Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

OHA: Türk Hava Yolları'nın müşteriye doğumgünü tebriki sanki biraz samimiyetsiz geldi


mengutuncbilen

Önerilen İletiler

THY.jpg

Üstte: Üç saat önce havada olmuş olması gereken bu uçağın sahibi THY, sebepsiz rötar nedeniyle hayatlarını altüst ettikleri yolcularına birer "Şeker Bayramınız Kutlu Olsun!" mesajı göndermeyi ihmal etmedi

 

ANKARA - Şimdiye kadar 18 kere hiç bir sebep vermeden rötar eden, aktarmalı uçuşlarda bagajlarını üç defa kaybedip telefonda kendisine cevap dahi vermeyen, uçuşlarda isteklerini oflaya poflaya yerine getiren Türk Hava Yolları'nın Classic Kart sahibi müşterisi Doğan Beşer'e gönderdiği doğumgünü kutlama emaili sanki biraz samimiyetsiz bulundu.

 

"Benimle dalga geçiyor olabilirler," dedi THY müşterisi Beşer, doğumgünü kutlama mesajına şüpheli bir ifadeyle göz atarken. "Geçen sefer Miles&Smiles'ımdaki biriken millerle Kayseri'ye iş için dönüş bileti aldım. Dönüşüm aşırı sis nedeniyle ertelenince millerim ve biletim silindi ve yeni bilet almak zorunda kaldım. Şikayet ettiğimde 'bakarız' dediler. Bu beş ay önce oluyor, ne arayan oldu ne soran. Ben aradığımda hala 'bakacağız' diyorlar. Hatta bir keresinde müşteri temsilcisi sinirlenip telefonu suratıma kapattı. Sonra bu doğumgünü tebriki geliyor. Ne bileyim, sanki aslında doğumgünüm pek umurlarında değilmiş gibi bir his var içimde."

 

THY'nin geçen sene de kendisine bayram kutlama emaili gönderdiğini belirten Beşer, o zaman da o kutlama mesajını samimiyetsiz bulduğunu açıkladı.

 

"Abi geçen sene Kurban Bayramı kutlama mesajı gönderdiklerinde THY'yle uçuyordum," dedi Beşer, ekşi bir surat ifadesiyle. "Önce internetten biletimi düşük fiyata bir türlü alamadım. Aradığımda ha bire 'bir daha deneyin' dediler ama sonuç aynı. Telefondan daha pahalı bir bilet almak zorunda kaldım. Sonra kardeşim rahatsızlanıp hastaneye kaldırıldığı için biletimin tarihini iki gün ileriye almak istediğimde bana 250 TL ödettiler. Valizlerim kayboldu, bulundu, üç gün sonra yollandı, ve paramparça olmuştu. Ama sağ olsunlar, o arada Kurban Bayramımın 'en içten dilekleriyle mutlu geçmesini' temenni ettiler. Neyse, en azından bütün havayolu şirketleri batarken THY'nin nasıl rekor karlar elde ettiğini anlıyorum artık."

 

Aynı zamanda Turkcell müşterisi olan ve yurtdışındayken kontör yüklemediği için kendisine bildirilmeden hattı kesilen Beşer, geçen Aralık'ta yollanan "Turkcell yeni yılınızı kutlar!" emailini hem samimiyetsiz hem de alaycı bulduğunu sözlerine ekledi.

 

(OHA)

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.