Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Amerika İslamı Nasıl Dönüştürüyor - How America Is Transforming Islam - Emma Green


erdogan

Önerilen İletiler

Amerika İslamı Nasıl Dönüştürüyor - How America Is Transforming Islam - Emma Green - Emma Green

ABD'de genç ve Müslüman olmak, birden fazla kimliği taşımak demektir. Hiçbir şey aşık olmaktan fazlasının olduğunu gösteriyor.

Taz Ahmed 38 yaşında, bekar, Müslüman ve Bengalidir. Kendini manevi olarak tanımlıyor, ancak özellikle dini değil. Büyüdüğü zaman, göçmen ailesi bir IT mesleği olan biriyle evleneceğini umdu. Oklahoma'da buldular. Ahmed son zamanlarda bana söyledi. "Onlar gibi, 'Çok fazla soru soruyorsun. Bu kadar bilgiyi bilmenize gerek yok.'

Kuşağının diğer Müslümanları gibi, Ahmed de kimliğinin çeşitli yönleri arasında geçiş yaparak geçirdiği bir ömür geçirdi. Balo gecesine, annesine gey bir adamla gideceğini vaat ederek geldi. 20'li yaşlardaki evliliği bir yüksek lisans derecesi için takas etti. Ülkeyi dolaşırken bile bir grup izledi. Kominas adı verilen Müslüman bir punk grubu haricinde Hollywood'dan gelen yaş hikayesi.

"Düzenli bir evlilik kazanmış olsaydım bu daha kolay olurdu" dedi. "Fakat ailem gerçekten bu konuda yürekliydi."

Belli bazı büyük yaşam anları kültürel kimliklerle hesaba katma eğilimindedir. Kimlerin ve değerlerin üzerine daha fazla soru soracak hiçbir şey, kimlerin tarihini ve evliliğini bulmaktan başka bir şey değildir.

Amerikan kültürü genellikle genç Müslümanlar için iki karşıt yol sunar. Bir tarafta, Müslüman şiddete göstermek amacıyla doğrulanmamış videolara riayet eden Başkan Donald Trump gibi insanlar var; "Sanırım İslam bizden nefret eder" gibi şeyler söylüyor; ABD'de ikinci ve üçüncü nesil Müslümanlar arasında "gerçek bir asimilasyon" olmadığını iddia ediyor Diğer taraftan, din reddeden ve aşık olan Müslüman bir komedyen Kumail Nanjiani'nin otobiyografik aşk hikayesini tasvir eden The Big Sick gibi filmler göçmen aileyi perişan eden beyaz bir kadınla.

Aslında, Müslümanların çoğu arasında bir yerde. Yaklaşık yüzde 60'ı 40'ın altı olan ABD'li Müslümanlar, özünde orijinal olan bir süreçten geçiyorlar: tamamen laiklikten derin dindarlığa kadar değişen, inançlarıyla yeni, farklı, kendi kendini inşa eden kimlikler buluyorlar. Konturlar İslam'a özgü olabilir, ancak hikaye Katolikler, Yahudiler ve hatta Püritenlerin paylaştığı hikayedir. Müslümanlar, dinlerinin ayırt edici biçimde Amerikan biçimlerini yaratmaktadırlar.

Bir grup olarak, Müslümanlar oldukça çeşitlidir ve deneyimleri bu çeşitliliği yansıtır. Bazı genç Müslümanlar dini ve kültürel kimlikleriyle derin ilgileniyor ancak yaşamın diğer bölümlerine öncelik vermeyi seçiyorlar. Diğerleri, inançlarıyla ilgisi olan yeni, geleneksel olmayan yolları kendi kendine tanımlarlar. Göçmenler ülkeyi kuşaklar boyunca ABD'de yaşayan insanlardan farklı anlıyor; Siyah Müslümanlar farklı türde ayrımcılığa uğrarlar ve özel toplumsal ihtiyaçları vardır. Yeni dini anlayamayabilecek aile üyelerinden gelen soruları yüz yüze çevirir ve bazen alışılmadık yeni arkadaş ve ortakların kültürlerinde dolaşmak zorunda kalır. Ve bazı Müslümanlar ırk, cinsiyet veya cinsellik nedeniyle kendi toplulukları tarafından kabul görmüyor.

Diğer Amerikan dini gruplarında olduğu gibi, genç Müslümanların küçük bir azınlığı, dini aşk bağlamında da dahil olmak üzere aşırı bir seviyeye taşıyor. Jaelyn Young ve Muhammed Dakhlalla, 2016 yılında İslam Devletine katılmakla suçlanan iki Mississippi üniversite öğrencisini böyle bir hikaye sunuyor. Fordham Üniversitesi Hukuk Fakültesi'ndeki Milli Güvenlik Merkezi'ne göre, genç Müslüman dönüşümcüler, ABD'de ISIS ile ilgili davalarda yer alanlar arasında özellikle yaygındır.

Fakat Müslüman ebeveynlerin, öğretmenlerin ve imamların büyük çoğunluğu için, bunun tersi endişedir: gençlerin inançlarından uzaklaşması. Yale Üniversitesi'nden doçentlik yapan Zareena Grewal, "[asimilasyon] konusunda endişeli olan insanlar Yale Üniversitesi'nden doçentlik yapan Zareena Grewal," Gelenekten taviz vermeyen, endişelenen endişe duyan insanlardır "dedi. İmamlar genellikle genç Müslümanları ve Yahudileri karşılaştıracağını da ekleyerek, dini örgütlerinin yaygın disiplinle zarar görüp görmeyeceğini merak ediyor. "Onlar, 'Ah, haham panikleyicidir, bu yüzden paniklemeliyiz' gibi" diyorlar. "
* * *
Han, 27 yaşındaki Sana Han ve 29 yaşındaki Yusuf Siddiquee, "burada Müslüman olmak zorundasınız ve hiç soru sormayın" diye sert açıkladığı hanelerde büyüdüler. Bir İslam okuluna girmedi ya da camide ibadet etmedi; İslam, Queens'deki çeşitli mahallelerindeki ortamın bir parçasıydı. Siddiquee için Midwest'te yaşayan aileleri, Müslüman olmayı ve farklı olduğunu vurguluyordu. "Bunu tekrar yazmak zorunda kaldım, muhtemelen de vurgulamak isterdim, ama gerçek bu" dedi.

Her ikisi de karşılıklı arkadaşlar vasıtasıyla birbirlerini buldular-Philly'de halk sağlığında çalışıyorken, New York'ta kar amacı gütmüyordu. Han, Ramazan'da oruç tutmak gibi belli Müslüman gelenekleri hakkında çok şey duyduğunu söyledi ancak o yılın geri kalanında gözlemci değildi. Zaten biriyle Müslüman olmasını umuyordu. "Benim için, ortağımı aileme entegre etme konusunda daha çok şey düşünüyordu" dedi. "Ayrıca sadece gelecekteki planlama: Ne tür bir ev istiyorum; kutlamak istediğim tatil günleri "dedi. Siddiqee benzer bir hisle karşılandı: Gerçekten artık pratik yapmadığı halde," biri gerçekten beni anlaması için, geldiğinde bir miktar bilgi ve konfora sahip olmaya ihtiyaçları olacak "dedi. Bu dini konularda. "

Bu sonbaharda düğünlerine kadar yol gösterici olarak, ikisi de aileleriyle dine karşı küçük bir sürtüşme yaşadı; her iki ebeveyn kümesi bile olduğundan daha fazla dikkatli davrandılar. Çiftin nikahlarını nasıl planladığı veya İslami evlilik töreni için nasıl bir fikir ayrılığı olmasına rağmen çoğunlukla İslam hakkında konuşmaktan ötürü çatışmayı önledi. Siddiquee, "Anne-babamın kafasına hitap etmesi zordur -yani din eksikliğiyle" diyordu. "Cumartesileri geleneksel Cuma akşamı Jummah'a gidiyorum" diye yanlış söylentileri yok, "yoksa camiye gidiyorum veya kendime bile dua ediyorum. Eminim bunun uzun süredir sürekli düşen bir şey olduğunu biliyorlar. "

Çifti sonunda, onlara uyan dini bir topluluk bulacağını umuyoruz - büyüdüğünden daha "ilerici" ve "esnek" bir şeyler. Han, "Benim bir parçam" dır, "ancak ana bölüm bu değil" dedi.

Bazı açılardan, bu binyıllar boyu hikayedir. Khan ve Siddiquee, nesillerindeki gibi, dini kurumlardan ve düzenli uygulamalardan çekilmişlerdir. Duke Divinity School'da öğretmenlik yapan bir imam olan Abdullah Antepli, birlikte çalıştığı lisans öğrencileri arasında benzer kalıpları sıklıkla görür. "Amerikalı Müslüman kimliğini nasıl düşündükleri konusunda öğrenciler ve anne babalar arasında inanılmaz bir fark var" dedi. "Ana baba, tirelenmiş kimliğin Müslüman tarafına yatırım yapmak istiyor - bu kimliğin belli yönleri için korunması gerçekten endişeli". Bununla birlikte, çoğu öğrenci "Amerikan tarafında pazarlık yapıyor ve beyin fırtınası yapıyor". endişe: Pew Araştırma Merkezi'ne göre, 40 yaşın altındaki Müslümanların yarısından daha azı her hafta camiye gidiyor ve 30 yaşın altındaki Müslümanların sadece üçte biri geleneksel İslam pratiğine uyarak günde beş kez dua ediyor.

Ancak, "diğer Milenyumlara göre, Müslümanlar çok daha dindar" diyor Amerikan Müslüman nüfus grafiklerinin yakın tarihli bir Pew Araştırma Merkezi araştırmasına katkıda bulunan Grewal. 40 yaşın altındaki Müslümanların yaklaşık üçte ikisi, Pew'e göre, dinler, hayatlarında çok önemli, buna karşın yaklaşık 10 Amerikan Millennials'ından dörtte biri.

92f588584.jpg

Bu rakamlar Amerikan ve Müslüman kimliklerin karşılıklı olarak münhasır olmadığı noktasını vurguluyor. Aslında, konuştuğum genç Müslümanların birçoğu, inançlarını Amerikan usullerine göre keşfediyor gibi görünüyor. Kuzey Virginia'da yaşayan 28 yaşındaki Müslüman Mobashra Tazamal bana İslam'ın "hayatımın her günü için düşündüğüm bir şey olduğunu" söyledi. Mutlaka camide veya bir grupla olmamakla birlikte günlük dua ediyor. Ailesi tam olarak onunla ne yapacağını bilmiyor. "Hiçbir şey, sanırım, korkmuş ya da kaygılanıyorlar" dedi. "Sadece nötr bir şekilde karıştırılıyorlar."

Büyüyen, anne babasının "oldukça, çok dindar" ve oldukça muhafazakar olduğunu söyledi: Günde beş kez dua ediyorlardı ve annesi her sabah Kur'an'ı okudu. Evinde dini "sorgulamak için gerçekten yeterli bir yer yok" derken Tazamal, her zaman bir şey hakkında milyonlarca soru sorduğu bir çocuk olduğunu söyledi. Ve bu yetişkinliğe devam etti.

"Dindar" terimi, gerçekten sevdiğim bir şey değil, "dedi. "Çoğunlukla, 'dini' anlamı, çok katı ve eylemlere odaklanmış bir kişidir. Ben çok manevi olduğumu söyleyebilirim ve çok güçlü bir imanım var. "

Tazamal'ın yeni kocası Fahd da İslam ile derinden ilgileniyor. Çift, merkeze inançla bir ev ve aile inşa etme hakkında hayal kuruyor. Tazamal, "En büyük bayramlardan biri olan Eid'i yapmak, gerçekten büyük bir kutlama yapmak istiyoruz" dedi. En önemlisi, "Çocuklarımıza bir şeyler hakkında sorularımızı varsa," Hayır, yanlış "demeyeceğiz."

Geleneksel dini hayatı olan genç Müslümanlar bile kimlikler arasında geçiş yapmak zorundalar. Touba Şah, 19. yüzyılda kurulan ve daha önce Muhammed tarafından kehanet edilen mesih'in geri döndüğüne inanan bir Ahmediye topluluğunda 21 yaşındadır. Dedelerinden birisi ve büyükannesi kardeş olan ailesi aracılığıyla nişanlısını bulduğunu söylediğinde profesörlerinden biri şok davrandı. "Ben doğdum ve kaliforniyalıyım, devam et ve alnıma bir etiket koy" diye Professor'e söyledi. "'Batıda doğup büyüyen, sizin gibi çocuklar sizin Doğu uygulamalarınıza bağlı kaldıklarını görmek çok sık değil'" diye yanıtladı.

Ancak onun gibi deneyimler oldukça yaygın. Müslümanlar arasındaki sağlık ve ilişkileri araştıran Rutgers Üniversitesi'nden doktora öğrencisi olan Amal Killawi, "Pek çok Müslüman için din evlilik deneyiminde bir takım rol oynuyor" dedi. "Önemli olanın yansıması için zaman ... kimliğiniz, toplumda ne kadar Müslüman olmak istediğinizi, hangi evde inşa etmek istediğinizi."

Killawi, bazı Amerikalılar, çocuk gelinlerin sabit kalıplarını ve zorla çalıştırılan ortaklıkları dile getirebilecek "düzenlenmiş evlilik" teriminde geri tepebilirlerse de, ABD'deki versiyonların çok daha düşük anahtarlı olma eğiliminde olduklarını söyledi. Potansiyel gelinler ve damadlar neredeyse her zaman öncülük eder, ancak ebeveynler diğer Amerikalı hanelerde olduğundan daha fazla bir ortak seçmeye katılabilir. Müslümanlar çoğunlukla "neredeyse kolektivist bir topluluk" oluşturmaktadır. ... Evlilik, eşinizle yalnız kaldığınız tamamen bireysel, bağımsız bir yolculuk değildir "dedi. "Ailenizle bu yolculuğa başlıyorsunuz."

a24d8625b.jpg

Debates about assimilation often focus on immigrants, but they overlook the experiences of Muslims who have long been settled in the U.S. While 58 percent of adult Muslims were born outside of the U.S., according to Pew, that means 42 percent of American Muslims were born in the country. More than half of those who have been here for three generations or more are black. “By virtue of being black, and then being black and Muslim, I don’t think there’s any room for assimilation,” said Ikhlas Saleem, a 28-year-old Muslim woman who grew up in Atlanta.* “It’s very hard to assimilate to a white paradigm.”

Saleem kocası Joshua ile tanıştığı "modern gün düzenlenmiş bir evlilik" ile tanıştı; ailenin bir arkadaşı ona annesinin numarasını verdi. Saleem Joshua ile tanışmadan önce gayri Müslimler de dahil olmak üzere her türlü insandan yardım istedi. "O zamanlar bunun çok önemli olduğunu düşünmedim" dedi. "Yaşlandıkça öncelikler benim için değişti. Hayatımı nasıl düşündüm ve ailem farklıydı. Ailemin birlikte Ramazan kutlamasını istiyorum. Mescidi "camiye" birlikte gitmek istiyorum. Eşinizin Müslüman olmadığı zaman yapmak biraz zor. "

Ancak siyah bir Müslüman olarak tarihleme kendi zorluklarını ortaya koydu. Amerikalı Müslümanların yaklaşık beşte biri siyahtır -Pew'e göre, üçte birinden azı Asya ya da Güney Asya'dır ve yaklaşık yüzde 41'i beyaz ya da Araptır. Bir Müslüman buluşma sahnesi var, ancak Saleem bir tane denediğinde, "bütün uygulama genelde siyah kadınlarla ilgilenilmeyen Güney Asyalı erkeklerle sular altında kaldı" dedi. "Gezinmek zordu." Başka bir siyah kişiyle evlenmek konusunda güçlü bir şekilde hissetmedi, ancak arkadaşlarının bazıları zor durumda olabilir. Saleem, "Günümüzde, doğal olarak siyah Müslüman erkeklerle karşılaşmıyoruz" dedi. "İşyerimde siyah Müslüman erkekler görmüyorum. Ben giderken onları görmüyorum. Jummah için Cuma günü giderken onları görmedim. "

Ortaya çıktığında, Joshua da siyah ve müslümandı. Birbirlerini tanıdıklarında, gelecekteki yaşamları hakkında bir bütün soruların bir listesini tamamladılar: İslam'ı evlerinde nasıl geçirmeyi isterlerdi, ister çocuklarını dini okullara gitmek isterler, ne tür vurgu onlar Kur'an ezber koymak istedim. Din, kültür ve kimlik konusunda büyük soruları yokmuş gibi değil - ancak 'Amerikan olmayı nasıl zorlaştırıyor' sadece canlı bir konu değil. Saleem, "Bence genç Müslümanlar asimilasyon fikrini reddetme eğiliminde." Dedi. Saleem, şimdi Makkah Ali adında bir siyah Müslüman kadınla bir podcast yayınlıyor ve sıklıkla evlilik ve ilişkilerin belirli zorluklarını tartışıyorlar.

Asimilasyon sorunu, Pew'e göre ABD'li Müslümanların yaklaşık yüzde 21'ini oluşturan dönüştürücüler ve Amerika'da doğan Müslümanların yüzde 44'ü için daha az alakalı. Charles Turner, nominal olarak Katolik bir babanın beyaz oğlu Virginia'daki küçük bir kasabada büyüdü. Virginia Commonwealth Üniversitesine geldiğinde Müslüman Öğrenci Derneği üyeleriyle takılmaya başladı. İşte Tayyaba Syed'le tanıştı.

Din, iş dünyası ve okul üzerinde ikisi birbirine bağlı olduğu için "çok fazla insanla paylaştığımız bir şey değildi" dedi Syed. "Erkeklerle kadınlar arasında sadece ticaretten çok daha fazla şey hakkında bir tabu var."

Turner 19 yaşındayken İslam'a geçse de, Syed'in ailesi arasındaki ilişkiyi kabul etmek uzun zaman aldı. "Onların ilk tepkisi ben genç bir gencim ve ben sadece aptalca kararlar veriyorum" dedi Syed. Paritenin farklı geçmişlerinden geçip gidebileceklerini sorguluyorlardı. "'Aynı kültürden değiliz, öyleyse gelecekte nasıl bir şey olur?'" Syed onları sormayı hatırladı. "'Aile hayatında nasıl gezineceğiz?'"

Turner'ın yakınları, kendisi için seçtiği yabancı dünya hakkında da sorular sordu. "Aile üyelerim belki biraz konuşmak ve biraz endişe duymakla birlikte bana değil," dedi. "Bu düşmanlık değil. Bu daha çok merak. Ve sanırım biraz endişe edebilirsin. "

Syed dişhekimliği okulunu bitirdikten sonra, ailesi rahatladı ve evlenmelerine karar verdi. Geçen yıl düğünlerinde çift, basit bir törenle büyük bir Pakistan tarzı kutlamayı atladı. Pakistan kültüründe geleneksel olmayan damat ve gelinler de dahil olmak üzere ilişkilerine uymak için birkaç kıvrım eklediler. Ve Turner bir İrlandalı tezgah ayarına girdi.

Yeni evlceler son zamanlarda Mormon-heavy Utah'a taşındı ve şaşırtıcı derecede iyi uyuyorlardı. Turner "Salt Lake City'den daha fazla aile dostu bir yer olduğunu sanmıyorum" dedi. "LDS Kilisesi, Müslüman topluluğuna gerçekten çok sıcak ve çok destek veriyor" diyerek keşfettiler. Gelecekteki oğullarını ve kızlarını dinleri konusunda eğitmeyi dört gözle bekliyorlar. "Normal bir şeymiş gibi hissetmelerini istiyoruz" dedi Turner. Çiftin İslam evliliği sözleşmesindeki tek şart, çocuklarının tirelendiği bir isim almasıydı: Syed-Turner.

2455cddc4.jpg

Bütün bu çiftler için, Müslüman kimliğini gezme deneyimi, düz olmakla sonsuz kolaylaştırılmıştır. Yakın tarihli bir Pew araştırması, Amerikalı Müslümanlar'ın son yıllarda eşcinselliğe karşı daha açık hale geldiğini gösteriyor: Yarımdan fazlası toplum tarafından kabul edilmesini söylerken, on yıl önce aynı şeyi söylediği çeyrekten daha fazla. Buna rağmen, bu oran genel Amerikalı kamuoyununkinden düşük, yüzde 63'ü homoseksüelliğe onay veriyor. LGBT Müslümanlar, "iyi" bir Müslüman olmanın ne anlam taşıdığı geleneksel, heteroseksüel standartları karşılarken, ana akım Amerikan kültürüne asimile olmak için kendi ikili baskısını hissedebilirler.

"Müslüman bir sanatçı olarak, kendimi izole hissettim. Ben sadece bir bendim - tüm arkadaşlarım doktor oldu "dedi Saba Taj, Kuzey Carolina Durham'da yaşayan 31 yaşındaki queer Müslüman. "Ailemi hayal kırıklığına uğrattım. ... Benden istedikleri ile yapmış olduğum şeylerin arasında pek çok bağlantı kesildi. "

O sırada Greensboro yakınlarında yaşayan 30 yaşındaki bir müzisyen Laila Nur'la bir araya geldiğinde "Bir saat uzaklıkta Müslüman bir sanatçı kim varmış gibi göründü" gibi hissettim " kendi sanatında paylaşılan temalar üzerinde bağlantı kurdu: Taj genellikle kadınları boynuzlu taşla boyuyor ve İslamofobi temaları ile uğraşıyor; Nur'un şarkılarından bir tanesi Arapça başlıklı.

Nur, New York'taki siyah bir Müslüman evde yetiştirildi. Ailesi lisede iken dönüştürülmüş ve aile üyelerinin çoğunun Hıristiyanlar vardır. "Eşim olarak ortaya çıkan evimde kesinlikle vibe hissetmedim -bunu bu evde boğulmuyor" dedi. "Ben etrafımda büyüdüm millet için o zaman lezbiyen olarak çıkıyor benim için paylaşılan bir tiksinti vardı. Benim Müslüman ailem için özel değildi. "

Uzun süredir, bu deneyim Nur'un dine bağlanmasını zorlaştırdı. "18 yaşımdan evimi terk edince İslam'ı kınadım," dedi Nur. "Eski Müslüman olduğum, Müslüman olduğumu söyleyebilirim, hala bazı pratiklere sahiptim, fakat ben Müslüman değilim."

Taj ile tanıştıktan sonra değişmeye başladı. "Tuhaf Müslümanların var olduğunu bilsem bile hala tek boynuzlu bir şeydi," dedi Nur. "Aslında gerçekmiş gibi hissetmedim. Her iki kimliği de var olamazdınız. "Geçen bir yılda Nur inancını yeniden düşünmeye başladı. "Saba toplantısı ... queer olmak ve Müslüman olmanın getirdiği kimliğimle olan çelişkileri uyandırmaya başladı" dedi. "Çok kasıtlı bastırdım ve uzun süredir değişmeden kaldı" dedi.

Taj ve Nur, Ocak Trump açılmadan önce evlenmeye karar verdiler. Obergefell'de 2015 Anayasa Mahkemesi kararıyla Amerika'daki eşcinsel evliliğini yasalaştırmasına rağmen, haklarını kaybetmekten Kumpanya yönetimi için endişeliler. Siyasi atmosfer Müslümanlar için açıkça düşman hale geldiğinde, Taj ve Nur kimliklerini öne çıkarmanın önemli olduğunu hissettiler-hepsi. "Gerçekten güçlüydü, gerçekten çok güzel hissettim ve" Evet, aslında ben queerim ve eller aşağı Müslüman "diyebileceğim güçlü siyasi tutum gibi" dedi Nur.

Ailesel çatışmalarına rağmen Taj, annesinin "hiç aklıma gelemeyeceğim şekilde çok zarif olduğunu" söyledi. Nur son zamanlarda kızkardeşiyle uzun yıllar sessizlik içinde konuşmaya başladı ve kendisinin ve Taj'ın bir gün bir Ailelerinin tamamıyla düğün töreni. Taj ve Nur, bu yazı için röportaj yapılırken bile hikayelerinin basitçe anlatılmamasından endişeli. Onların queer ve Müslüman olarak çıkmaları zor olduğu kadar aileleri ve Amerikalı Müslümanları grup olarak savunuyorlar; bu İslam'ı şu tek biçimli biçimde "boyamaya" yönelik kalıplaşmışlıklara karşı: "Bütün Müslümanlar Homofobik, "dedi. Görüştüğüm diğer genç Müslüman çiftler gibi, bunlar da Amerikan kültürünün özümsenmesi veya reddinin doğrusal bir öyküsü değil. Kendilerini tanımlamak için topladıkları sıfatlar, "sanatçı", "siyah", "queer", "güney", "müzisyen", "toplumsal cinsiyete uygun olmayan", "insan" ve tabii ki "Müslüman" dır.

Bu, her şeyden çok, Amerika'daki Müslüman aşkının ve yaşamın geçiş çizgisi gibi görünüyor. Neredeyse her zaman çokluk, kimlik karıştırma ve aile üyelerinden veya kültürel büyüklerden gelen çok sayıda farklı beklenti ve arzuyu gezme deneyimidir. Kendisi derin bir Amerikan tecrübesi, belirsiz ve karışık kimlik üzerine kurulmuş bir ülkeye asimilasyon biçimi. Killawi, "Bu, kendi kültürel ve geleneksel değerlerini, dini değerleri ve Amerikan değerlerini bağdaştırmak için neredeyse orta bir yer bulmak için yapılan bu tür girişim" dedi. Lider, bunun evlilik sürecinin bir parçası olması doğal bir iş olduğunu belirtti. "Burada büyümüş birçok Müslüman için neredeyse ikinci doğa oldu. Zamanla, hayatta kalabilmek için bu sürece girmek zorunda kaldınız. "

"Amerikan", Müslümanların veya herhangi bir grubun nesnel olarak ölçülebileceği bir varsayılan standart değildir. Ülke çok karmaşıktır ve Müslümanlar çok çeşitlidir. Tıpkı herhangi bir evlilik sürecinde olduğu gibi, bir çok müzakere mutlaka katılır. Grewal'ın dediği gibi: "İki ailenin bir araya gelmesi, başka bir ülkenin ve başka bir dünyanın yaşlı insanlarından çok daha karmaşıktır." Programa katılın burada. '"

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.