baska kimselere karsi süslenmemelidir. Zevcesi ve kizlari acik gezen erkekler onlarla birlikte cehenneme gidecek, cok aci azab cekecekler (Halebiyi kebir) de diyorki: (Hür kadinin avuc icinden ve yüzünden ve ayaklarindan baska bütün vucudu avrettir. Cünki Peygamberimiz (s.a) ( Kadin avretdir. Acik olarak cikarsa, seytan gözlerini cok acarak ona bakar) buyurdu. Ayaklarina avret diyenler de oldu. Allahü teala Nur suresinde, müsliman kadinlari(zinetleri göstermesinler!is yaparken zaruri acilanlar günah olmaz. Bas örtülenleri yakalarina kadar örtsünler ( Böylece saclari, kulaklari ve gögüsleri iyi örtülsün) buyurdu. Ayeti kerimde (zinet) yani (süs) leri örtsünler demek, zinet takilan, süslenen yerlerinizi örtün demektir. Acilmasi günah olmiyan zinet yerlerinden , yüz ile el oldugunu, peygamberimiz bildirdi Yine bu surede (kadinlarin ayakalrini yere vurarak yürümesinler ki, ayaklarindaki örtülü zinetlerin sesleri isitilmesin) buyuruldu. Ayaklarin avret oldugu buradan anlasilmaktadir. *Kadinlarin örtünmeleri Kuranda acikca bildirilmemistir. Bunu kiskanc olan bazi kocalar söylemistir demek dogru degildir. Böyle sözler din cahillerin, hatta din düsmanlarinin, müslüman kadinlarini aldatmak icin yaptiklari cirkin iftiradir. Allahü teala Kurani kerimde herseyi acikca bildirmediki, din düsmanlarinin bu iftiralarinin bir degeri olsun. Bes vakit nemazin kac rekat olduklari, her rekatda kac secdenin farz oldugu ve daha nice farzlar Kurani kerimde acikca bildirilmedi. *Bu farzlari acik olarak peygamberimize bildirmistir. Peygamberimizin bildirdigi farzlar ve haramlar da, Kurani kerimde acikca bildirilen farzlar, haramlar gibi kiymetlidirler. *Bunlarada inanmayan kabul etmeyen dinden cikar ve kafir olur. Cünkü Allahhü teala Kurani kerimde 17 yerinde (Allahi seviyorsaniz bana tabi olunuz! Bana tabi olanlar Allahü teala sever) ve ( Allaha ve Resulune itaat ediniz! itaat etmesseniz Allah kafirleri elbet sevmez, buyurmaktadir. Böylelikle Peygamberi ve hadislerini inkar etmek neye yol actiginin üzerinde düsünmeye davet ediyorum. Birde kadinlarin iki sözlerine imkan verelim. Artik ben de tesettüre girmek istiyorum ama çevremdeki bazi insanlarin korkusundan kapanamiyorum, çok çaresizim Bizim oralarda tesettürlü bir komsu kizi var, universitiye giderken bir ay önce Alman bir müslüman ile tanisir. Komsu kizi Alman müslümanin basi acik oldugundan onu müslüman olarak taniyamadigini söyler. Alman kizda "basörtü örtmek istiyorum ama bana hakaret ve assagilayici olurlar diye korktugumdan tasiyamiyirum" diye söylemis. Allah´im Kuran´i degistirme gayretinde olan kisinin cezasi bizim elimizden degilde biranönce senin elinden gerceklesmesini sagla, yarabbim. Onun sinsice yazdiklari yalanlarida önceden Kurani tahrif ve bozmak isteyenlerin yazdiklari gibi köklerini kurut. Inanmayipta kalbi ve gözü ilme ve bilime acik, istekleri olup nefislerine zor geldigi icin zorlananlarada, bizede hidayet nasib eyle. Amin.
  5. Konunun basligi " neden ateistsiniz? " diye atilmis ama ateist düsüncesinde olanlar kendi nedenlerini yazmamislar. Yoksa baskalari onlarin önem verdikleri yasam sirlarini ögrenip tartismaya acik olur diye mi korkuyorlar? Sorunun cevablanmasini neden Islam hiristiyan ve Yahudi konularina kaydiriyorlar? Ben sunlari beklemistim Gördüklerime inanirim. Maddiyat gecerlidir. Maneviyat görülmedigi icin bir degeri yoktur. Kelimelerin kuvvetine ve etkisine inanirim, karsiligini gördügüm icin. Sevgi ve saygiya inanirim, baskasida bana öyle davranacagini bekledigim icin. Ilk önce kendimi düsünürüm, sonra sevdiklerim gelir. Yoksa ateistler sayilanlar kendilerine has bir nedenleri yokta dinlere inanmadiklari icin mi ateistler oluyorlar? Buna benzer cevablar beklemistim ama hickimse kendinden bir pay vermemis. Islam soruldugunda hersey meydanda, onu apacik tartisiyoruz, birazda ateistligi tartisalim.
  6. Beni kasteddiysen esasinda hic kimsenin merhametine ihtiyacim yok. Sanal sitede kendime yer mi edinmeye calisiyorum? Benim yerim belli, sizin yeriniz bellimi? Öyle bir bilgiye ihtiyacim yok. Bura gözüme carpti ve üye oldum, bilmiyorum siz beni kovmak mi istiyorsunuz?
  7. @cibusa arkadasim erkeklerin yaptiklarini kadinlar niye yapamaz diye baslik atmissin. Tabi balik avinda cok basarilar dilerim, veya erkeklere rekabette Benim maksadim gecen bir derse katilmistim onu anlatmak istiyorum. Dersi veren bir psikolog terapicisi(Psikolog bir Alman kadini.), cocuk terbiyesi ve anne babanin cocuga karsi etkisi ver görevi. Öncelikle anne ve babanin görevlerinden basliyarak dolgun is zamanlarindan veya ikisininde yüksek tahsile sahib olup cocuga az zaman ayirmasindan bahsetmisti. Önceki ailelerde herkesin görevi belliydi ve büyük ailelerden meydana geliyordu diye anlatti. Erkek i$e gider kadinda cocuk yetistirir ve ev islerinde ugrasirdi. 70 yillarindan itibaren emansipation devresi basliyarak kadinlar erkeklere rekabette bulundular. Esasinda erkegin yapmasi gereken isleri ve sorumluluklari kendi üstlerine alarak bazilarida erkek düsmanligina kadar giden bir yol sectiler. 90 yillara gelindiginde kadinlarin bazi evolutiona ( degisimlere) ugradiklari (evolution kabul edilir ama maymundan türeme kabul edilemez bir evolution sekli:)) kaslarinin degisiklige ugrayip erkeklere benzedikleri, erkek hormanlarina kadar üretmeye basladiklari, erkekler gibi yüzlerinde killara kadar gelisme gözüktügü ve cocuk dogurma yetenegini gittikce kaybetme tehlikesiyle karsi karsi kaldiklarinda bahsetmisti. O 1990 ve 2000 yillardan itibaren bu yolun yanlis oldugunu düsünmeye basliyarak bu yolun kadinlar ve erkeklerin üstünde olumsuz tesirler olusturduguna varilarak geri dönüm calismalari icindeler. Tabi kisaca erkekleride araya alalim ve onlarin kadinlarin rekabeti sonucu yaratilis nederlerine aykiri hafif is ve evcil olma sonu kadin hareketleri ve kadina benzer vucutlari degismeye basladigini derste anlatmisti. Kisaca tabi kadinlarda erkeklerin yaptikalarini yapabilirler, yada daha iyi ama bazi asiri gittiklerinde zamanla kendilerine zarar verebilirler diyebiliriz. Erkeklerde normal kadinin yapacaklari isleri üstlendiklerindede kas kaybi ve kadinlara yakin bicime yaklasmalari zamanla olabilir. Ins´Allah kizmassin bazi arkadaslar hic kritik ve baska görüsleri kabul etmedikleri yüzünden biraz korkarak yaziyorum. Ama cesurum degilmi.
  8. Yalniz cikar ve sapik kisilerin nami icin degilde Allah rizasi icin konusanlari özledim.
  9. @sardunyam siz cay ikram ederseniz tabi iceriz. Cay icin tsklr.
  10. @bilimselci arkadasim benim ceza kelimesini kulladigim niyet oral sex kelimesinden ibaret. Forumkurallarina aykiri olabilir diye yazmamistim, arkadasimiz bastan beri kaynak ve örenekler istedigi icin son care olarak bunu gerek gördüm ve düsündüklerimin gercegini buraya yazdim. Yoksa kaynaklarini arayip bulduktan sonra yazssaydim benim düsüncem bundan kaynaklandi diye yalan söylemis olurdum. Tabi gercek düsüncem neden ibaret oldugunu yazdigim sucsa orasini bilemem. Iftirada degil gercek konustuklarimizi yazdim. Ben zaten yazdiklarim konustuklarimdan ibaret oldugu icin inanmak veya inanmamak size kalmis. Belgeleri ile yazmis olsaydim sizi zaten ginede inandiramazdim, cünkü her kapinin kapindigi yerden bazilari baska kacamaklar bulabilmekteler. Kaynaksiz yazi yazdigim icin özür dilerim . Saygilar
  11. @sevgili sardunyam Bilgi ve ilme ilgisi bulunmakta @yamyam arkadasimizin. Benden istedi ve bende o zahmete katlandim ve buraya istediklerinden bir kac not ekledim. Umutlanirimki o da küccük zahmete katlanir. Tabi gerisi kendi arzusuna bagli. Ufuk acisi, hür irade ve hür fikir takibcileride mutlaka bir yere bagli ve hür olmadiklarinin anlamini cikartmaktayim, ateist bilim adamlarini sevdigini okudugumda. Hic yoktansa beni buna benzer sekilde suclamaz
  12. Yeni papa Italya halkina secimlerde haksizliklardan dolayi halka yardimci sözlerini politikacilara karsida söyledi. Konusmasinda, laiklik genel anlamda kabul edilebilir ama ethik ve evlenme konularinda escinsel(din asla kabul edemez) konularinda, insanin yasama hakki bahsinde din parentezlere alinip politikadan dislanamaz diye bahsetti. Diyelim laiklik avrupadan türedi ve orada olan degisiklikler Türkiyeyede yansirmi? Bu anlattigim konusma sonucunda papa hakli cikip laiklik anlaminda degisiklik olursa sonucta hiristiyanligin etkisiyle Türkiyede uyum saglarsa din karisarak laiklik degismis olmuyormu? Saygilar
  13. Evet okumadim onun kitablarindan. Tv de gördügüm ve kahvebaslarinda sohbetlerden aldim sonucu. Gercekten sevmedigim kisilerin kitablarini okumam, ne ona para veririm ne ona zaman ayiririm. Gecen bir yasar n. ö. savunan bir arkadas ile konusmustuk ve söyledigi buraya ayip olur diye yazmamistim, simdi yaziyorum ve ceza alirsam suc senin Oral sex yasar n öztürke göre Kuranda yasaklanmadigini söylentide bulundu arkadas, ve sonucta müslümanlar bunu uygulayabilir diye bahsetti. Ayrica kadina arkadan yanasma, escinsel kadin ve erkeklerin yanasmalari Kuranda acikca yasak oldugu kullanda. O kadarini biliyordu ve ona ben fetva verilbilmesi icin sünneti ve peygamberimizin hayatindan örnekler gerektigini söyleyisin bana Kuran dogrudur onda süphem yok ama hadisler uygularsan sevab uygulamassan zarari olmaz dedi. Kuran in tamamen aciklamadigini insanin yorumlamasina biraktigini söyledi ve insan bu konuda hür oldugunu söyledi. Bende hadislerin sahih, dogrulari vardir ve dogru olmadiklari vardir. Bunlari ayird edebilmen icinde Kuran ile baglasmayanlari yanlis olanlar bölümünden sayabilirsin cevabini verdim. Oral sex konusunada böyle cevab verdim. Peygamberimiz sex hayati, isik altinda degilde karanlikta birbilrlerini ciblak halde görmedigi bir durumda olmustur. Hz. Aise validemizde kadinin avret mahallini görmemeyi tavsiye etmis, cünkü tiksenibilirsiniz diye söz gecmisti. Ayrica erkegin organi *********** etmek icinde kullanilmakta, bizim taret etme konularinda cok hassas ve önem verdiklerimizi bilmektesiniz, insan yemek yemek icin kullandigi agzi bu gibi pis oyunlara yakistiramiyorum. Ayrica basörtü konusundada gögüsleri örtme konusuna deginde ve basörtü konusunu art etti. Peygamberimizin ailesi nasil yasadi ve nasil giyindi ve Peygamberimizin hadislerini kabul etmedi. Benim verebildigim cevab kisacasi bu ve arkadasin bana karsi verebildigi cevabtan ise y. n. ö sünneti agirlik vermeden fetva verdigi sonuc dogdu.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.