Zıplanacak içerik
  • Üye Ol
Admin

Her Gün Düzenli Olarak Yürüdüğünüzde Vücudunuzda Ne Gibi Değişiklikler Olur?

Önerilen İletiler

Her Gün Düzenli Olarak Yürüdüğünüzde Vücudunuzda Ne Gibi Değişiklikler Olur?

Key techniques to get the most out of your power walk

Yürüme, az çaba gerektiren, tamamen bedensel, kolay bir alıştırmadır ve sadece fiziksel değil, aynı zamanda zihinsel esenliğinize de yarar sağlar. Kilo vermenin ve genel sağlığınızı iyileştirmenin basit ama çok etkili bir yolunu arıyorsanız, yürüyüş sadece sizin için bir şeydir.

Yaşamları boyunca fiziksel olarak aktif olan insanlar bu hastalığa daha yatkın bir yaşam tarzına sahip olanlardan daha az eğilimlidir. Ve bunun nedeni, hipokampuslarında daha fazla hacme sahip olmaları, sözel bellek ve öğrenmeden sorumlu beynin bir kısmı.

Günlük yarım saatlik yürüyüş, yüksek tansiyon ve kolesterol seviyelerini düşürerek ve kan dolaşımını iyileştirerek koroner kalp hastalığı gibi ciddi problemlerden kaçınmanıza yardımcı olur. Daha kaliteli ve daha derin nefes alma nedeniyle, akciğer hastalığı ile ilişkili bazı semptomlar yürüme sayesinde belirgin iyileşme gösterebilir.

Basit yürüyüşle kas tonusu ve kilo kaybı da tamamen gerçekleştirilebilir. En uygun hızınızı bulun, ancak bir koşu parkuruna girmeyin. Bu tür hız yürüyüşleri düşük etkilidir ve herhangi bir iyileşme süresi gerektirmez, bu da sizi ertesi gün dışarı çıkıp yürümekten alıkoyacak acıyan kaslar anlamına gelir.

Artrit Vakfı, eklemlerdeki ağrı, sertlik ve iltihaplanmayı azaltmak için günde en az 30 dakika ılımlı yürüme tavsiye eder. Güçlü kemikler oluşturmak, osteoporozu önlemenize ve kemik kaybını azaltmanıza yardımcı olacaktır. Yürüme, omurga yapıları içinde daha iyi kan dolaşımına katkıda bulunur, önemli besinleri yumuşak dokulara pompalar ve her ikisi de sağlıklı bir omurga için hayati önem taşıyan duruş ve esnekliği geliştirir.

Iowa Eyalet Üniversitesi'ndeki bir grup araştırmacı yüzlerce üniversite öğrencisiyle çalıştı. Yürümek, onları daha iyi hissetmek için ruh hallerini değiştirdi, ancak kimse onları uyarmadıysa bile bunu yapabilirdi.

Sağlığınız için yürümeye başlamak için yeterince motive olmuyorsanız, bir sınıfa katılmayı deneyin ya da yürümenin tüm faydalarını almayı düşünmeyen bir arkadaş bulun. Başka bir fikir kişisel bir antrenör kiralamak olabilir.

Beyin güçlendirici etkisi 0:45
Geliştirilmiş görüş 1:44
Kalp hastalığının önlenmesi 2:47
Artan akciğer hacmi 3:14
Pankreas için faydaları 3:51
Geliştirilmiş sindirim 4:23
Tonlu kaslar 4:59
Sağlam kemikler ve eklemler 5:45
Sırt ağrısı rahatlama 6:10
Daha sakin bir akıl 7:04
Bonus: FIT formülü 8:00

ÖZET
-Walking, demansın erken başlamasını önler, Alzheimer hastalığını geliştirme riskini azaltır ve stresi azaltarak ve endorfin salgılayarak genel zihinsel sağlığınızı iyileştirir.
-Vizyonu geliştirmek ve gözlerinizi şimdi glokom gibi potansiyel problemlerden korumak için yola çıkın.
-Walking, kalp hastalığının ve inmenin önlenmesi söz konusu olduğunda koşmaktan daha az etkili değildir.
-Walking aerobik bir egzersizdir, yani kan akışındaki oksijen akışını arttırır ve akciğerleriniz için harika olan toksinleri ve atıkları ortadan kaldırmaya yardımcı olur.
-Araştırma eylemi, diyabetin önlenmesinden daha şaşırtıcı bir şekilde daha etkili bir yoldur.
-Her gün yarım saat yürüyüş yapmak sadece kolon kanseri gelişme riskini azaltmaz, aynı zamanda sindirimi artırır ve bağırsak hareketlerini düzenler.
-Sadece bazı aralıklar veya yokuş yukarı yürümeye devam ederseniz, günde sadece 10,000 adım, spor salonunda tam bir antreman kadar etkili olabilir.
-Walking daha fazla eklem hareketliliği sağlayabilir, kemik yoğunluğunun kaybını önleyebilir ve hatta kırık riskini azaltabilir.
-Walking, daha zorlu yüksek etkili egzersizler sırasında sırt ağrısı yaşayanlar için gerçek bir hayat kurtarıcıdır.
-Walking, MDB'li hastalarda depresyon belirtilerini iyileştirir, sadece kendimizi sadece aşağı ya da bitkin hissetmeyle nasıl başa çıkabildiğimizi hayal edin.
-FIT formülü göz önünde bulundurun. Sıklık (ne sıklıkta), Yoğunluk (ne kadar hızlı) ve Zaman (ne kadar süreyle) anlamına gelir.

 

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

İletiniz moderatör kontrolünden geçtikten sonra sitede gösterilmeye başlanacaktır. Eğer buna maruz kalmak istemiyorsanız lütfen hemen bir ÜYE OLUNUZ.

Misafir
İletinizi misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer üye iseniz lütfen GİRİP YAPARAK gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.