Zıplanacak içerik
  • Üye Ol
Renaultferrari

Kuran dan İspat! Hz.Aişe'nin 9 yaşında evlenmesi İMKANSIZDIR !

Önerilen İletiler

DİKKAT !

Neyden konuşucaz ! Elbette Kuran dan ! Anlatabildik mi acaba !?

 

Şimdi ! ifk hadisesi Kuranı Mübinde Nur suresin de geçer

Bakalım ! Görelim !

 

Kuranı Mübin de Nur 20 ayetinde ! Cenabı Hak hazreti Aişeye MÜMİNATİ diye hitap ediyor.. !!

bu Hitaba Göre hazreti Aişe Annemiz ıfk hadisesinden 13 yaşında olamaz !! imkansızdır !

9 yaşında evlendiği yalanı yutmayıp gargara yapın... ıfk hadisesinde 13 yaşında olur)

 

halbuki hakikat hazreti aişe annemiz 619 yılında hüzün sensinde 14 yaşında evlenmiştir..

ıfk hadisesinde 22 yaşlarındadır.. onun için Cenabı Hak ona hitap ederken MÜMİNATİ dedi... ÜNSA değil

 

Kuranı Mübin de: Cenabı Hak ZEKERE VE ÜNSA der... RİCAL VE NİSA der

 

Zekere : erkek çocuk

Ünsa: kız çocuk ( yani çocukluğun vermiş olduğu zevkle yaşayan)

 

MÜMİNATİ İse = MÜMİN KADIN (çocukluğun vermiş olduğu zevkten yaş aldıkça ayrılmış mümin kadın)

 

şimdi Hazreti Aişe annemiz ifk hadisesin de 13 yaşında çocukluğun vermiş olduğu zevkle yaşayan bir çocuk olsaydı..

Cenabı Hak ona hitap ederken Büyük kitapta ÜNSA derdi.. MÜMÜNATİ demezdi.. bak nur 20

ve bakınız Kuranı mübinde Zekere ve Ünsa geçen ayetlere..

işte bu kadar !

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Ayşe 14 yaşında evlenmiş bile olsa, 14 yaşında bile olsa bi kızın dedesi yaşındaki bi adamla evlendirilmesinin ne kadar ahlaki olup olmadığını tartışmıyom bile. Kendi kızınızı dedesi yaşındaki biriyle evlendirirmiydiniz, düşünün yeter.

 

 

Hem kadınlıkla kızlık farkı oyun oynayıp oynamamakla değil, kızlığının bozulup bozulmamasıyla, cinselliği yaşayıp yaşamamasıyla belli oluyo. Ayşe, İfk olayı sırasında onüç yaşını bırak, dokuz yaşında bile olsa, evli olduğu ve cinsel ilişkiye girdiği için kadındır, müminati midir illimünati midir nedir işte ondandır smile.gif . Kelimelerin anlamlarını kendi istediğiniz gibi değiştirmeyin. Kadınlığın kızlığın neye göre olup olmadığı belli. Hangi kültürde ne zamandan beri kadınlık kızlık zarıyla değil de yaşla ilgili olmuş? 30 yaşındaki bi bayan, cinsel ilişki yaşamadıysa kızdır. 12-15 yaşındaki bi bayan cinsel ilişki yaşadıysa kadındır.

 

 

Ayşe İfk olayı sırasında dedesi yaşında biriyle bikaç yıldır evli olan, dedesi yaşında birisiyle bikaç yıldır cinsel ilişki yaşayan, dedesi yaşında birinin bi kaç yıldır karısı durumunda bulunan 13 yaşında bi kadındır. Muhammed karısının yaşı 13 diye yola oyun oynamaya yollıcak da değildi heralde di mi? Yoksa kuran Ünsa dermiş de bilmem ne. Ünsa diyemez. Çünkü Ayşe ifk olayı sırasında evli bi kadındır. Yaşı 9 olsa da öyle, 5 olsa da öyle, 13 olsa da öyle. İfk sırasında Ayşe 13 yaşında.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş
Hem kadınlıkla kızlık farkı oyun oynayıp oynamamakla değil, kızlığının bozulup bozulmamasıyla, cinselliği yaşayıp yaşamamasıyla belli oluyo. Ayşe, İfk olayı sırasında onüç yaşını bırak, dokuz yaşında bile olsa, evli olduğu ve cinsel ilişkiye girdiği için kadındır,

Kurfanı mübinde Fussilet 27 ayeti : ve mâ tahmilu min UNSA ve lâ tedau illâ bi ilmih(ilmihî),

O'nun ilmi olmadan Hiçbir Ünsa : hiçbir KIZ ÇOCUĞU hamile kalmaz ve doğum yapamaz..

 

Buckminster;

Dikkat ! Allahca da, Allaha göre.. Bir Ünsa: yani Bir Kız çocuğu 14 15 16 yaşında evlense bile Hatta doğursa bile KADIN sayılmaz ... İşte bu... Anlatabildim mi ?

 

Ayşe 14 yaşında evlenmiş bile olsa, 14 yaşında bile olsa bi kızın dedesi yaşındaki bi adamla evlendirilmesinin ne kadar ahlaki olup olmadığını tartışmıyom bile. Kendi kızınızı dedesi yaşındaki biriyle evlendirirmiydiniz, düşünün yeter

Buckminster;

Bakınız, avrupalı mı yoksa doğulu biri mi bilmiyorum ama bakın ne demiş ..

 

"O, 25 yasinda iken kendisinden 15 yas büyük olan bir kadinla evlendi ve onunla 25 yil ömür

sürdü. Kadinlara ragbet etmedi. Birden bire huyunu karakterini ve davranisini degistirip

nasil kadin düskünü olabilir ki? Buna ben kendi hesabıma inanamam" demiş...

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Hz. Aişe validemizin ablası Esma'nın biyografisinden anlaşıldığına göre; “Esma 100 yaşındayken, hicretin 73. Yılında vefat etmiştir. Hicret vaktinde 27 yaşındaydı. Hz. Ayşe ablasından 10 yaş küçük olduğuna göre, onun da hicrette tam 17 yaşında olması icap eder. Ayrıca Hz. Aişe evlenmeden önce Cübeyr ile Nişanlanmıştı.Demekki evlenecek çağda idi.

 

**************

 

Sonra bu işleri dillerine dolayanlar örnek aldıkları her kimse veya hangi izm ise o'na göre yaşamlarını sürebilir ve mutlu olabilirler,nede olsa ortak ata dan geliyoruz ve aids almış yürümüş,üstelik hem zina suç olmaktan çıkmış,hemde flört sıradanlaşmış. Bize düşen, isteyen istediği gibi yaşamını sürdürebilir ve sürdürüken onlara mutluluklar dilemek.

 

 

stuart.gif

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Anlaşılan o iftirayı Ayşe kendi kendine atmış smile.gif

 

 

 

-http://islamiyetgercekleri.wordpress.com/aisenin-evlilik-yasi/-

Bütün bunlardan sonra özetle diyebiliriz ki Hz. Aişe’nin Hz. Peygamberle nişanlandığı yaş 6 dır. Bu da nübüvvetin 10. yılına tekabül etmektedir

 

Evlendiği yaş 9 dur. Bu da Hicretin I. yılında olmuştur. Genelde rivayetlerde bu noktada odaklanmıştır. Bu evlilik o zaman hiçbir kimse tarafından garipsenmemiş ve o dönemde gerçekleşen buna benzer bir çok evlilik bulunmaktadır.

 

 

Ayşe, dedesi yaşında bir adamla cinsel ilişkiye girdiğinde 9 yaşındadır.

 

 

17 yaşında bile olsa yine de Muhammed onun dedesi yaşındadır, evlilik çağında olup olmaması önemli değil. 17 yaşındaki kızınızı, babanız yaşındaki biriyle evlendirir misiniz? Vicdanınız bunu alır mı? 1500 yıl önce yaşayan biri olarak kızınıza fikrini sorar mısınız? Ayşe gönüllü olarak mı evlenmiştir yoksa Muhammed'in nüfuzundan edinmek isteyen babası Muhammed'e feda mı edilmiştir? Siz torununuz yaşındaki bi kızla evlenir misiniz? Gençliğini elinden alır mısınız? Hayatını elinden alır mısınız? Kuran gibi bi kitapla getirdiğiniz kurallarla, siz öldükten sonra o kızı genç yaşta kimseyle evlenemez halde bırakıp, bi de bunu allahın emri diye kabul ettirip, o kızın yaşamına haksızlık yapar mısınız? Yalnızlığa mahkum bırakır mısınız onu ömür boyunca? Hangi insanın vicdanı bunu alır?

 

 

Ayşe gibi gencecik bi kızın yerinde düşündüğümde, dedem yaşında birini yıllardır çekmek zorunda kalsaydım, onun getirdiği kuralların onun keyfinden çıktığını bilseydim, o öldükten sonra kimsenin benimle evlenemeyeceği biçiminde kurallar getirdiğinin farkında olsaydım, değil İfk'de her fırsatta aldatırdım tabi. Bana bu kadar haksızlığı yapıyosa, kendi de bi haksızlık hakediyodur demek ki.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Hz. Aişe validemizin ablası Esma'nın biyografisinden anlaşıldığına göre; “Esma 100 yaşındayken, hicretin 73. Yılında vefat etmiştir. Hicret vaktinde 27 yaşındaydı. Hz. Ayşe ablasından 10 yaş küçük olduğuna göre, onun da hicrette tam 17 yaşında olması icap eder. Ayrıca Hz. Aişe evlenmeden önce Cübeyr ile Nişanlanmıştı.Demekki evlenecek çağda idi.

 

********

 

Sonra bu işleri dillerine dolayanlar örnek aldıkları her kimse veya hangi izm ise o'na göre yaşamlarını sürebilir ve mutlu olabilirler,nede olsa ortak ata dan geliyoruz ve aids almış yürümüş,üstelik hem zina suç olmaktan çıkmış,hemde flört sıradanlaşmış. Bize düşen, isteyen istediği gibi yaşamını sürdürebilir ve sürdürüken onlara mutluluklar dilemek.

 

 

stuart.gif

 

Biz biriyle ilişkiye gireceğimiz zaman, ilişkiye gireceğimiz kızı 'bunu allah emretti, ben peygamberim, benimle olursa cennete gidersin, boşanırsan cehenneme gidersin. Ha bi de benden sonra kimse seninle evlenemez o da allahın emri ama cennet senin ayağının altında, tepe tepe kullan' diyerek kandırmıyoz. İnsanların dini duygularını, onlarla ilişkiye girmek için sömürmüyoruz. Yaşı uygunsa, torunumuz yaşında değilse, nenemiz yaşında da değilse, duygusal bi çekim de varsa bi ilişki yaşıyoz. Sanki herkes aids, bi tek müslümanlar değil! Flört sıradanlaşacak tabi, ne olacağıdı ya? İnsanlar birbirlerini ilk defa gerdek gecesinde mi göreceğidi? Ya da dedemiz nenemiz yaşındaki insanlarla mı evlendirilecektik babamız o kimsenin nüfuzundan nemalanacak diye? Dikkat çekerim, Muhammed önce nüfuzundan yararlanmak için kendinde 25 yaş büyük, yani annesi yaşında bi kadınla Hatice ile evlenmiş. Sonra da Muhammed'in nüfuzundan yararlanmak isteyenler, ona torunu yaşındaki kızını vermiş. Brezilya dizileri gibi.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Biz biriyle ilişkiye gireceğimiz zaman, ilişkiye gireceğimiz kızı 'bunu allah emretti, ben peygamberim, benimle olursa cennete gidersin, boşanırsan cehenneme gidersin. Ha bi de benden sonra kimse seninle evlenemez o da allahın emri ama cennet senin ayağının altında, tepe tepe kullan' diyerek kandırmıyoz. İnsanların dini duygularını, onlarla ilişkiye girmek için sömürmüyoruz. Yaşı uygunsa, torunumuz yaşında değilse, nenemiz yaşında da değilse, duygusal bi çekim de varsa bi ilişki yaşıyoz. Sanki herkes aids, bi tek müslümanlar değil! Flört sıradanlaşacak tabi, ne olacağıdı ya? İnsanlar birbirlerini ilk defa gerdek gecesinde mi göreceğidi? Ya da dedemiz nenemiz yaşındaki insanlarla mı evlendirilecektik babamız o kimsenin nüfuzundan nemalanacak diye? Dikkat çekerim, Muhammed önce nüfuzundan yararlanmak için kendinde 25 yaş büyük, yani annesi yaşında bi kadınla Hatice ile evlenmiş. Sonra da Muhammed'in nüfuzundan yararlanmak isteyenler, ona torunu yaşındaki kızını vermiş. Brezilya dizileri gibi.

 

Aslında şu an yaşadığımız "DÜNYA" gerçekleri herşeyi açıklıyor, dilin kemiği yok,kendilerini ortak ata'dan üreme üzerine kıurgulamış olanların,İslam Tarihinin apaçık belgeleri üzerine yaptıkları fikir yürütmeleri (yine İslam bilginlerinin beyanları üzere) istedikleri gibi tartışabilip,istedikleri gibi Peygamberimize ve Allah C.C. üzerinden,atıp tutabiliyorlar,fakat unutulan bir gerçek şu, bugün Dünya da İslam çığ gibi büyüyor,evrimciler ise Güneş karşısındaki kar gibiler,üstelik bahse konu İnsan Hz. Muhammed,alemlere Rahmet olarak gönderilmiş bu itibarla evrimciler nerde ne zaman tıkanırlarsa konuyu ya Hz.Aişe annemize getirip AJİTE yapıp Müslümanları köşeye sıkıştırmaya çalışırlar vs vs dolayısı ile nedenden sonuca gidilebileceği gibi,sonuçtanda neden'e gidilebilir bu itibarla,sözü yine Peygamber efendimiz'in sözleri ile bitirelim.

 

 

(Insani) helâk eden su yedi seyden kaçinin. Onlar nelerdir ya Resulullah dediler. Bunun üzerine: Allah'a sirk kosmak, sihir, Allah' i n haram kildigi cana kiymak, faiz yemek, yetim mali yemek, savastan kaçmak, suçsuz ve namuslu mümin kadinlara iftirada bulunmak buyurdu.

Buhârî, Vasâyâ, 23, Tibb, 48; Müslim, Îmân, 144.

 

İnsanlara merhamet etmeyene Allah merhamet etmez.

 

Müslim, Fedail, 66; Tirmizi, Birr, 16.

 

 

İnsanların Peygamberlerden öğrenegeldikleri sözlerden biri de: Utanmadıktan sonra dilediğini yap! sözüdür.

 

Buhari, Enbiya, 54; EbuDavud, Edeb, 6.

 

Amenna ve saddakna.

 

smile.gif

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Sadece iki üç soru soracağım. Diyelim ki Ayşe 14 yaşındayken Muhammed'le evlendi. Öyle değil ama öyle olduğunu kabul edelim bi anlık.

 

50 yaşındaki bi adam, sizin 14 yaşındaki kızınıza göz koysa o adama ne tepki verirsiniz?

 

Siz 50 yaşınıza geldiğinizde, neredeyse torununuz yaşındaki, 14 yaşındaki bi kıza göz koyar mısınız?

 

1500 yıl öncesi arapları düşünün. İnsanlar büyük oranda erken evlenirler. Hele islama göre zaten öyle. 15-17 yaşında erkek-kadın evlenir. 20 yaşına kadar bir çocuğu olsa. Kendisi 37 yaşındayken çocuğunu evlendirmiş olur. Kendi 40 yaşındayken, çocuğu 20 yaşındayken torunu doğar. Kendi 52 yaşına geldiğinde, torunu da 12-14 yaşlarında olur. Yani 50 küsür yaşlarındaki bi adam için 14 yaşındaki birisi torunu yaşındadır.

 

Tekrarlıyorum. 50 küsür yaşlarında bi insan olsanız, 14 yaşındaki bi kıza göz koyar mısınız? 14 yaşındaki kızınızı, 50 küsür yaşındaki birisine everir misiniz?

 

Ayşe'nin 9 yaşında olduğu gerçeğini görmezden gelip, 14 yaşında olduğunu düşünerek soruyorum. Yok 3 sene gerdeğe girmemişler de falan hikaye. 14 yaşındaki bi kıza göz koyulmuş mu, o kız alınmış mı? Bitti.

 

14 yaşındaki kızla evleniyor 50 küsür yaşındaki biri. 10 yıl sonra ölse, kız 24 yaşında olur. Muhammed öldüğünde Ayşe 20li yaşlarında. Orta yaşlı bile değil. Genç henüz. Gencecik yaşında dul bırakılmış. Hemde kuranda peygaberin karısının daha sonra kimseyle evlenememesi yasasıyla. Ayşe'nin gencecik yaşında kendi gibi genç biriyle birlikte yaşamaya hasret bırakılmış. Onu geride bırakan kişinin umrumda bile değil bu tabi. Vallayi siz ne derseniz deyin. Ayşe İfk'de yapacağını da yaptı. Ne yaptıysa da hakl. Onun yerinde kim olsa aynını yapardı. Diyelim ki Ayşe 14 yaşındaydı, yine farketmez. 14 yaşında kızcağız bu. 50 küsür yaşında birine veriliyo. Yine aynı şey. 3 yaşın aramızda lafı olmaz. Olan Ayşeye olmuş.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Ne olurdu, seninle tatlılaşsaydım; yaşayış zaten acı.

Ne olurdu, sen razı olsaydın benden de, herkes kızsaydı bana.

Ne olurdu, seninle aram düzgün olsaydı da, bütün alemlerle aram açılsaydı, dünya yıkılıp yansaydı.

Sen beni sevdikten sonra malın mülkün değeri mi olur? Zaten toprak üstünde ne varsa hepsi de toprak olacaktır.

Alem O'nunla kaimdir ve O'nsuz olan hiçbir şey yoktur. O'nun rızası, rahmeti, bereketi ve tecellisi olmayan hiçbir şeyin değeri yoktur.

 

Ben sağ olduğum müddetçe Kur’ân’ın kölesiyim.

Ben Muhammed Muhtâr’ın yolunun tozuyum.

Benim sözümden bundan başkasını kim naklederse,

Ben ondan da bîzârım, o sözlerden de bîzârım.

 

MEVLANA

 

Sorular,sorulur, cevapları ise "MEVLANA" dan verilir,Mevlana yı Alem kabul etmiş,Mevlana da Peygamberimizin a.s.v. yolunun tozu,gerisi, lafu güzaf.

 

 

 

 

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Hadi size iyi günler, 50 yaşında Dünyanın en güzel İnsanı,ve Alemlere rahmet olarak gönderilmiş,alan razı,veren razı,

üçüncü kişiler,ancak seyredebilir.

 

;)

 

O kişinin kendisini peygamber ilan etmesi, allah denilen bişeyden sözler duyduğunu iddia etmesi, o duyduğunu iddia ettiği sözleri birleştirip tümüne kuran demesi ve kendi uydurduğu allahın kanıtı olarak da yine kendi uydurduğu bu kuranı göstermesi, o 50 yaşındaki adamın, torunu yaşındaki bi sübyana göz koymasını haklı kılıyo öyle mi? İnsaf.

 

50 yaşındaki bi ihtiyarın, 14 yaşındaki bi sübyanla ilişkiye girmeyi hayal etmesi o insanı dünyanın en güzel insanı yapıyorsa, alemlere rahmet kılıyorsa ben almayım o en güzelliği. Sizi sizin vicdanınıza teslim edesim gelmiyo.

 

'Alan razı veren razı' da ne oluyo? Kız daha 14 yaşında? Neyi isteyip istemediği 1500 yıl öncesi arabistanında o kıza soruldu mu sizce? Kız o yaşta neyi istediğinde emin miydi? Emin olduğu için mi İfk'de gidip kölesi ile beraber oldu? 50 yaşındaki bi ihtiyarla ilişkiye girmek isteyip istemediği sorulmuş mudur 1500 yıl önce o sübyana? Hangi alan razı? Hangi verenin şehveti ile olmuş bu?

 

Alemlere rahmetmiş. Kim diyor alemlere rahmet olduğunu? Kuran. Kuranı kim yazdı? Muhammed. Kimin yazdırdığını iddia ediyo Kuranı? sözümona allah'ın. Allah'ın var olduğunu kim iddia ediyo? Yine Muhammed. Kuranı yazan da Muhammed, Allah'ın var olduğunu iddia eden de Muhammed. Allah'tan emirler aldığını iddia eden de Muhammed. Ama başka kanıtı yok. Kendini Alemlere rahmet kılan da Muıhammed. 14 yaşındaki kızla ilişkiye giren de Muhammed. Her yol Muhammede çıkıyo.

 

Bozacının şahidi şıracı diye bi atasözü var. Söz konusu Muhammed olunca bu atasözü tümden geçersiz oluyo. Allahın var olduğunu iddia edenin, kuranı yazanın Muhammed olduğu ve bunlar hakkındaki tek kaynağında Muhammedin ve onun yazdığı Kuranın olduğu düşünülürse bu atasözü şöyle değiştirilebilir 'Muhammedin şahidi kendisi'. İkinci bi şahidi bile yok ama alemlere rahmet. Niye? Çünkü kendisi, kendisinin öyle olduğunu söylüyo. İyi öyleyse, bende alemlere rahmetim. Çünkü bende bi allahtan emir alıyorum ve bana yazdırdığı kuranda da benim öyle olduğumu kendi bizzat şahsen bilakis sözlüyo. İnanmazsan git bana sor.

 

Alemlere rahmetmiş. Ben 30 yaşındayım. 14 yaşındaki bi kıza göz koysam bu yaşta, Pedofili Hastasıyım diye Bakırköy'e yatırırlar tedavi için. Acaba onlara alemlere rahmet olduğumu söylesem beni affederler mi? Niye etmesinler? Muhammed'i 14 yaşındaki bi kızı eş olarak alması alemlere rahmet kılıyosa, beni de bakırköyden çıkarır galiba? Demek ki Pedofili'den hastanaye yatırılmamak ve ruh sağlığı bozuk damgası yememek için 50 yaşında olmak ve allahtan emirler aldığını iddia edip, kendini alemlere rahmet kılmak gerekiyo. Kızın babasını da ikna ettik mi tamam. Gerçi Hüseyin Üzmez kurtulamadı, olsun. Aaaaaa ama şansa bak yaaa, ben o kadar vicdansız değilim! Tüh!

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Eğer boyle bir olay gunumuzde yaşanmış olsaydı, bu dediklerinizde ve hatta yaptığınız suçlamalarda (pedofili vb.) son derece haklıydınız lakin bundan 1400 yıl önce yaşanmış ve o donemin adetlerine gore hiç de tuhaf karşılanmayacak bir durum üzerinden, "sen şimdi çocuğunu 50 yaşındaki adamla evlendirir miydin" diye sormak ya da buna benzer örneklerle düşüncelerinizi anlatma çabasına girmek büyük bir yanılgıdır diye düşünüyorum. Bu durumu problem etmek bugünkü düşünüş tarzıyla ilgili birşeydir, halbuki böyle bir tartışmanın içine giriyorsanız olayları kendi zamanına göre değerlendirmelisiniz... Değil mi Sayın Buckminster?

Takılmayın bunlara bu kadar bence, Kleopatra da kardeşiyle evlenmiş, Hint efsanesinde Tanrı Brahma’ nın öz kızı Savarti ile evlendiği söylenir, Mısır tanrısı Ammon, hem annesinin kocası hem de oğluymuş, İsa'nın babası da Allah'mış diye gider bunlar... Boş yani bu tartışma, çözülemez ancak böyle kısır döngülere sokar adamı...Sanmayın ki bu olanları onaylıyor veya savunuyorum, sadece bu tartışmayı kendimce hiç de mantıklı bulmadığımı açıklıyorum... Mantıksız bir tartışmanın ortasında ne işim var peki o halde... Galiba ben bu mantıksızlığa tahammül edemedim...

Bir daha da gelmem zaten bu başlığa, bu da son olsun...

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Maide;8. Ey iman edenler! Allah için hakkı ayakta tutan, adaletle şahitlik eden kimseler olun. Bir topluluğa duyduğunuz kin, sizi adil davranmamaya itmesin. Adaletli olun; bu, Allah korkusuna daha çok yakışan (bir davranış) tır. Allah'a isyandan sakının. Allah yaptıklarınızı hakkıyle bilmektedir.

 

 

Bu konu benim için kapanmıştır,ben yazacaklarımı yazdım,İslam apaçık ortada,Peygamberin in yaşamı da öyle, üstelik bu konuya binlerce cevap yazıldığı,iddiaların çürütüldüğü halde ısrarla aynı şeyi üzerine "NAKARAT VARİ" yazmak,zaten pek inandırıcı olmaz, ezcümle,kişi iddiasını ispatla mükelleftir,iddiasını ispatlayamayan ın durumu da yine iddia edenin durumunu yansıtır.

 

 

“Hz. Muhammed"in sureti bir duvarın yüzüne vursa, duvarın gönlünden gönül kanı damlar.

 

O"nun mübarek sureti duvara öyle kutlu gelir ki, duvar bile hemen iki yüzlülükten kurtulur.

 

Temiz ve pak kişilerin bir yüzlü oluşlarına karşı, duvarın iki yüzlü oluşu onun için ayıptır.”

IV. cilt Mesnevî"nin 3844-3846 beyitleri

Mevlana

 

Ve çıkıp ortaya

Nehirleri, toprakların dağların

Kutlayarak O'nu: Son Resulü

Bağırıyorlar: Kardeş! Kardeş!

Al da

Kardeşlerini ezelî okyanusa doğru..

Sonsuz olana

Bizi bekleyene doğru

Kollarını açıp da...

Goethe

 

Canım kurban olsun senin yoluna,

Adı güzel, kendi güzel Muhammed,

Şefâat eyle bu kemter kuluna,

Adı güzel, kendi güzel Muhammed

 

Mü'min olanların çoktur cefâsı,

Ahirette olur zev-u sefâsı,

On sekiz bin âlemin Mustafâ'sı,

Adı güzel, kendi güzel Muhammed

Yunus Emre

 

Fazla bir eklemeye gerek yok.

 

 

:)

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş
Eğer boyle bir olay gunumuzde yaşanmış olsaydı, bu dediklerinizde ve hatta yaptığınız suçlamalarda (pedofili vb.) son derece haklıydınız lakin bundan 1400 yıl önce yaşanmış ve o donemin adetlerine gore hiç de tuhaf karşılanmayacak bir durum üzerinden, "sen şimdi çocuğunu 50 yaşındaki adamla evlendirir miydin" diye sormak ya da buna benzer örneklerle düşüncelerinizi anlatma çabasına girmek büyük bir yanılgıdır diye düşünüyorum. Bu durumu problem etmek bugünkü düşünüş tarzıyla ilgili birşeydir, halbuki böyle bir tartışmanın içine giriyorsanız olayları kendi zamanına göre değerlendirmelisiniz... Değil mi Sayın Buckminster?

 

Takılmayın bunlara bu kadar bence, Kleopatra da kardeşiyle evlenmiş, Hint efsanesinde Tanrı Brahma’ nın öz kızı Savarti ile evlendiği söylenir, Mısır tanrısı Ammon, hem annesinin kocası hem de oğluymuş, İsa'nın babası da Allah'mış diye gider bunlar... Boş yani bu tartışma, çözülemez ancak böyle kısır döngülere sokar adamı...Sanmayın ki bu olanları onaylıyor veya savunuyorum, sadece bu tartışmayı kendimce hiç de mantıklı bulmadığımı açıklıyorum... Mantıksız bir tartışmanın ortasında ne işim var peki o halde... Galiba ben bu mantıksızlığa tahammül edemedim...

Bir daha da gelmem zaten bu başlığa, bu da son olsun...

Gloria sana göre mantıklı olmaması, mantıklı olmadığı anlamına gelmiyo. Senin mantığına uymadığı anlamına geliyo.

 

Gloria. Bugün de Arabistan'ın kültürüne ve adetlerine göre küçük yaştaki insanlarla evlenilebilir. İnternette bile rastlayabilirsin haberlerine. İşimize gelince Muhammedi bugünleri görebilen, haber verebilen biri olarak adlandıralım. Gelmeyince de yaşadığı toplumun kültürüne göre davrandı diyelim.

 

Söylediğim yanılgı değil. Hüseyin Üzmez gibi biri, 1500 yıl sonra çıkıp Muhammed'i örnek alıyosa ve ona göre 14 yaşındaki bi kıza tecavüz ediyosa. Birileri çıkıp o 1500 yıllık şeye dayanarak 'alan memnun satan memnun' diyebiliyosa. İnsanlar o inanca dayanıp 1500 yıl sonra arabistan'da hala kızları küçük yaşlarda evlendiriyolarsa. 1500 yıl sonra bile hala 4 kadınla evleniyolarsa. 1500 yıl önce biri çıkıp önce kendisinden 25 yaş yaşlı bi ihtiyarla ile, sonra kendisinden 36 yaş genç bi çocukla evleniyosa bu bir sorun Gloria.

 

Gloria, onu bırak, şöyle düşünelim. Biz yüzü suyu hürmetine alemin yaratıldığına inanılan bi insandan söz ediyoz. Evrensel düşünen, geçmişi ve geleceği kestirebilen. Hatasız ve günahsız olması gereken. Psikolojik bi sorunu olmaması gerektiğine inanılan. Masumiyeti ve uluhiyeti olduğuna inanılan birisinden söz ediyoz. Sence o kadar kutsal bi insan, bi kültürün yanlış bi öğesini neden terketmemiş? Neden uygulamış? Görememiş mi?

 

Bu kadar kutsal bi insan, o kadar evrensel düşünüyoduysa, zamanı o kadar aşabiliyoduysa, 14 yaşındaki bi kızla evlenmenin asırlar sonra ayıplanacağını, başka kültürlerde bile ayıplanacağını neden düşünemedi? Nasıl olur da düşünemez bunun yanlış olduğunu? İşine gelen herşeyi aşabilmiş ama di mi? Akrabalarla evlenememenin sorun olduğunu görmüş, evlatlığının eşini yani kendi kuzenini almış ve bunu ayete bağlamış di mi? Bunu görebilen o ulu insan, bi çocukla evlenmenin yanlışlığını nasıl göremez?

 

Hangi ülkede, çağda, kültürde olursa olsun, bi kız çocuğunun bi ihtiyarla evlendirilmesi iyi görülmemeli. Bugün 1500 yıl öncesi gibi Arabistan'da kız çocukları hala evlendiriliyor. 'Onların kültüründe bu var' diyerek rahatsızlık duymamaya devam edebilirsiniz. Ben Muhammed ve onun kültürü hakkında bi şey düşündürmek için abartılı sorular sormuyorum. Muhammet ve kültürü hakkında ne düşünüyosam doğrudan onu soruyorum.

 

Muhammed 50 küsür yaşında ve 14 yaşındaki bi kızla ilişkiye girmiş. Bi insan alemlere rahmet olabiliyosa, bunun yanlış bi evlilik olduğunu da bilebilmeliydi. Bilememiş. Demek ki alemlere o kadar da rahmet değilmiş. Kendi keyfine rahmet yağdırmış sadece ayetlerle.

 

Bu konu benim için kapanmıştır,ben yazacaklarımı yazdım,İslam apaçık ortada,Peygamberin in yaşamı da öyle, üstelik bu konuya binlerce cevap yazıldığı,iddiaların çürütüldüğü halde ısrarla aynı şeyi üzerine "NAKARAT VARİ" yazmak,zaten pek inandırıcı olmaz, ezcümle,kişi iddiasını ispatla mükelleftir,iddiasını ispatlayamayan ın durumu da yine iddia edenin durumunu yansıtır.

Daha neyi ispatlayım. Senin dediğini kabul ediyorum işte. Geçtim 9 yaşında evlenmesini, 14 yaşında evlendi diye kabul edeyim o zaman ne olacak? Yine değişmiyo işte? Ne yapacaksın, Ayşe'nin yaşını daha da mı büyüteceksin bu sefer? 40 yaşına mı dayandıracaksın?

 

Yazılabilecek bişey yok gibi geliyo daha çok.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Daha neyi ispatlayım. Senin dediğini kabul ediyorum işte. Geçtim 9 yaşında evlenmesini, 14 yaşında evlendi diye kabul edeyim o zaman ne olacak? Yine değişmiyo işte? Ne yapacaksın, Ayşe'nin yaşını daha da mı büyüteceksin bu sefer? 40 yaşına mı dayandıracaksın?

 

 

Yazılabilecek bişey yok gibi geliyo daha çok.

 

İspatladığım dediğin,kendi düşüncelerin, üstelik İslam tarihinde bunlar apaçık ortada ve kimseden saklı olan bir şey yok,işin 9 ve 14 yaş üzerinden polemik yapıp,Peygamber Efendimizin a.s.v. 50 yaşında olduğunu hatırlatıp,işi sarakaya almak,farketmez.Aslında Hz. Aişe anamız evlendiğinde 17 veya 18 yaşındadır, üstelik bayağı akıllı bir kadındır. Hz. Peygamber a.s.v. Güneş gibidir,Hz.Ebu Bekir zamanının bilge kişilerindendir,Hz.Aişe Anamız İslamın İlk Fıkıh "KADIN" alimidir,bu itibarla günümüz Dünyasında da İslama ilgi çığ gibi artmaktadır,mesela geçenlerde okudum ABD eski Anayasa mahkemesi başkanı Müslüman olmuş, bu gibi entellektüel İnsanlar İslam ile şereflenirken, ve onlar bu durumu sağlıklı değerlendiremiyorda, sanal alemde yazan bir kaç kişi olayı kendi istediği gibi algılıyor diye dert etmem ve İSLAM hiç dert etmez,nihayetinde 21. yüzyıl Dünyası İLİM,BİLİM olarak her şeyi daha iyi inceleme fırsatına sahip,mesela; YARATILMAYA karşı olan görüş materyalist evrimcilik günümüzde büyük darbeler alıp,tarihin arka sayfalarına giderken,İslam büyümeye devam ediyor ve edecek.

Ve ispatı;

 

İnkar edenler Evren ( gökler ) ve yer birbirleri ile bitişikken onları ayırdığımızı, her canlıyı sudan yarattığımızı görmüyorlar mı?Yine de onlar inanmayacaklar mı?

21 ENBİYA SURESİ AYET 30

 

Ve Evren’i (Göğü) kuvvetimizle kurduk, muhakkak ki onu genişletmekteyiz.

51 ZARİYAT SURESİ AYET 47

Amenna ve Saddakna.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

DİKKAT !

Neyden konuşucaz ! Elbette Kuran dan ! Anlatabildik mi acaba !?

 

Şimdi ! ifk hadisesi Kuranı Mübinde Nur suresin de geçer

Bakalım ! Görelim !

 

Kuranı Mübin de Nur 20 ayetinde ! Cenabı Hak hazreti Aişeye MÜMİNATİ diye hitap ediyor.. !!

bu Hitaba Göre hazreti Aişe Annemiz ıfk hadisesinden 13 yaşında olamaz !! imkansızdır !

9 yaşında evlendiği yalanı yutmayıp gargara yapın... ıfk hadisesinde 13 yaşında olur)

 

halbuki hakikat hazreti aişe annemiz 619 yılında hüzün sensinde 14 yaşında evlenmiştir..

ıfk hadisesinde 22 yaşlarındadır.. onun için Cenabı Hak ona hitap ederken MÜMİNATİ dedi... ÜNSA değil

 

Kuranı Mübin de: Cenabı Hak ZEKERE VE ÜNSA der... RİCAL VE NİSA der

 

Zekere : erkek çocuk

Ünsa: kız çocuk ( yani çocukluğun vermiş olduğu zevkle yaşayan)

 

MÜMİNATİ İse = MÜMİN KADIN (çocukluğun vermiş olduğu zevkten yaş aldıkça ayrılmış mümin kadın)

 

şimdi Hazreti Aişe annemiz ifk hadisesin de 13 yaşında çocukluğun vermiş olduğu zevkle yaşayan bir çocuk olsaydı..

Cenabı Hak ona hitap ederken Büyük kitapta ÜNSA derdi.. MÜMÜNATİ demezdi.. bak nur 20

ve bakınız Kuranı mübinde Zekere ve Ünsa geçen ayetlere..

işte bu kadar !

 

 

Arapça biliyorum. burada anlattıkların doğru değil.

 

1- MÜMİNAT kelimesi yaş ifadesi için kullanılamaz. DİŞİ OLAN HER MÜMİN KİŞİ İÇİN YAŞI NE KADAR KÜÇÜK OLURSA OLSUN , EVLİ YADA BEKAR OLSADA MÜMİNAT = BAYAN MÜMİNLER DENİR.

 

MÜMİNATİ İse = MÜMİN KADIN (çocukluğun vermiş olduğu zevkten yaş aldıkça ayrılmış mümin kadın. SEN ÖNCE TÜRKÇE ÖĞREN , YADA DÜŞÜNÜREK YAZ , SAÇMALAMA. ÇOCUKLUKTAN AYRILMIŞ OLANA KADIN DENMEZ , ERGEN DENİR , YAŞI İLERLEYİNCE YETİŞKİN DENİR. EVLİ BAYANA YADA YETİŞKİN OLGUN BAYANA KADIN DENİR.KADINLARA MÜMİNAT DENİR SÖZÜN YANLIŞ.

 

2- ZEKER , ERKEK ÇOCUK ANLAMINDA DEĞİLDİR. ZEKER = ERKEK. YENİ DOĞANA , HATTA EĞER YESBİT EDİLİRSE ANA KARNINDAKİ ERKEK ÇOCUK DEDİĞİMİZ GİBİ ZEKER DENİR. ERKEKLİĞİ BİLİNEN EN UFAKTAN EN BÜYÜĞE TÜM EWRKEKLERE ZEKER = ERKEK DENİR.

 

3- ÜNSA ,KIZ ÇOCUK ANLAMINDA DEĞİLDİR. ÇOCUKLUĞUN VEDİĞİ ZEVKLE YAŞAYAN SAÇMALIĞINI NERDEN BULDUN , SÜPER SAÇMALIK. ÜNSA = DİŞİ. EN KÜÇÜĞÜNDEN EN BÜYÜĞÜNE TÜM DİŞİLERE ÜNSA = DİŞİ DENİR.

 

ZEKER VE ÜNSA KELİMELERİNİN FİİL KÖKÜNÜN ANLAMI , ERKEK VE DİŞİ ANLAMINDAKİ TERİMSEL KULLANIŞ DIŞINDAKİ ANLAMI; ZEKER = ERKEK = UYANIK.

ÜNSÂ = DİŞİ = YUMUŞAK.

 

13 YAŞINDA OLSA KURANDA ONA ÜNSA DENİRDİ MÜMİNAT DENMEZDİ DEMEN TÜM BU YANLIŞLARININ ÜZERİNE , EHLİ OLMADIĞIN HALDE BİR DE KURAN TEFSİRİ YAPMAYA ÇALIŞARAK , KURANA İFTİRA DA GİRER. HADDİNİ BİL. BİLMEDİĞİN KONUDA KURANDAN BAHSETME. VARSA ALİM BİLDİĞİN BİRİNİN SÖZÜ SAHİBİNİ DE YAZARAK NAKLET DAHA İYİ.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

PEYGAMBERİNDEN UTANÇ DUYAN , SÖZDE MÜSLÜMANLARIN (MÜNAFIKLARIN) YAYINLAMADIĞI , HADİSLERLE , KÜÇÜK YAŞTA EVLİLİK

 

MEAL ESEF GAYRITABİİ MÜSLÜMANLAR BU HADİSLERİ YAYINLAMAYA UTANIYORLAR. BU HADİSLERİ KOPYALAYARAK ALDIĞIM KAYNAK , İSLAM DÜŞMANI BİR KAYNAK.

 

MÜSLÜMANLAR O KADAR GELENEK VE TÖRELERİNDEN UZAKLAŞTILAR Kİ , ARTIK PEYGAMBERLERİNDEN UTANÇ DUYMAYA BAŞLADILAR. ÖNCE KİBARLIK BUDALASI ENTELLEKTÜEL GÖRÜNTÜLÜ SÖZDE ALİMLERİ MEŞHUR ETTİLER. BUNLARLA İSLAMI VE MÜSLÜMANLARI SEVDİRMEYE ÇALIŞIYORLARDI ZANLARINCA. SONRA ONLARA ŞİRİN GÖRÜNMEK İÇİN ÇIKARDIKLARI, BU SÖZDE ALİMLERE TOPLUMSAL SEVİMLİLİLİK ADINA HER ŞEYİ YAPTIRDILAR. TOPLUMUN HOMOSEKSÜELİNE, HIRSIZINA FAHİŞESİNE SORUN YOK SEN BU YOLDA DEVAM ET DEDİLER. FAHİŞEYE HAYAT KADINI DERKEN ONU DA KALDIRDILAR , ÇALIŞAN KADIN , YADA ÇAĞDAŞ İŞ KADINI YAPTILAR.

 

TOPLUM GÜZEL DEDİĞİ İÇİN İYİ DEDİLER. DEMOKRASİ İYİDİR , LAİKLİK = DİNSİZLİK İYİDİR DEDİLER. TOPLUMUN İYİ DEDİĞİ HER ŞEYE İYİ DEDİLER. BÖYLECE İSLAMA AYKIRI PEK ÇOK KÜFRÜ İYİ VE İSLAMA UYGUN OLARAK TANITTILAR. SONRA TOPLUMUN KÖTÜ DEDİĞİ HER ŞEYE KÖTÜ DİYEREK İSLAMIN İYİ DEDİĞİ PEK ÇOK ŞEYİ İNKAR ETTİLER. BÖYLECE KAFİR OLDULAR VE KAFİR ETTİLER.

 

ONLARIN AMACI İSE SÖZDE İSLAMI , MÜSLÜMANLARI GÜZEL GÖSTERMEK , GÜZEL TANITMAK BÖYLECE İSLAMA HİZMET ETMEKTİ. TOPLUMA EVLENME ENGELİ ÇIKARAN DEVLETİN VE DEVLETİ GÜDENLERİN ZİNAYI TEŞVİK PROGRAMININ BİR PARÇASI OLAN , MÜSLÜMANLAR ARASINDA ZİNAYI YAYMAK İÇİN EVLİLİĞİ ENGELLEME PROGRAMINA KATILDILAR. ONLARIN TOPLUMA AHLAKLILIK ADI ALTINDA KABUL ETTİRDİĞİ ERGENLERİN EVLENMESİNİ , KÜÇÜK YAŞTA EVLİLİK VE SAPIKLIK OLARAK TANITTILAR." YAŞ FARKI OLANLARLA EVLENMEK SAPIKLIK" SÖZÜNÜ DE ALLAHI VE ELÇİSİNİ İNKAR EDEREK KABUL ETTİLER , KABUL ETTİRDİLER. BÖYLECE ŞEYTANIN EMRİNE GİRDİLER VE KAFİR OLDULAR.

 

ÇÜNKÜ EĞER " KÜÇÜK YAŞTA EVLİLİK SAPIKLIKSA , YAŞ FARKI OLAN EVLİLİK SAPIKLIKSA 9 YAŞINDAKİ AİŞE ANNEMİZLE 52 YAŞINDA İKEN EVLENEN PEYGAMBER DE AYNISIDIR." BUNU BİLE BİLE KÜÇÜK YAŞTA EVLİLİK SAPIKLIKTIR , YAŞ FARKI OLAN EVLİLİK SAPIKLIKTIR SÖZLERİNİ TOPLUMSAL ŞEYTANİZMİN OYUNUNU , KENDİLERİNCE İSLAMI REKLAM AMAÇLI OLARAK KABUL ETTİLER. YADA BİZE ÖYLE GELDİ.

 

ÇÜNKÜ BUNLAR MÜNAFIK VEYA KAFİR İŞİDİR. BU KABUL EDİŞLE PEYGAMBERİ SAPIK İLAN EDEN BU CEHENNEMLİKLER , ARTIK BU KONUDAKİ HADİSLERİ YAYINLAMAYA UTANÇ DUYUYORLAR , BU HADİSLER , İSLAMİ SAHTEKARLARIN SİTELERİNDE BULUNMUYOR. EĞER YAYINLARSALAR KENDİ SAPIKLIKLARI ORTAYA ÇIKACAK , HEM PEYGAMBERE İSLAMA SAPIK DİYEREK KAFİR OLDUKLARI , HEM DE KAFİR OLDUKLARI HALDE , SÖZDE MENSUBU OLDUKLARI , İSLAMI VE MÜSLÜMANLARI SAPIKLIK İLE İTHAM EDEREK KENDİ SAPIKLIKLARINI İLAN ETMİŞ OLDULAR.

 

BU DURUMDA SAPIK VE UTANÇ VESİLESİ DİNİ , İSLAMI DEĞİŞTİRMEK YADA BAŞKA DİNE GEÇMEKTEN BAŞKA ÇARE YOK BUNLAR İÇİN. TEVBE EDERSELER , MÜSLÜMAN OLURSALAR O BAŞKA. FAKAT MÜSLÜMANKEN SAPITAN BU KİŞİLERİN GAYESİ BELLİDİR. TARİHİ ALDATILIŞ , TÜM YETKİLİ VE ETKİLİ YERLERİ MÜNAFIKLARIN ELDE ETMESİ SÜRECİNİN ÇOK NET BİR ÖRNEĞİDİR BU OLAY.

 

BU KONUDA AŞAĞIDA YAZILI OLAN HADİSLERİN BİLDİRDİĞİNİN AKSİNE AÇIKLAMA YAPAN KİŞİLER. AİŞE 18 - 19 VEYA BAŞKA BÜYÜK BİR YAŞTA EVLENDİ DİYENLER. AYRICA BÜYÜK YAŞ FARKI OLAN EVLİLİKLERE KARŞI OLDUĞUNA DAİR AÇIKLAMA YAPANLAR. YADA KÜÇÜK YAŞTA EVLİLİK ALEYHİNE AÇIKLAMA YAPANLAR MÜNAFIKLARDIR. ALİM , YETKİLİ , ETKİLİ , AKLI BİLGİSİ TECRÜBESİ YETİŞKİNLİĞİ BELLİ KİŞİLERDEN BU TÜRDE OLANLARIN HEPSİ MÜNAFIKTIR. BU ŞEYTAN İŞİ PROPOGANDAYA ALDANAN BİLGİSİZLER MAZUR GÖRÜLEBİLİR.

 

İŞTE SÖZDE İSLAMİ , SAHTEKARLARIN YAYINLAMAKTAN UTANÇ DUYDUĞU AKSİNE İNTERNET ORTAMINDA İSLAM DÜŞMANLARININ GÖĞSÜNÜ GERE GERE YAYINLADIĞI , MÜNAFIKLARCA UTANÇ VESİLESİ HALİNE GETİRİLMİŞ KÜÇÜK YAŞTA EVLİLİK KONUSUNDA HADİSLER.

 

 

Sahih-i Müslim ve Tercümesi

Babanın Küçük Bakire Kızı Evlendirmesi Babı

 

SAHİHİ MUSLİM , HADİS NO 1422 : Aişe şöyle dedi: Ben altı yaşımda iken Resulullah beni (nişan) akdi yaptı. (Üç yıl sonra) ben dokuz yaşında bir kız iken de benimle evlendi. Aişe dedi ki: Biz Medine’ye geldik. Akabinde ben bir ay sıtmaya tutuldum, hummanın şiddetinden saçım döküldü. (Hastalıktan kurtulunca) saçım gürleşti ve omuzlarıma kadar uzadı. Bir kere ben arkadaşlarımla beraber bir salıncak üzerinde oynarken annem Ummu Ruman bana doğru geldi ve beni çağırdı. Ben de annemin yanına geldim. Benden ne isteyeceğini bilmiyordum. Annem elimden tuttu sonunda beni evin kapısı önünde durdurdu. Bende yorgunluktan dolayı “heh, heh” diyerek kaba kaba soluyordum. Nihayet derin derin soluyuşum geçti. Sonra beni eve soktu. Evde Ensar’dan birtakım kadınlarla karşılaştım. Bu kadınlar: Hayır ve bereket üzere, en hayırlı kısmete dediler. Annem beni bu kadınlara teslim etti. Onlar da başımı yıkadılar ve üstümü başımı düzelttiler. Duha vaktinde Resulullah’ı habersizce görmekten başka beni hiçbir şey heyecanlandırmadı. Akabinde Ensar kadınları beni Resulullah’a teslim ettiler.

 

Aişe: Peygamber beni altı yaşında bir kız iken akid yaptı, dokuz yaşında bir kız iken de benimle evlendi demiştir.

 

Ma’mer, Zuhri’den, o da Urve’den, o da Aişe’den haber verdi ki: Peygamber Aişe’yi yedi yaşında bir kız iken akid yaptı, dokuz yaşında ve oyuncakları beraber iken de evlendi ve nihayet Aişe on sekiz yaşında bulunduğu sırada Resulullah vefat etti.

 

Aişe şöyle demiştir: Resulullah Aişe’yi altı yaşında iken akid yaptı. Aişe dokuz yaşında bir kız iken Resulullah’ın evine gidip zifaf oldu. On sekizlik bir kadın iken de Resulullah vefat etti.

 

6542 - Abdullah İbnu Mes'ud radıyallahu anh anlatıyor: "Resulullah aleyhissalatu vesselam, Hz. Aişe radıyallahu anha ile yedi yaşında iken onunla nikahlandı, dokuz yaşında iken zifaf yaptı. Resulullah aleyhissalatu vesselam, Hz. Aişe onsekiz yaşlarında iken vefat etti"

 

5607 - Hz. Aişe radıyallahu anhâ anlatıyor: "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm benimle Şevvâl'de nikâh yapmıştı. Şevvâl'de gerdek yaptı. Yanında hangi kadını benden daha bahtlı idi?" (Urve der ki: "Hz. Aişe radıyallahu anhâ) yakınlarından olan kadınları şevvâl ayında gerdeğe sokmayı müstehab addederdi."

 

Müslim, Nikah 73, (1423);

Tirmizi, Nikah 9, (1093);

Nesai, Nikah 77, (6, 130).

 

5575 - Hz. Aişe radıyallahu anhâ anlatıyor: "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm, ben altı yaşında iken benimle evlendi. Medine'ye geldik. Benî'l-Hâris İbnu'l-Hazrec kabilesine indik. Ben hummaya yakalandım. Saçlarım döküldü. (İyileşince) saçım yine uzadı. Annem Ümmü Rumân, ben arkadaşlarımla salıncakta oynarken, bana geldi, benden ne istediğini bilmeksizin yanına gittim. Elimden tuttu. Evin kapısında beni durdurdu. Evimizde, Ensârdan bir grup kadın vardı. "Hayırlı, bereketli olsun!", "Uğurlu mübarek olsun!" diye dualar, tebrikler ettiler. Annem beni onlara teslim etti. Onlar kılık-kıyafetime çeki düzen verdiler. Beni, (kuşluk vakti aniden) Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm(ın gelişinden) başka bir şey şaşırtmadı. Annem beni O'na teslim etti. O gün ben dokuz yaşında idim."

 

Buhari, Nikâh 38, 39, 57, 59, 61;

Müslim, Nikah 69, (1422);

Ebu Dâvud, Nikâh 34, (2121); Edeb 63, (4933, 4934, 4935, 4936, 4937);

Nesai, Nikah 29, (6, 82).

 

5574 - Urve merhum, Hz. Aişe radıyallahu anhâ'dan şunu nakletmiştir: "Hz. Peygamber aleyhissalâtu vesselâm bana dedi ki: "Rüyamda sen bana üç gece gösterildin: Melek seni bana bir ipek parçası içerisinde getirdi ve "Bu senin zevcendir, aç onu!" dedi. Ben de açtım, içindeki sendin. Ben: "Bu rüya Allah katından ise, onu gerçekleştirecektir" dedim."

 

Buhari, Nikâh 9, 35, Ta'bîr 20, 21;

Müslim, Fezâilu's-Sahâbe 79;

Tirmizi, Menakıb (3875).

 

4448 - Hz. Aişe radıyallahu anha anlatıyor: ""Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm'ın hanımlarından hiçbirine, Hz. Hatice radıyallahu anha'ya karşı duyduğum kıskançlığı hiç duymadım. Halbuki onu hiç görmüşlüğüm de yok. Ancak, Aleyhissalatu vesselam onun yâdını çok yapardı. Ne zaman bir koyun kesip parçalara ayırsa Hatice'nin dostlarına da gönderirdi. Bazan ona: "Sanki dünyada Hatice'den başka kadın yok!" derdim de bana: "(Onun gibisi var mıydı, o şöyleydi, o böyleydi..! (Öbür kadınlar beni çocuktan mahrum ederken) benim çocuklarım ondan oldu" diye karşılık verirdi. (Hz. Aişe derki: İçinden " Bir daha Hatice hakkında kötü söz söylemeyeceğim" dedim)." Hz. Aişe devamla der ki: ""Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm, Hatice'den üç yıl sonra benimle evlendi."

 

Buhari, Menakıbu'l-Ensar 20, Nikah 108, Edeb 73, Tevhid 32;

Müslim, Fezailu's-Sahabe 73, 74, 77, 78, (2434, 2435, 2436, 2437);

Tirmizi, Menakıb, (3885, 3886).

 

6577 - Hz. Aişe radıyallahu anha anlatıyor: "Ben Resulullah aleyhissalatu vesselam'ın yanında iken bebeklerimle oynardım. Aleyhissalatu vesselam da benim kız arkadaşlarımı bana gönderirdi. Arkadaşlarımla beraber oynardık."

 

5607 - Hz. Aişe radıyallahu anhâ anlatıyor: "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm benimle Şevvâl'de nikâh yapmıştı. Şevvâl'de gerdek yaptı. Yanında hangi kadını benden daha bahtlı idi?" (Urve der ki: "Hz. Aişe radıyallahu anhâ) yakınlarından olan kadınları şevvâl ayında gerdeğe sokmayı müstehab addederdi."

 

Müslim, Nikah 73, (1423);

Tirmizi, Nikah 9, (1093);

Nesai, Nikah 77, (6, 130).

 

6542 - Abdullah İbnu Mes'ud radıyallahu anh anlatıyor: "Resulullah aleyhissalatu vesselam, Hz. Aişe radıyallahu anha ile yedi yaşında iken onunla nikahlandı, dokuz yaşında iken zifaf yaptı. Resulullah aleyhissalatu vesselam, Hz. Aişe onsekiz yaşlarında iken vefat etti"

 

6547 - Ebu Saidi'l-Hudri radıyallahu anh anlatıyor: "Resulullah aleyhissalatu vesselam, Hz. Aişe radıyallahu anha'yı, elli dirhem değerinde ev eşyası mukabilinde nikahladı."

 

14- Aişe(rah)anlatıyor;

‘’Resullah ‘ın yanında kızlarla oynuyordum ,benimle birlikte oynayan arkadaşlarım vardı.Resullah (s.a.) eve girdiği zaman onlar gizlenirlerdi. Kendisi evde olmadığı zaman – onları bana gönderir,benimle oynarlardı..’’204

 

BU HADİSLER BU KONUDAKİ HADİSLERDEN SADECE BİR KISMIDIR.

BURADAKİ HADİSLERDE DE GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ , İSLAM ERGENLİĞE GİRİNCE EVLİLİĞİ TEŞVİK EDİYOR. BU DURUMU SAPIKLIK OLARAK GÖSTERMEYE ÇALIŞAN SÖZDE MÜSLÜMAN , GERÇEK MÜNAFIKLARA DUYURULUR. SİZ CEHENNEMLİKLER , DÜNYADA DA UMDUĞUNUZU BULAMAYACAKSINIZ , AHİRETTE İSE EBEDİ CEHENNEM SİZİN İÇİN HAZIRLANDI. TEVBE EDİN MÜSLÜMAN OLUN. MÜSLÜMANLAR ARASINDA DİNSİZLİĞİ YAYMAK İÇİN DİNİ VE DİNDAR VEYA ALİM GÖRÜNÜŞLÜ AJANLARI KULLANAN , MÜSLÜMANLAR ARASINDA ZİNAYI NAMUSSSUZLUĞU YAYMAK İÇİN NAMUSU KULLANAN SAHTEKARLARI CEHENNEM İŞTAHLA BEKLİYOR.

 

DÜNYADA MÜSLÜMANLAR HARİÇ , HİÇ BİR TOPLUMDA NAMUS KAVRAMI OLMADIĞI HALDE , MÜSLÜMANLARI NAMUSSUZ , AHLAKSIZ TANITMAYA ÇALIŞANLAR , HEPİNİZ CEHENNEME GİRECEKSİNİZ. TEVBE EDİN MÜSLÜMAN OLUN.

 

Buradaki hadislerde aişenin evlendiğinde 9 yaşında olduğuna delil olanların kaynakları :

 

1- Buhari, Nikâh 38, 39, 57, 59, 61;

2- Müslim, Nikah 69, (1422);

3- Ebu Dâvud, Nikâh 34, (2121); Edeb 63, (4933, 4934, 4935, 4936, 4937);

4- Nesai, Nikah 29, (6, 82).

5- Tirmizi, Menakıb, (3885, 3886). (evlilik tarihi)

 

 

Ali kenan Aydın

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş
Misafir Endymion_

YALINKILIÇ

Reno diyor ki: zekere ve ünsa ergenlik Çağına gelmemiş erkek ve kız çocuk demektir diyor

 

Nisa 11: Yûsîkumullâhu fî evlâdikum liz zekeri mislu hazzıl unseyeyn...

Yukarıdaki miras ayetinde rical ve nisa denmeyip zekeri ve unseyeyn denilmesi. mirasta ergenlik çağına girmemiş çocuğu mirastan ayırmamak içindir yani miras bahsin de çocuk.. çocukta olsa daha Rical ve Nisa olmasa da.. yani daha aklı baliğ olmamış buluğa ermemiş olsa da mirastan muaf olmaması için zekre ve ünsan denilmiş RİCAL: erkek NİSA: KADIN denilmemiş

Demek ki Renonun dediği doğru.. zekre ve ünsa.. ergenlik çağına girmemiş erkek ve kız çocuk demek manasınadır..

henüz aklı baliğ olmayan da MÜMİN olamaz.. onun için hazreti Aişeye ıfk hadisesin de MÜMİNATİ denilemez

çünkü daha akil olmamış ki.. mümin olsun

 

renoda onu diyor Hazreti Aişe 13 yaşında olsalardı ona Ünsan denirdi ayette MÜMİNATİ denilmezdi diyor..

 

Hazreti Aişe Ifk hadisesinde 13 yaşında olamaz 22 yaşlarındalardı diyor reno

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş
İspatladığım dediğin,kendi düşüncelerin, üstelik İslam tarihinde bunlar apaçık ortada ve kimseden saklı olan bir şey yok,işin 9 ve 14 yaş üzerinden polemik yapıp,Peygamber Efendimizin a.s.v. 50 yaşında olduğunu hatırlatıp,işi sarakaya almak,farketmez.Aslında Hz. Aişe anamız evlendiğinde 17 veya 18 yaşındadır, üstelik bayağı akıllı bir kadındır. Hz. Peygamber a.s.v. Güneş gibidir,Hz.Ebu Bekir zamanının bilge kişilerindendir

 

Saptırmayın. Ayşe'nin 9 yaşında olduğunu söyleyen kişi Buhari. O da islam kaynağı. 14 yaşında olduğunu söyleyenler de islam kaynağı. Sana dedim 'yaşını mı büyüteceksin?' diye, şaşırmadım ve öyle yaptın. Ayşe'yi tuttun 18 yaptın. Şimdi desem '18 yaşı da ergenlik yaşıdır, ergenlik 20de dolar. Aralarında 32 yaş vardı, hala dedesi yaşında' diye, bu sefer Ayşe'yi 25 yapacaksın. O zaman da çocuğu yaşında diyecem ve tutacan bu sefer de Ayşe'yi 50 yapacan. Bunun sonu yok senin için. Arabistan'a bak, Muhammed'in kendi dilinden kendi ırkından olan insanlar nasıl anlamışlar olayı ve çözmüşler? Onları referans al anlarsın. Türkleri araplaştırmak için islam kaynaklarını ılıtıp ılıtıp sunan islam misyonerlerine bakma sen.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş
Aslında Hz. Aişe anamız evlendiğinde 17 veya 18 yaşındadır, üstelik bayağı akıllı bir kadındır.

Sizin tavsiye ettiginiz yaşı kabul etsek bile, Ayşe hanımın Muhammedin evine geldiginde, oyuncaklarını beraberinde getirmiş. Demekki 17 veya 18 yaşlarında, o kadarda akıllı degilmiş .

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Sizin tavsiye ettiginiz yaşı kabul etsek bile, Ayşe hanımın Muhammedin evine geldiginde, oyuncaklarını beraberinde getirmiş. Demekki 17 veya 18 yaşlarında, o kadarda akıllı degilmiş .

 

 

Müslümanlar için "MERYEM" anamız da tertemiz iffetli bir kadındır.

Hepsi ile iftihar ediyoruz.

Hz. Aişe validemiz, küçük yaşta iken okuma-yazma öğrenmiş olup, çok zekî ve kabiliyetli idi. Her bir hâdise üzerine hemen bir şiir söylemesi, onun zekâsına bir delildir. Öğrendiği ve ezberlediği bir şeyi katiyen unutmazdı. Çok akıllı, zekî, âlime, edibe ve afife ve saliha idi.

 

Hz. Aişe'den;Resulullahı metheden şu manada bir şiir söylemiştir:

 

“Mısırdakiler, Onun yanaklarının güzelliğini işitmiş olsalardı, Yusuf aleyhisselamın pazarlığında hiç para vermezlerdi. Yani, bütün mallarını, Onun yanaklarını görebilmek için saklarlardı. Zeliha'yı kötüleyen kadınlar, Onun parlak alnını görselerdi, ellerinin yerine kalblerini keserlerdi de acısını duymazlardı.”

 

:)

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Müslümanlar için "MERYEM" anamız da tertemiz iffetli bir kadındır.

Hepsi ile iftihar ediyoruz.

Hz. Aişe validemiz, küçük yaşta iken okuma-yazma öğrenmiş olup, çok zekî ve kabiliyetli idi. Her bir hâdise üzerine hemen bir şiir söylemesi, onun zekâsına bir delildir. Öğrendiği ve ezberlediği bir şeyi katiyen unutmazdı. Çok akıllı, zekî, âlime, edibe ve afife ve saliha idi.

 

Hz. Aişe'den;Resulullahı metheden şu manada bir şiir söylemiştir:

 

“Mısırdakiler, Onun yanaklarının güzelliğini işitmiş olsalardı, Yusuf aleyhisselamın pazarlığında hiç para vermezlerdi. Yani, bütün mallarını, Onun yanaklarını görebilmek için saklarlardı. Zeliha'yı kötüleyen kadınlar, Onun parlak alnını görselerdi, ellerinin yerine kalblerini keserlerdi de acısını duymazlardı.”

 

:)

 

Bu anlattıklarınıza inanmışmıyızdır? Söylediklerinin hepsini taraflı, islam misyonerleri yazmış aktarmış. Ne kadar tarafsız olduklarını göstermeye yeter.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Saptırmayın. Ayşe'nin 9 yaşında olduğunu söyleyen kişi Buhari. O da islam kaynağı. 14 yaşında olduğunu söyleyenler de islam kaynağı. Sana dedim 'yaşını mı büyüteceksin?' diye, şaşırmadım ve öyle yaptın. Ayşe'yi tuttun 18 yaptın. Şimdi desem '18 yaşı da ergenlik yaşıdır, ergenlik 20de dolar. Aralarında 32 yaş vardı, hala dedesi yaşında' diye, bu sefer Ayşe'yi 25 yapacaksın. O zaman da çocuğu yaşında diyecem ve tutacan bu sefer de Ayşe'yi 50 yapacan. Bunun sonu yok senin için. Arabistan'a bak, Muhammed'in kendi dilinden kendi ırkından olan insanlar nasıl anlamışlar olayı ve çözmüşler? Onları referans al anlarsın. Türkleri araplaştırmak için islam kaynaklarını ılıtıp ılıtıp sunan islam misyonerlerine bakma sen.

 

Ben; sarıgöl! Mevlana dan kinaye; "YA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN,YA GÖRÜNDÜĞÜN GİBİ OL" düsturu ile hareket eder, İslam'i kaynakların "OBJKTİF" olması ve fikir teatilerin açık olması ilede "GURUR" duyarım.

 

 

Buraya bakabilirsiniz.

Âişe Vâlidemiz’in Evlilik Yaşı

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

İletiniz moderatör kontrolünden geçtikten sonra sitede gösterilmeye başlanacaktır. Eğer buna maruz kalmak istemiyorsanız lütfen hemen bir ÜYE OLUNUZ.

Misafir
İletinizi misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer üye iseniz lütfen GİRİP YAPARAK gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.