Zıplanacak içerik
  • Üye Ol
Admin

Günlük içtiğimiz içeceklerin kilomuz üzerindeki etkisi, vücut ağırlığımızı nasıl etkiliyorlar?

Önerilen İletiler

Günlük içtiğimiz içeceklerin kilomuz üzerindeki etkisi, vücut ağırlığımızı nasıl etkiliyorlar?

BBIzNit.img?h=416&w=799&m=6&q=60&u=t&o=f

Su, elbette, ama başka sağlıklı içeceklerde var

Diyetlerimizde önemli değişiklikler yapmak için uğraştığımızda, yemeklerimiz ve aperatifler üzerinde yoğunlaşmaya eğilimliyiz; bu da, içtiğimizden daha fazla ne yediğimize odaklandığımızı gösteriyor. Kayıtlı diyetisyen Abby Langer, "Yaşam tarzı değişiklikleri veya kilo vermeyi düşünürken, bazı şeyleri görmezden geldiğimizi buldum" diyor. 'İçecekler hızlı bir şekilde tüketilirler, çiğneme gerektirmezler ve genellikle doyma hislerine katkıda bulunmazlar.' diye devam ediyor. Fakat bu özelliklerden dolayı içtikleriniz sağlığınızı ve kilo verme hedeflerinizi etkileyebilir. 

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

BBIzY9L.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Gizli suçlular

İlk adım, içeceklerin hedeflerinizi sabotaj etmemesini sağlamanızdır. Alkol kesinlikle bir suçludur, bunun için az belirgin içeceklere, yani her gün sahip içtiğiniz içeceklere odaklanacağız.

Unutulmaması gereken şey, şeker veya bilinmeyen maddeler ilave edilmiş herhangi bir şeyin vücudunuzu yararlı olmadığıdır. Langer, "Şekerle şekerlendirilmiş içecekler, soda gibi listenin başında" diyor. Ama günlük kahve gibi şeyler de - şeker eklerseniz - o da listeye giriyor. (Bu arada, kilo vermek için bu hızlı, kolay ipuçlarını kaçırmak istemezsiniz.) 

Tsui, "Arada bir yeşil içeceklerden içmek bazı vitamin ve mineralleri almanın etkili bir yolu olabilir," diyor Tsui, "ancak suyun temizlenmesi, vücudunuzu düzgün temizlemek için gereken besin maddelerinden mahrum bırakma olasılığının yüksektir"

Karaciğer, böbrekler ve akciğerler yoluyla. "Alt satırda? Kilo verme ya da sağlıklı hale getirme konusunda hızlı bir düzeltme yoktur - sıvı söz konusu olduğunda bile - bu nedenle vücudunuzu dinlemek ve tükettiğinize dikkat etmek önemlidir. Şeker cildinize iyi gelmez, ancak görüntüsü güzeldir ve albeni diye yalvarırlar.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

BBIzI43.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Dikkat çekici değişiklikler yapmak

Diyetinizdeki bütün gıdaları bir anda kesmek uygun değildir veya bazılarımız için uygun değildir, bu yüzden alıştığınız bir şeyi yavaş yavaş azaltmak muhtemelen en iyi yoldur. Ayrıca bir şey kesmek istediğinizi sorgulamaya başlamak da iyi bir fikirdir - çünkü vücudunuzun ihtiyaç duymadığı bir şey olduğunu biliyorsunuz ya da kesmek için modaya uygun diye de düşünüyor olabilirsiniz.  'İçtiğiniz şeyin içeriği hakkında düşünmelisiniz,' diyor Tsui. Örneğin, bazı insanlar çikolatalı sütteki şeker miktarından endişe ediyor olabilir, ancak sporcular için gerekli karbonhidratları, proteinleri ve elektrolitleri içerdiği için kurtarma için hızlı bir seçenek olabilir. Farklı faaliyetler ve farklı vücut- Farklı şeyler gerektirir. Akılda tutulması gereken önemli şey, şeker, tatlandırıcılar, yağ, kafein, alkol ve karbonat gibi su içermeyen içeceklerin bazı bileşenlerinin ılımlı bir şekilde alınması gerektiğidir - 'kısa ve uzun vadede insanlar üzerinde olumsuz bir etkisi olabilir, Bunları sınırlamayı seçebilirsiniz "diyor Tsui.

Tükettiğiniz sıvıları değiştirmek istiyorsanız dikkat etmeniz gereken en önemli madde şekerdir.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

BBIA0oY.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

1. Ev yapımı smoothies için dükkan yapımı smoothie içeceklerden uzak durun

Eğer smoothies evde yaparsanız, onun içine neyin gittiğini kontrol altına alabilirsiniz. Langer Yunan yoğurt, biraz meyve ve fıstık ezmesi veya keten tohumları gibi ekstralar önermektedir. (Biraz daha ilham almanız mı gerekiyor? Bu lezzetli süperfondü smoothieslerden birini deneyin - bedeniniz size teşekkür edecektir.) Ayrıca evde yaptığınızda kendinize özgü ve bilmediğiniz içeriklerden uzak durma ihtimaliniz yükselecektir. 

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

BBIzOMS.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

2. Pepsi veya Kola gibi içecekleri Maden suyuyla yapılmış ve hafif meyve aromasıyla tatlandırılmış içeceklerle değiştirin.

Langer, 'gazoz yerine, maden suyuyla karıştırılmış doğal bir meyve suyunu şeker eklemeden deneyin' diyor. İnanılmaz nar suyu, ek dolgu ve iyi bir potasyum kaynağı içeriyor.

Seltzer, club soda ve tonik su arasındaki farkları öğrenmenizde yarar var diyor.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

BBIzNiQ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

3. Söz Kahveye gelince, lütfen şekerden uzak durun

Kahvenize her gün şeker eklemeniz, sağlığınız ve zayıflama çabalarınız için ciddi sabotaj teşkil edecektir. Eklenen şeker miktarını tamamen azaltmayı deneyin - ancak bu zorluk gösteriyorsa, eklediğiniz şeker miktarını yarıya indirerek başlayın. 

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

BBIzOMY.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

4. Düşük kaliteli meyve sularını taze sıkılmış meyve suyu ile değiştirin

Evet herkesin bildiği şey taze sıkılmış sular daha pahalıdır ama sizin için daha yararlıdır. Her zaman etikete bakarak yüzde 100 meyve suyu olduğunu teyit etmelisiniz. Unutmayın taze sıkılmış meyve suyu hiç bir yan madde taşımaz sadece meyve suyu içerir ve vücudunuz için çok yararlıdır. 

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

BBIzTLi.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

5. Tatlandırılmış buzlu çayı unutun ve kendiniz taze olarak yapın.

Şekersiz çay satın alabilirsiniz, ancak kendi çayınızı kendiniz hazırlamanızı öneririz. Favori çayınızı seçin, ve bu çayı eskisinden biraz daha az suyla demleyin ve buz ekleyin. Bu bitki çay seçeneklerini de seçtiğinizde suyu tamamen değiştirmek için harika bir yoldur. 

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

İletiniz moderatör kontrolünden geçtikten sonra sitede gösterilmeye başlanacaktır. Eğer buna maruz kalmak istemiyorsanız lütfen hemen bir ÜYE OLUNUZ.

Misafir
İletinizi misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer üye iseniz lütfen GİRİP YAPARAK gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.