Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

MUCİTLERİN YERİ..


kralx

Önerilen İletiler

Uydu cihazının asıl frekansı 20 GHz. SHIFT frekansı ne olacak söylermisin?

Bekliyorum...

 

Sayın bilimselci yazımın tamamını okurmusun..

Uydu cihazının asıl frekansı 20 ghz diye bir şart yoktur..

Uydu ile ilerişim 1ila 30 ghz aralığında yapılır..

Sormuş olduğun sorudaki SHIFT frekansı yani sıkılık ötelemesi 100 KHz olmalıdır..

Ayrıca Modülasyon ve QPSK farkları vardır..

Uzun ve detaylı iş..

Sizin söylediğinizle alakası yok demektan kastım..

Şuan var olan uydu iletişim sistemi gibi değildir..

Mantık olarak yine uydu iletişim sistemi ile ilgilidir..

Ama donananım ve bu donanımın nasıl teşkil edileceği, nasıl ve nerelere konumlandırılacağı gibi meseleler vardır..

Not: Artık sallamaya başladın cümlesi bana göre hakarettir..

sizden son kez rica ediyorum bir iletiye başlamazdan evvel bir insanı herhangi bir şeyle itham etmekten vaz geçin..

Böyle yaptığınız zaman size olan saygım ve güvenim sıfıra indiği gibi insanın yazasıda gelmiyor..

Hemen hemen bana karşı yazmış olduğunuz her iletinizin ilk başına benle ilgili bir itham ve bir yargıyla başlıyorusunuz..

Birbirimize karşı kırıcı olmamak adına daha dikkatli yazalım diyorum..

Sallıyorsanm salladığımı karşı fikirlerle belirtiniz..

İlk başa sallıyorsun demeden yani..

 

 

 

Saygılar..

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

1- Manyetik etkileşimle hayatı kolaylaştıracak ve enerji sarfiyatı gerektirmeyen hareket eden araçlar..

Tek mantık mıknatıs..

Hareket edilecek zeminle harekt edecek zeminin aynı kutupla bir birleriyle etkileşimi.. Bu siztemlerle hayatın bir çok alanında çok az bir enerji o da kontrol ilk hareket yada durma işlemleri için küçük motorcuklar..

Sayın Kralx,

Yoktan enerji var olmaz, var olan enerji yok olmaz. Bu bir fizik kanunudur.

Mıknatıslarında kullanıldıkça azalan bir gücü vardır.

Hiçbir mıknatıstan sonsuza kadar güç elde edemezsiniz.

Bir mıknatıstan sürekli güç elde edebilmek için, ona sürekli magnetic enerji yüklemelisiniz.

Bunu yapmak içinde sürekli enerji gerekir.

Dolayısıyla enerjisiz bir hareket sağlamış olmazsınız.

Böyle birşeyi yapabilmek, bütün fizik kurallarını altüst etmek demektir.

Bunu yapabilecek biri çağ değiştirir, çığır açar.

Bu bir hayalden ibarettir.

Denemediğinize de eminim, çünkü denemiş olsanız böyle bir şeyin olamayacağını görürdünüz.

 

 

2- Araçlar için her tekere kriko sistemini on yıldır düşünüyorum ve gerekli çizimler elimde mvcut, benden başka birinin bunu daha önce düşünmesi benim sorunum değil..

O halde bende 100 X 15 in 150 ettiğini bularak, bir buluş yapmış oldum. Benden önce bulanlarda beni ilgilendirmez.

Kralx, bunun yeni bir buluş olmadığını daha önce size belirttim, otomobil üreticilerinin de bunu niçin yapmadıklarınıda anlattım.

Ama siz illaki kimse kullanmıyor diye buna bir buluş diyecekseniz, onada cevabım var, zira sizin dediğiniz sistem otomobillerde değil ama çeşitli iş makinelerinde zaten kullanılıyor.

Örneğin bazı, kepçe ve vinçlerde, ve hatta çimento kamyonlarında her tekerleği havaya kaldıran kriko sistemleri var.

Tek fark bunu lastik değiştirmek amacıyla değilde, aracın yere daha dengeli basması için kullanıyorlar.

Amaç farklı bile olsa, sistem sizin tasarladığınız sistemin aynısı.

Siz isterseniz yinede bir deneyin ama, dnemeden önce size bir uyarı daha yapayım.

Bahsettiğiniz krikoları aracın şasisinden aşağıya sarkıtamazsınız, mutlaka şasinin içine gömmeniz gerekir.

Şasinin içine gömeceğiniz silindirik amortisörler ise, aracın kullanımda lazım olan yerlerine denk gelecektir.

Örneğin arka tekerleğin, önüne koyarsanız, arka kapının girişine denk gelecektir. Buda araca giriş ve çıkışı engelleyecektir.

Aynı şey diğer tekerlekler içinde mevcuttur.

Tekerleklerin dış kenarlarına koymaya kalkarsanız, bu seferde aracı kaldırmak dahada zorlaşacaktır.

 

 

3- Karayollarında araçlara en az 1 km lik bir uzaklıkta viraj ve diğer araçları gösteren veri sistemi...

Sayın kralx,

Biz buna benzer aletleri teknelerde ve yatlarda zaten yıllardır kullanıyoruz.

Bunlara su üstü radar diyoruz. ( Furuno, Humminbird, Lowrance, Eagle ).

Hatta bu aletlerin bazıları, bırakın 1 KM yi, 30 mil uzaklıktaki diğer tekneleri ve kara parçalarını dahi gösteriyorlar.

Biz bu aletlerle rota bile çizip, tekneyi otopilota bağlıyoruz.

Yani sürekli dümen tutmamıza bile gerek kalmıyor.

Siz bunun aynısını karada yapmak istiyorsunuz.

Ama karada işler biraz farklı.

Dediğim gibi bir takım lüks otolarda bu tür cihazlar var ama henüz istenilen düzeye gelememişler.

Örneğin tam önünüzde bir araç varsa, sizin cihazınız daha ilerki araçları gösteremeyecektir.

Eğer bunu uydu sistemiyle yapmaya kalksanız bile, kendi imkanlarınızla nasıl uydu fırlatacaksınız merak ediyorum doğrusu.

Yani deneme yapabilmeniz bahabında.

 

 

Saygılarımla.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

:)

Sayın bilimselci yazımın tamamını okurmusun..

Uydu cihazının asıl frekansı 20 ghz diye bir şart yoktur..

Uydu ile ilerişim 1ila 30 ghz aralığında yapılır..

Sormuş olduğun sorudaki SHIFT frekansı yani sıkılık ötelemesi 100 KHz olmalıdır..

Ayrıca Modülasyon ve QPSK farkları vardır..

Uzun ve detaylı iş..

Sizin söylediğinizle alakası yok demektan kastım..

Şuan var olan uydu iletişim sistemi gibi değildir..

Mantık olarak yine uydu iletişim sistemi ile ilgilidir..

Ama donananım ve bu donanımın nasıl teşkil edileceği, nasıl ve nerelere konumlandırılacağı gibi meseleler vardır..

Not: Artık sallamaya başladın cümlesi bana göre hakarettir..

sizden son kez rica ediyorum bir iletiye başlamazdan evvel bir insanı herhangi bir şeyle itham etmekten vaz geçin..

Böyle yaptığınız zaman size olan saygım ve güvenim sıfıra indiği gibi insanın yazasıda gelmiyor..

Hemen hemen bana karşı yazmış olduğunuz her iletinizin ilk başına benle ilgili bir itham ve bir yargıyla başlıyorusunuz..

Birbirimize karşı kırıcı olmamak adına daha dikkatli yazalım diyorum..

Sallıyorsanm salladığımı karşı fikirlerle belirtiniz..

İlk başa sallıyorsun demeden yani..

Saygılar..

 

Sayın kral,

 

100 Khz shift frekansı olmaz.

Sen bu işi bilmiyorsun.

Eğer Türksat uydusundan yararlanmak istiyorsan.

Benim sana kıyağım olsun frekanslarını vereyim.

Yalnız kazancına da ortak olurum. :)

TX frekansı (geliş) 11.5GHz +- 1GHz, Rx frekansı (gidiş) 14.Ghz+- 1GHz

Böylece shift frekansıda 2.5 Ghz oluyor.

"Sallamaya başladın" sözümden dolayı özür dilerim.

Aslında pek hakarette değildi. Seni üzmek istemem.

Atıyorsun anlamında bunu herkes biribirine söylüyor.

İcat ve keşiflerinde başarılar diliyorum.

 

Selamlar...

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

TX frekansı (geliş) 11.5GHz +- 1GHz, Rx frekansı (gidiş) 14.Ghz+- 1GHz

Böylece shift frekansıda 2.5 Ghz oluyor.

Yanılıyorsun tekrar gözden geçir sevgili Bilimselci..

Ve sevgili Bilimselci sizde şu yazacağım manatık yoktur inşallah..

Bazı kimseler vardır ki, durumu kurtarmaya gider..

Ben karşımdakine bir ithamda bulunayım okuyucu okusun yeterlidir düşüncesindedir..

Eğer sizde bu mantık varsa beni hiç uğraştırmayın..

Umarım anladınız..

Bakın yukarda SHİFT 100 ghz olmaz dediniz..

Eğer tekrar gözden geçirecekseniz, yanıldığınız yeri bulup düzeltirsiniz..

Shift of frequency, frequency shift ve frequency shift keying bunlara bir gözat sonra tekrar yazışırız..

 

 

 

Saygılar..

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Sayın Kralx,

Yoktan enerji var olmaz, var olan enerji yok olmaz. Bu bir fizik kanunudur.

Mıknatıslarında kullanıldıkça azalan bir gücü vardır.

Hiçbir mıknatıstan sonsuza kadar güç elde edemezsiniz.

Bir mıknatıstan sürekli güç elde edebilmek için, ona sürekli magnetic enerji yüklemelisiniz.

Bunu yapmak içinde sürekli enerji gerekir.

 

Lütfen sonuna kadar okuyun..

Sevgili Evrensel..

Sırf bana ve sırf Konya-Meramdayım diye ve sırf kafeciyim diye bu adamdan icat buluş vs çıkmaz diye beni minimize etmek için yazıyorsanız çok üzücü..

Amatör olarak fizik kimya ve astronomi ilgi alnıma girer..

Bu yüzden ilkokulda ilk öğretilen fizik kanunu bana yazmanıza üzüldüm..

Çünkü ben yoktan bir enerji üreteceğim demedim..

Gelelim mıknatısa..

Doğal mıknatıslar yani şu mıknatıs taşından yapılan mıknatıslar sonsuz işlev sahibidir..

Arama motoruna doğal mıknatıs yazarsan, doğal mıknatısın sonsuz manyetik çekim gücünün olduğu bilgisine ulaşırsın....

Şimdi ben bu mıknatıstan doğrusal bir enerji elde etmekten bahsetmiyorum..

Mıknatıs enerjisini kullanmayı düşünüyorum..

Yani başka bir enerji elde etmiyorum..

Lütfen önce ne yapmak istediğimi anlayınız..

Size küçük bir örnek veriyorum ve artık bu tartışmayı kendi adıma kapatıyorum..

Eni bir 1 metre ve uzunluğu 10 metrelik bir zemin düşünün..

Ve birde bu zemin üzerinde hareket ettireceğimiz leğen büyüklüğünde bir alet düşünün..

Bu aletin alt düzeyide mıknatıslı olsun..

Bilirsiniz mıkanıtsta kutuplar vardır ve iki mıknatısın aynı kutuplarını birbirine değdirmeye çalışırsanız sağa sola kayar..

İşte temel mantık bu itme kuvvetini doğrusal harekete çevirmektir..

Bu 1 metre eninde 10 metre uzunluğundaki zeminin yan taraflarına ise, altı mıknatıslı olan leğen büyüklüğündeki aleti dışarıya kaçmaması için plastik bariyerler yapıyoruz..

Bu aleti, bu zeminin herhangi bir yerinde bıraktığımız zaman, bu alet süratle herhangi bir uca doğru hareket edecektir..

Bunu ben daha küçük bir modelle denedim..

Sizde deneyebilirsiniz...

Geriye sadece bunun nerelerde kulanılacağı, yönlendirme ilk hareket ve fren sistemi kalıyor..

 

 

 

Saygılar..

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

:clover: sevgili Xlark arkadaşım

düşünmüş olduğun fikirllere katılıyorum

dört tekere ayrı krıko günümüz de araca kriko vurma zamanından kazanmak

bir km ilerde viraj tesbiti olabilir radyo sinyalleri başka sinyal karışmadan bibirlerini görebilir herhangi en gel etkilemez tabi önemli virajlara aractakı cihazın sinyallerini dağıtan cihaz konmak şartıyla saygılarımla :clover:

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

:clover: sevgili Xlark arkadaşım

düşünmüş olduğun fikirllere katılıyorum

dört tekere ayrı krıko günümüz de araca kriko vurma zamanından kazanmak

bir km ilerde viraj tesbiti olabilir radyo sinyalleri başka sinyal karışmadan bibirlerini görebilir herhangi en gel etkilemez tabi önemli virajlara aractakı cihazın sinyallerini dağıtan cihaz konmak şartıyla saygılarımla :clover:

 

Çok teşekkür ederim ipekcim..:):clover:

Senin nazarında küçük birşey ifade etmek istiyorum..

Düşünülmeyen bir buluş keşif yada icat, düşünülüp bulunduktan sonra sanki önceden bulunmuş ve çok kolay birşeymiş gibi bir etki verir insana..

Yada aaa çok kolaymış dedirtir..

Mesele akla gelmesinde ilham olmasında yada araştırılmasındadır..

Zaten bir çok icada baktığımız zaman ben bunu nasıl düşünemedim çok kolaymış deriz...

Bu yüzden eleştiri yaparken bunun gözardı edilmemesi gerekir.. :)

 

Sevgilerimle.. :clover:

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Lütfen sonuna kadar okuyun..

Sevgili Evrensel..

Sırf bana ve sırf Konya-Meramdayım diye ve sırf kafeciyim diye bu adamdan icat buluş vs çıkmaz diye beni minimize etmek için yazıyorsanız çok üzücü..

Sevgili Kralx,

Kimse kimseyi istesede gerçekte minimize edemez bunu biliyorsunuz.

Benimde sizi minimize etme gibi bir niyetim yok, kaldıki öyle bir niyetim olsa bile bunu başaramam.

Ben o topicte size sadece engel ve imkansızlıklarınızdan bahsettim.

Aynı engel ve imkansızlıklar her kimde olursa olsun sonuç başarısız olur. Yani size özel birşey değil bu.

Benim sizden istediğim, sadece bunların farkına varmanızdır.

Yoktan enerji varolmayacağınıda bildiğinizden zaten eminim ama yapmaya çalıştığınız şeyinde aynı kapıya çıktığınıda bilmeniz lazımdır. Sadece bunu hatırlatmak amacıyla o fizik kanununu size yazdım.

Bilmediğinizden değil.

 

Gelelim mıknatısa..

Doğal mıknatıslar yani şu mıknatıs taşından yapılan mıknatıslar sonsuz işlev sahibidir..

Arama motoruna doğal mıknatıs yazarsan, doğal mıknatısın sonsuz manyetik çekim gücünün olduğu bilgisine ulaşırsın....

Şimdi ben bu mıknatıstan doğrusal bir enerji elde etmekten bahsetmiyorum..

Mıknatıs enerjisini kullanmayı düşünüyorum..

Sevgili kralx,

Doğal mıknatıs 2 kutuplu olduğu için, üzerlerindeki enerji sürekli kullanılmaya müsait değildir.

Yani demek istediğim, mıknatısların üzerinde hem pozitif ve hemde negatif magnetic alanlar yüklüdür.

Diyelimki üzerindeki pozitif enerjiyi kullandınız, bunun yanında negatif enerjiyide yenmeniz gerekir.

Yada ta tersini yaparsanız, o zamanda diğerini yenmek zorunda kalırsınız.

Benim size tavsiyem, bu konuyla boşuna uğraşmayın, internette forumlara bakın, bir yığın insan, bu mantıkla enerjisiz motor yapma peşinde. Ama hiçbiride bir sonuç alabilmiş değil.

 

Yinede siz bilirsiniz.

 

Saygılarımla.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Sevgili kralx,

Doğal mıknatıs 2 kutuplu olduğu için, üzerlerindeki enerji sürekli kullanılmaya müsait değildir.

Yani demek istediğim, mıknatısların üzerinde hem pozitif ve hemde negatif magnetic alanlar yüklüdür.

Diyelimki üzerindeki pozitif enerjiyi kullandınız, bunun yanında negatif enerjiyide yenmeniz gerekir.

Yada ta tersini yaparsanız, o zamanda diğerini yenmek zorunda kalırsınız.

 

Sevgili Evrensel lütfen benim ne yapmak istediğimi tekrar oku..

Bakın iki zıt kutuplu mıknatıstan bahsediyorum...

Ve lütfen doğal mıknatısı arama mortoruna yazın ve sonsuz bir manyetizmaya sahip olduğunu görün..

Ve banada yer göstermenize gerek yok..

Ben yine forumlardayım ve yine yazacağım..

Fakat lütfen arama motoruna doğal mıknatıs yazın ve bir arayın bakalım..

Eğer siz bunu gereksiz görüyorsanız ben gerekli linkleri verebilirim..

 

 

Saygılar..

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

:clover: sevgili Xlark arkadaşım

düşünmüş olduğun fikirllere katılıyorum

dört tekere ayrı krıko günümüz de araca kriko vurma zamanından kazanmak

bir km ilerde viraj tesbiti olabilir radyo sinyalleri başka sinyal karışmadan bibirlerini görebilir herhangi en gel etkilemez tabi önemli virajlara aractakı cihazın sinyallerini dağıtan cihaz konmak şartıyla saygılarımla :clover:

Sevgili ipek,

Bunları yazdığınıza göre bu konuda epeyce birşeyler biliyor olmanız gerekli.

Ama hernedense, söylediklerinizin yapılacağını yazmışsınız ama nasıl yapılacağını yazmayı unutmuşsunuz.

Yoksa amacınız sadece cemaat-i müslüme destek olmakmıydı?

Biraz açıklama yapında, fikirlerinizden faydalanalım lütfen.

Saygılarımla

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Bakın iki zıt kutuplu mıknatıstan bahsediyorum...

Sevgili kralx,

Tek kutuplu mıknatıs olmazki, iki zıt kutuplu mıknatısı kullanasınız.

Mıknatısların hepsi pozitif ve negatif kutuplar olmak üzere çift kutupludur.

Yani ikisinde de aynı kutuplar mecburen olacağına göre nasıl olurda birbirlerine nazaran zıt olurlar?

Bunu sadece kısa bir mesafe için geçici olarak mıknatısların yönünü ayarlayarak yapabilirsiniz.

Ama katedilen mesafe tamamlandıktan sonra, haraket durur.

Tekrar aynı şeyi yapmak istediğinizde ise bu seferinde enerji gerekir.

Bu tıpkı, elekrikli motorla çalışan bir jeneratörle elektrik üretmeye benzer.

Kısır döngü yani.

Sizin nasıl mıknatıslar bulmanız lazım biliyormusunuz?

Bir tanesi ne yöne bakarsa baksın diğerini çekecek, diğeri ise ne yöne bakarsa baksın diğerini itecek.

Hatta sadece bir tanesi bile yeterli olur.

Ama malesef, doğada öyle mıknatıslar yok.

Arama motorlarınada baktım merak etmeyin, sizin dediğiniz konu bir sitede tartışılıyor, ama sonuç alabilen yok.

Saygılarımla.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Sevgili ipek,

Bunları yazdığınıza göre bu konuda epeyce birşeyler biliyor olmanız gerekli.

Ama hernedense, söylediklerinizin yapılacağını yazmışsınız ama nasıl yapılacağını yazmayı unutmuşsunuz.

Yoksa amacınız sadece cemaat-i müslüme destek olmakmıydı?

Biraz açıklama yapında, fikirlerinizden faydalanalım lütfen.

Saygılarımla

evrensel arkadaşım dört tekere krıko bazı yük kaldırma için agır araçlarda vinç gibi yükü kaldırma esnasında lastıklere yük binmesin diye hidrolik sistemi ile dört teker otomatik olarak kaldırılır bunun ufaltılmışı nicin olmasın ayrıca bu araçlar lastiklerini degiştirmek için de bu sistemi kullanırlar

bir km önceden virajı fark etmek şimdi günümüzde ayrı ayrı frakanslarla cihazlar bir birlerini görebiliyor

saygılarımla

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Yanılıyorsun tekrar gözden geçir sevgili Bilimselci..

Ve sevgili Bilimselci sizde şu yazacağım manatık yoktur inşallah..

Bazı kimseler vardır ki, durumu kurtarmaya gider..

Ben karşımdakine bir ithamda bulunayım okuyucu okusun yeterlidir düşüncesindedir..

Eğer sizde bu mantık varsa beni hiç uğraştırmayın..

Umarım anladınız..

Bakın yukarda SHİFT 100 ghz olmaz dediniz..

Eğer tekrar gözden geçirecekseniz, yanıldığınız yeri bulup düzeltirsiniz..

Shift of frequency, frequency shift ve frequency shift keying bunlara bir gözat sonra tekrar yazışırız..

Saygılar..

 

Sayın Kral,

 

Bu konunun radarla hiç ilgisi olmadığını söyledin, sonra da radarı tartıştın.

Böyle bir bluş icat veya keşifi gerçekleştirmek, yüksek düzeyde elektronik bilmekle mümkün.

Ama görüyorumki, bu bilgileri sadece internetten kapıp buraya koyuyorsun.

Ve sonrada bana öğretmeye kalkıyorsun.

Bu çalışman %100 elektroniğin konusudur.

100 Khz shift frekansı olmaz diyorum, sen 100 Ghz'i araştır diyorsun.

100 GHz de olmaz çünkü Shift, rx, tx'in farkıdır. 11.5 ila 14 ün farkı 100Ghz yaparmı ?

Ayrıca yine uydu frekansı 1-30 Ghz dedin buda yanlış.

Uydu her frekansta yayın yapar, taaki 144 MHz de bile.

Misal olarak internetten "AO27" uydusunun frekanslarını inceleyebilirsin.

 

Başka bir topicte alay etmediğim, doğru olanları yazdığım halde, sen alay ediliyor diye tartışmayı bıraktın.

Ama asıl alay, bilimsel doğruları yanlış diye nitelemek oluyor.

Bu konuyu ben biliyorum diyorsan, yazmayı gerek görmediğim onlarca yanlışını burada belirtebilirim.

 

Her ne ise tartışmak için tartıştığın ortada.

Bu konuyu bilmediğin için tartışmak bana komik geliyor.

Aslında ikimiz birşeyler ortaya çıkarmak için var olsa idik devam edebilirim.

Ama senin amacın sadece doğrulara itiraz.

Bu yüzden tartışmayı komik görüyorum ve bırakıyorum.

 

Selamlar.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Sevgili kralx,

Tek kutuplu mıknatıs olmazki, iki zıt kutuplu mıknatısı kullanasınız.

Mıknatısların hepsi pozitif ve negatif kutuplar olmak üzere çift kutupludur.

 

Sayın evrensel, iki adet bozuk hopörlör bul.. :)

İkisininde o yuvarlak mıknatısını çıkar..

Birbirlerine yaklaştır..

Eğer birlerine yapışırlarsa birini ters çevir tekrar dene..

Bir birlerini bir yöne doğru ittiklerini göreceksin..:)

Bahsettiğim mantık bu mantıktır..

Bu deneyi temel alarak yukarda yazdığım mıknatıs zeminli aleti düşün..

Ve bu bahsettiğim mıknatıstaki bu manyetiklik özellik sonsuzdur..

Dahada fazla izaha gerek olmadığını düşünüyorum..

Bunuda anlamadıysanız artık anlatamam..

Bilimselciye gelince..

Kesinlikle frekans bilgisinin olmadığını ve yukarda kendisi asıl uydu frekansının 20 ghz demesine rağmen, bir üstteki iletisinde bunu değiştirdiğini görüyorum..

Zaten tartışmayıda bırakmış..

 

 

 

Sagılar..

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Bilimselciye gelince..

Kesinlikle frekans bilgisinin olmadığını ve yukarda kendisi asıl uydu frekansının 20 ghz demesine rağmen, bir üstteki iletisinde bunu değiştirdiğini görüyorum..

Zaten tartışmayıda bırakmış..

Sagılar..

 

Tartışmayı gerçekten bıraktım ama, son bir cevap hakkı doğdu bana, sayın kral.

 

Bir tx, rx cihazda, bir asıl frekans, bir de shift frekans olur.

Eğer bu uydu cihazı ise, asıl frekansı 20 Ghz, shifti kaç diye sorulur.

Benim sorduğum bu idi.

Uydu cihazının asıl frekansı 20 GHz. SHIFT frekansı ne olacak söylermisin?

Bu konuyu bilmiyorsun...

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Bu konuyu bilmiyorsun...

 

Ok bilmiyorum..

Sen biliyorsun hatta sanırım senin bu konuda yüksek lisansın falan var..

Ben iki gün sonra astronomiden bahsetmeye kalksam, astronomidede uzman olacağına kanaatim tamdır..

Bu itibarla..

Herkesin içi rahat olsun..

Benden icat çımmaz benden buluş çıkmaz..

Ben hiç birşey bilmiyorum..

Siz biliyorsunuz..

 

 

Saygılar..

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Sayın evrensel, iki adet bozuk hopörlör bul.. :)

İkisininde o yuvarlak mıknatısını çıkar..

Birbirlerine yaklaştır..

Eğer birlerine yapışırlarsa birini ters çevir tekrar dene..

Bir birlerini bir yöne doğru ittiklerini göreceksin..:)

Bahsettiğim mantık bu mantıktır..

Bu deneyi temel alarak yukarda yazdığım mıknatıs zeminli aleti düşün..

Tamam da sevgili Kralx,

Bunu benim değil, sizin yapmanız lazım.

Benim böyle bir iddiam yokki böyle birşeyle uğraşayım.

 

"Geriye sadece bunun nerelerde kulanılacağı, yönlendirme ilk hareket ve fren sistemi kalıyor." demişsiniz.

 

1- Siz böyle bir şeyi yapın, onu heryerde kullanırlar.

2- Yönlendirme hiç zor değil, bunun birçok çeşitli yollarını bulabilirsiniz.

3- İlk hareketide sizinde dediğiniz gibi, küçük bir motorla sağlayabilirsiniz.

4- Onu durdurmanınız için sadece basit bir hidrolik fren mekanizması yeterlidir.

 

Siz yeterki kendiliğinden hareket eden mekanizmayı kurun, en büyük sorun orada zaten.

 

Bakın sizin yapmaya çalıştığınıza benzer şeylerin peşinde ne kadar çok insan var :

http://www.biltek.tubitak.gov.tr/tekno_tez...hp?proje_id=440

 

Hatta bir tanesi yaptığını ve sonrada onu imha ettiğini iddia ediyor.

 

Ben olsam böyle bir şeyin peşinde koşmam ama yinede siz bilirsiniz.

Ama gün olurda başarırsanız, bana da bir haber verinki; size verdiğim sözü yerine getireyim.

 

İyi çalışmalar.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

evrensel arkadaşım dört tekere krıko bazı yük kaldırma için agır araçlarda vinç gibi yükü kaldırma esnasında lastıklere yük binmesin diye hidrolik sistemi ile dört teker otomatik olarak kaldırılır

Sevgili ipek,

Bunun yapıldığını birkaç ileti geride bende yazdım zaten, herhalde dikkat etmemişsiniz.

 

bunun ufaltılmışı nicin olmasın ayrıca bu araçlar lastiklerini degiştirmek için de bu sistemi kullanırlar

Olmaz değil ama yapılması tercih edilmez. Sebeplerinide yine birkaç ileti geride yazmıştım.

 

bir km önceden virajı fark etmek şimdi günümüzde ayrı ayrı frakanslarla cihazlar bir birlerini görebiliyor

1 km değil, onlarca mil öteden bile bu işlevi gören cihazlar var.

Fakat karayollarında bu sistem istenildiği gibi geliştirilemez.

1- Aracın çok ani yön değiştirmeleri engel teşkil eder.

2- Aracın önüne, cihazın sinyallerini engeleyecek diğer araçlar girer.

3- Araç bir virajın içindeyken, diğer virajları görmenin mümkünatı yoktur.

4- Araç yokuş çıkarken, yokuşun ötesindeki araçları ve virajları cihaz saptayamaz. Dik yokuşları inerkende aynı şey geçerli.

Daha birçok sebep var ama sanırım bu kadarı yeter.

Buna benzer cihazlar tam gelişmemiş vaziyette lüks otolarda zaten var. Fakat onlarda uydu sisteminden faydalanmakta.

Uydu sistemi ise pahalı bir olay.

Fakat dediğim gibi, bu sistem uyduyla bile tam gelişememiştir.

Saygılarımla.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Evet sevgili ipek,

O sistemler varlar ama denizlerde kullanılıyorlar.

Karada kullanılanları ise henüz yeterince işlev sahibi değil.

Örneğin; cihazı Almanyada kullanabiliyorsunuz, sanırım istanbulunda bazı yerlerinde yeni yeni kullanmak mümkün, fakat diğer birçok yerde kullanamaıyorsunuz.

Çünkü kullanmak için, binlik sayısallaştırılmış, harita kartları gerekli.

Ayrıca bu sistemlerin karada kullanılanı uydu ile hizmet gördüğü için, sadece yolları ve virajları görebiliyorsunuz.

Önünüzde giden diğer araçları göremiyorsunuz.

Yani bu cihazlar henüz istenilen, ideal seviyede geliştirilememiştir.

Var demem bu yüzdendir, vardır ama kullanım alanları ve seviyesi farklıdır.

Diğerlerinide anlatmıştım, yeterli sanırım.

Saygılarımla.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Sevgili evrensel verdiğin linki inceledim..

Benim bahsetiğim projeyle bir alkası yok..

Evet oradada mıknatıslar kullanılmak isteniyor fakat tamamen farklı..

Ben br motor yapacam demiyorum..

O veridiğim örneği zaten kendim defalarca denedim..

Fakat büyük portatifini yapmadım..

Herneyse..

Yazmıcam diyorum yine yazıyorum..

 

 

Saygılar...

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.