Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

2018 Ford EcoSport Titanium Tanıtımı


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

2018 Ford EcoSport Titanium

BBJnYAJ.img?h=522&w=874&m=6&q=60&o=f&l=f

SUV suburbia araç avatarı haline gelmiş, o zaman Ford Expeditions hulking tüm ve otoyol McMansions vardır. Fakat her eğilim, karşı tarafı Amerikan arazisinin balon boyutunu reddeden küçük ev fenomenidir. Otomobil pazarında, küçük evlerden bile çok daha popüler olan mini faydalı araçlarla paralellik aranabilir. 2017 yılında en hızlı büyüyen segmentlerdi ve Ford, şimdi EcoSport alt bileşeniyle birlikte yükselen kategoriye girdi.

Tam Özelliklere Bakın

BBJo2Gm.img?h=522&w=874&m=6&q=60&o=f&l=f

Fiyatlandırma

EcoSport gerçekten küçük etkenleri kucaklıyor. Kaçmaktan 16.8 inç daha kısa ve 6.7 inç daha kısa dingil mesafesine biniyor. Jeep Renegade, Honda HR-V ve Chevrolet Trax'in de bulunduğu diğer rekabetçi setlerinde dahi, EcoSport çöpün atletidir. Ford'un dingil mesafesi grubun en kısa olanı ve rakiplerinin çoğu genel olarak en az yarım ayak daha uzun.
EcoSport bize yeni olmasına rağmen, bu yeni bir araç değil. Küçük boyutları, muhtemelen modelin başlangıçta Güney Amerika ve Hint pazarları için tasarlanmasından kaynaklanıyor. Bu nesil 2012'den beri başka yerlerde satıldı ve ABD'de satışa hazır hale getirmek için bazı değişikliklerle birlikte orta devirli bir güncelleştirmeye tabi tutuldu. Model Romanya, Brezilya, Rusya, Çin ve Tayland'da üretiliyor - arabalarımız Hindistan'daki bir fabrikadan gelecek.

Acele et

BBJo2GH.img?h=522&w=874&m=6&q=60&o=f&l=f

EcoSport'un çoğu versiyonu, turboşarjlı 1,0 litrelik inline-üçlü olup, 6000 rpm'de 123 beygir gücünde ve 3500 rpm'de 125 lb-ft torkla toplanmaktadır. Ön tekerlekleri tahrik eder; Eğer dört tekerden çekiş yapmak istiyorsanız turbo olmayan bir 2.0 litrelik inline-dörde yükseltilirsiniz; bu da 6500 rpm'de 166 beygir gücü ve 4500'de 149 lb-ft için iyi olur. Her iki motor da altı ileri otomatik kullanır.
Araba sürdüğümüz turboşarjlı üç silindirli ve ön çekişli araç vardı. Combo, sıradan şehir ve banliyölerde kendi araçlarını kullanabilir, ancak ivme için daha acil çağrı bir omuz silk ile karşılanır. Neredeyse tüm koşullar altında, EcoBoost'un üç silindirin cantılı dokunuşu sabit arkadaşınızdır. Bununla birlikte, EcoSport'un (bir kaç rakibinde olduğu gibi) CVT'den ziyade altı ileri otomatik kullandığı avantaja sahiptir. Geleneksel otomatik, yüksek devirli silindirlerde kesme yapar ve bu vites kutusu daha düşük oranlara dalmakla ilgili herhangi bir sakıncası yoktur-elinde sadece 125 lb-ft'lik bir tork ile göz ardı edemez.

BBJo7AS.img?h=522&w=874&m=6&q=60&o=f&l=f

EcoSport, motorun küçük yer değiştirmesine ve EcoSport'un küçültülmüş boyutuna rağmen, benzin pompasına kadar göbeği alma zamanı gelince, büyük (ger) oğlanlar gibi içiyor. En ekonomik powertrain, önden çekişli turbo üç, karayolu üzerinde 30 mpg'ı kıramıyor: EPA dereceleri 29 mpg otoyol ve 27 şehir. Dört silindirli ve dört tekerlekten çekişli araçlarda şehir sayısı 23 mpg'ye düşerken otoyol numarası aynı kalıyor. 1.5 litrelik turbo dört ve dört tekerlekten çekişli çok daha büyük Escape, her iki önlemde de all-wheel-drive EcoSport'un arkasında sadece 1 mpg. Ve şehirdeki 4 mpg daha düşük olmasına rağmen, ön sürüş, 1.5-litre Escape aslında otobanda (30 mpg ile) EcoSport'u atıyor. Ön far EcoSport'la aynı 1.0 litrelik / otomatik kombinasyona sahip olan başka bir yola bakıldığında, Ford Focus 27 mpg'lık aynı şehri ancak karayolu üzerinde 38 mpg'yi geri getiriyor, daha da iyi bir kuyruklu 9 mpg. Hiç kuşkusuz otomatik olarak birkaç ek vites, karayolu üzerindeki EcoSport'a yardımcı olacaktır.

EcoSport'un iyi sürüşü, kısa dingil mesafesine sahip bir araçta hoş bir sürpriz. Örneğimizde, 17 inç jantlar 205 / 50R-17 lastiklerle sarılmıştı ve bağışlayıcı, çok yönlü doğası şüphesiz darbelerden uzaklaşmasına yardımcı oldu. Süspansiyon, makul düzeyde bir vücut kontrolünü yönetir ve park edici hızların ötesine geçtiğinizde, direksiyon ağırlığı uygun bir şekilde yükselir. EcoSport'un tepkileri konusunda enerjik bir şey olmamasına rağmen, onlar da özellikle halsiz değiller. Çiş SUV sadece işaret ettiğiniz yere gider ve tabii ki sıkı sınırlarda manevra yapmak için bir cinch'tir. Sürmediğimiz SES modelinde standart olarak gelen daha sıkı bir şasi ayarı var.

BBJo2HE.img?h=522&w=874&m=6&q=60&o=f&l=f

Kutuda ne var

Tabii ki çekici sürüş dinamikleri genellikle bu segmentte yüksek önceliğe sahip değildir; Bunun yerine, bu araçlar çok yönlülük ve özellikler hakkında daha fazla. Küçük olan alıcılar bile, enkazı veya en yeni teknolojiyi atlamak istemezler. EcoSport'un özellik içeriği orta paketle ilgilidir. Başlangıç fiyatı 20.990 dolar olan base S, bir yedek kamera, iki USB portu ve Sync'in temel bir versiyonu ile ılımlı bir şekilde donatılmıştır - ve merakla, bu bir jaunty, arka monte edilmiş yedek lastik elde edebileceğiniz tek varyasyon (185 $). SE, 23.900 dolarla, bir elektrikli açılır tavan, otomatik iklim kontrolü, yakın giriş, basmalı düğme, uydu radyo, bir elektrikli sürücü koltuğu, ısıtmalı ön koltuklar, tavan rayları, arka park sensörleri, 6.5- inç dokunmatik ekran ve Sync 3 ile Apple CarPlay ve Android Auto bağlantısı. SE'de isteğe bağlı olarak kör nokta izleme, arkadan çapraz trafik uyarısı, navigasyona sahip 8.0 inç dokunmatik ekran, 17 inç jantlar, ısıtmalı direksiyon ve Uygulamalı Sync Connect ve bir Wi-Fi hotspot bulunmaktadır. $ 26,735 için, Titanium, SE'nin seçenekli donanımının çoğunu deri ve Bang & Olufsen ses sistemi ile birlikte sunuyor. 27.735 $ 'lık SES fantezi ses sistemini atlıyor ve kumaş ve deri koltuklar, vites kürekleri ve daha sıkı süspansiyonlarla takas ediyor. Ayrıca dört silindirli motor ve dört tekerlekten çekiş ile standart olarak gelebilecek tek model; 1500 dolara diğer döşeme seviyelerinde isteğe bağlılar. İleri çarpışma uyarısı, otomatik acil frenleme ve şerit gidiş uyarısı, menüde dört düzeltme kademe için mevcut değildir.

BBJoa6r.img?h=522&w=874&m=6&q=60&o=f&l=f

Titanyum spesifikasyon örneğimizdeki iç yüzey kaplamaları, aşırı ucuz değil, kabul edilebilir niteliktedir. SES kabininin biraz daha fazla kişiliği var, bakır renkte döşeme ve bakır şeritler var. Haptik geri bildirimli 8.0-inç dokunmatik ekran iyi görünüyor ve ana ekran, ses ve telefon bilgilerini eş zamanlı olarak bir harita ile gösterebiliyor. Ekranın hızlıca kaydırılması ve sıkıştırmaya kadar işlevselliği sezgisel ancak ses ve tonlama için hoş geldiniz düğmeleri var. Basit kumandaları olan basit bir gösterge tablosunun parçasıdır.

Sürücü koltuğu destekleyici ve rahat olmasına karşın, öne bakan kısım, geniş A direklerini karşılamak üzere ortaya çıkan kaputun arka köşeleri nedeniyle hafifçe çarpıyor ve kapı camının önündeki küçük üçgen pencereler tarafından kayıtsız kalan kör noktalar yaratıyor . Arka görüş görünümü de harika değil, ancak mevcut kör nokta izleme ve arka çapraz trafik uyarısı da yardımcı oluyor. Arka koltuk alanı sıkı, ancak taban yastığı zeminden yüksektir, bu da yeryüzünün yetişkinler için yaşanabilir hale gelmesine neden olan zarif bir zarafettir. Yine de, diz çökmüşlüğü çok şiddetli-öylesine uzun boylu sürücüler koltuğunun arkasındaki yere bir alışveriş çantası kaymayabilirler.

BBJnTuF.img?h=522&w=874&m=6&q=60&o=f&l=f

EcoSport'un kargo yuvasına bir yan menteşeli kapı (serbest farın arka lambası gizlidir) aracılığıyla erişilir ve arka koltukların arkasında 21 kübik feet ve koltuk sırtları katlanmış 50 fitküp ayak izi verir. Referans için bir Honda HR-V yaklaşık yüzde 15 daha fazla kargo hacmi var. Çıkarılabilir bir sahte zemin, katlanmış koltuk sırtlıklarıyla daha üst üste yerleştirilebilir ve kargo alanı yüksekliğine birkaç inç ekleyerek sığ, gizli gövde alanının altına veya altına yerleştirilebilir. Arka koltuk sırtlıkları (60/40 bölünmüş), koltuk minderleri öne doğru döndürüldüğünde kolayca katlanabilir.

EcoSport'un mütevazi konaklama yerleri, mütevazi gücü ve ne yazık ki mütevazı yakıt ekonomisi yaklaşılabilir teknolojisi, çok yönlülüğü (dört tekerlekten çekişin bulunup bulunmadığı rekabette verilmiyor) ve oldukça düşük nakit harcamalarıyla dengelenmiştir. Ford'un bu segmentteki girişi şüphe götürmez biçimde spektrumun küçük ucunda, ancak belki de gerçekten ihtiyacınızdan daha fazla araba kullanmanız gerektiğini reddedenler için bir artı olacak.

Özellikler>

ARAÇ TİPİ: ön motor, ön veya dört tekerlekten çekiş, 5 yolcu, 4 kapılı hatchback

BAZLI FİYATLAR:

S FWD, 20.990 $;
S AWD, 22.490 Dolar;
SE FWD, 23.900 Dolar;
SE AWD, 25.400 Dolar;
Titanyum FWD, 26.735 Dolar;
SES AWD, 27.735 dolar;
Titanyum AWD, 28.235 Dolar


MOTOR ÇEŞİTLERİ: turboşarjlı ve ara soğutmalı DOHC 12-valf 1.0 litrelik inline-üç, 123 hp, 125 lb-ft; DOHC 16-valf 2.0 litre I-4, 166 hp, 149 lb-ft
Şanzıman: Manuel vites değiştirme modlu 6 vitesli otomatik

BBJo7BL.img?h=522&w=874&m=6&q=60&o=f&l=f

BOYUTLAR:
Dingil mesafesi: 99,2 inç
Uzunluk: 161,3 inç
Genişlik: 69.5 in Yükseklik: 65.1 in
Yolcu hacmi: 91 cu ft
Kargo hacmi: 21 cu ft
Boş ağırlık C / D est: 3050-3350 lb
Performans (C / D EST):
Sıfırdan 60 km / saat'e kadar: 10.0-10.5 saniye
Sıfırdan 100 km / s'ye: 36.0-40.0 saniye
Daimi ¼ mil: 17.0-17.6 sn
En yüksek hız: 110 mph

EPA YAKIT EKONOMİSİ:
Kombine / şehir / karayolu: 25-28 / 23-27 / 29 mpg (her galonda kaç mil yaptığı)

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.