İçeriğe atla


Fotoğraf

Ayrildiktan Sonra Seni Kiskandirmaya çalişiyor Tavrin Ne Olurdu....


Bu başlığa 16 cevap verilmiş

#1 made in turkey!

made in turkey!

    Süper Üye

  • Φ Süper Üye
  • 8.982 İleti

Gönderi Tarihi: 25 Ocak 2006 - 13:30

HERHALDE BİRÇOK ARKADAŞ BU DURUMU YAŞAMIŞTIR.KIZ-ERKEK HİÇ FARKETMEZ...TAVRINIZ NE OLUYOR GENELDE VE NE OLMALI?



ben tınlamam mı diyenlerden siniz
abi ben tınlarım diyenlerden misizniz....
etkiler tepkiler buyrun yazın.....

Ah oluyoRum....

Of oluyoruM....

Ve susuYorum....

Oysa hayKırabilsem...

Işık yumağı bir pınar olur soLuğum....


#2 ERBAY

ERBAY

    Süper Üye

  • Φ Süper Üye
  • 12.099 İleti

Gönderi Tarihi: 25 Ocak 2006 - 21:29

ayrıldıktan sonra kıskandırcak bir insanla beraber olmadım..ama olursa kıskanırım çünkü o konularda kıskancımdır..direk dalarım ikisine birden.. :lol:
Sevgilim...Yeşil eriğim benim...Ben içine hapsolmuş çekirdeğinim senin...

#3 sayman22

sayman22

    Uzman Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.821 İleti

Gönderi Tarihi: 25 Ocak 2006 - 21:59

Hala seviyo demekki...nasıl olsa gelecektir, oralı olmam ama kapıyı aralık bırakırım.. ;)
Ey Türk istikbalinin evlâdı!

İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır!

Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!

#4 arman

arman

    Uzman Üye

  • Φ Yeni Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.054 İleti

Gönderi Tarihi: 25 Ocak 2006 - 22:36

Bir kere gözümün önünde böyle bir şey yapmasına müsade etmezdim.. Eğer rahatsızlık duyuyorsam bunu ona mantıklı ve nazik cümlelerle ifade etmeye çalışırdım ama ne kadar nazik olurdum bilemem.. Aslında en güzeli umursamamaktır ya da o ortamdan hemen uzaklaşmaktır.
Bir damla suya hasret kurumuş bir dağ gibiyim sensiz
Dalgalara kapılmış dümensiz küreksiz bir sal gibiyim sensiz
Dinle sevdiceğim gözbebeğim tatlı dillim
Bu belkide sana son seslenişim...

#5 art_history

art_history

    Yeni Üye

  • Φ Yeni Üyeler
  • Pip
  • 19 İleti

Gönderi Tarihi: 25 Ocak 2006 - 22:53

Böyle basit bir davranışta bulanacak biriyle beraber olmam.Başıma gelirse -büyük konuşmayalım -psikolojik olgunluğunu tamamlayamadığı için üzülürüm...tabi ki onun için, beni etkilemez ...
Eğer bir şeye inanmak zorundaysan; aşka da inanmalısın....

#6 VAKANA

VAKANA

    Kıdemli Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPip
  • 1.145 İleti

Gönderi Tarihi: 26 Ocak 2006 - 07:19

HERHALDE BİRÇOK ARKADAŞ BU DURUMU YAŞAMIŞTIR.KIZ-ERKEK HİÇ FARKETMEZ...TAVRINIZ NE OLUYOR GENELDE VE NE OLMALI?



aşkın gözü körmüdür....ayrıldıktan sona seni kıskandırmaya çalışıyor gafayı gözü yarammı...vs...vs...vs..

ve bilumum topicler.

özel hayatınıda iyice afişe etti bu kısda allaaaam ya..... -_- brezilya dizilerine döndü forum... :D

yakındaki topic:karşı masadan beni kesiyolar ne yapam.....:P

"Azizlerden çok sapkınlar ilgilendiriyor beni. Serserilerin yanında rahatımdır, çünkü bende serseriyim. Kanun sevmem, din sevmem, kural sevmem. Toplumun beni şekillendirmesinden hoşlanmam." CHARLES BUKOWSKI

#7 made in turkey!

made in turkey!

    Süper Üye

  • Φ Süper Üye
  • 8.982 İleti

Gönderi Tarihi: 26 Ocak 2006 - 09:17



aşkın gözü körmüdür....ayrıldıktan sona seni kıskandırmaya çalışıyor gafayı gözü yarammı...vs...vs...vs..

ve bilumum topicler.

özel hayatınıda iyice afişe etti bu kısda allaaaam ya..... -_- brezilya dizilerine döndü forum... :D

yakındaki topic:karşı masadan beni kesiyolar ne yapam.....:P



:lol: :lol: :lol: allah canını almaya ne alaka bee......koptum sabah sabah........ayrıca keşke özelim olsada ortaya koysam deli manyak seni... :sweatingbullets:

Ah oluyoRum....

Of oluyoruM....

Ve susuYorum....

Oysa hayKırabilsem...

Işık yumağı bir pınar olur soLuğum....


#8 VAKANA

VAKANA

    Kıdemli Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPip
  • 1.145 İleti

Gönderi Tarihi: 26 Ocak 2006 - 09:37

allah canını almaya ne alaka bee......koptum sabah sabah........ayrıca keşke özelim olsada ortaya koysam deli manyak seni... :



yaw bırak kimi kandırıyon sen.....aşağıda açtığın topicler...sırasıyla belli ilişkinin nası gittiği.....

_________ya ben olmasaydım....

_________o beni sevmeseydi...

_________siyasetin aşkınızda yeri oldumu.....

_________sahi aşk neyin kısaltması......

_________aşkın gözü neden kördür....

_________nikahta keramet varmıdır... :wub:

_________adınızın baş harfine göre aşk yorumu..... şimdi film kopmaya başlayacak ayrılık çanları çalıyo...

_________ve acının yazılmayan tarihi...

_________yak gitsin...... :angry:

_________ayrıldıktan sona seni kıskandırmaya çakışıyo ne yaparsınız... :angry: :shuriken:

__________cenazenizde hangi şarkının çalmasını istersiniz..... :(

__________bayanlara özel cami yapılıyormuş...... :( evet ve made inzivaya çekiliyo

alla alla her şey açık seçik ortada işte...... -_-

"Azizlerden çok sapkınlar ilgilendiriyor beni. Serserilerin yanında rahatımdır, çünkü bende serseriyim. Kanun sevmem, din sevmem, kural sevmem. Toplumun beni şekillendirmesinden hoşlanmam." CHARLES BUKOWSKI

#9 arman

arman

    Uzman Üye

  • Φ Yeni Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.054 İleti

Gönderi Tarihi: 26 Ocak 2006 - 09:45

Helal olsun sana Vakana be ... Çok iyi yerden yakalamışsın.. Magazin dedektifi gibisin maşallah.. :D ( yüklenn yüklenn :P )
Bir damla suya hasret kurumuş bir dağ gibiyim sensiz
Dalgalara kapılmış dümensiz küreksiz bir sal gibiyim sensiz
Dinle sevdiceğim gözbebeğim tatlı dillim
Bu belkide sana son seslenişim...

#10 made in turkey!

made in turkey!

    Süper Üye

  • Φ Süper Üye
  • 8.982 İleti

Gönderi Tarihi: 26 Ocak 2006 - 09:57



yaw bırak kimi kandırıyon sen.....aşağıda açtığın topicler...sırasıyla belli ilişkinin nası gittiği.....

_________ya ben olmasaydım....

_________o beni sevmeseydi...

_________siyasetin aşkınızda yeri oldumu.....

_________sahi aşk neyin kısaltması......

_________aşkın gözü neden kördür....

_________nikahta keramet varmıdır... :wub:

_________adınızın baş harfine göre aşk yorumu..... şimdi film kopmaya başlayacak ayrılık çanları çalıyo...

_________ve acının yazılmayan tarihi...

_________yak gitsin...... :angry:

_________ayrıldıktan sona seni kıskandırmaya çakışıyo ne yaparsınız... :angry: :shuriken:

__________cenazenizde hangi şarkının çalmasını istersiniz..... :(

__________bayanlara özel cami yapılıyormuş...... :( evet ve made inzivaya çekiliyo

alla alla her şey açık seçik ortada işte...... -_-



yahu abisi bunlar benim düşüncem olsa neyse ama hepsi alıntı.......hem bi topiği unutmuşsun....bir insan yaratmak..... B) hayatım fazlasıyla yolunda şuan benim açtığım topiclerle nasıl analiz yaparsın yaa güldüm valla.....şimdi seni deşifre etmeye beni zorlama.....zaten tarafımdan fişlendin artık ensende olacam..... :angry:

arman sana gelince sonra hesaplaşırız...... -_-

Ah oluyoRum....

Of oluyoruM....

Ve susuYorum....

Oysa hayKırabilsem...

Işık yumağı bir pınar olur soLuğum....


#11 VAKANA

VAKANA

    Kıdemli Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPip
  • 1.145 İleti

Gönderi Tarihi: 26 Ocak 2006 - 10:02

şimdi seni deşifre etmeye beni zorlama.....zaten tarafımdan fişlendin artık ensende olacam..... :angry:


bi doru tahmin daha alamadık ama ......bekliyos... -_-
"Azizlerden çok sapkınlar ilgilendiriyor beni. Serserilerin yanında rahatımdır, çünkü bende serseriyim. Kanun sevmem, din sevmem, kural sevmem. Toplumun beni şekillendirmesinden hoşlanmam." CHARLES BUKOWSKI

#12 made in turkey!

made in turkey!

    Süper Üye

  • Φ Süper Üye
  • 8.982 İleti

Gönderi Tarihi: 26 Ocak 2006 - 10:10

bi doru tahmin daha alamadık ama ......bekliyos... -_-



bababbbbbaaaaaa ne var ki olim senin hayatında koca bi hiçten başka ne tahmini yapacam.....beni delletme......deli maynak senin görüşeceeezzzz.... :devil:

Ah oluyoRum....

Of oluyoruM....

Ve susuYorum....

Oysa hayKırabilsem...

Işık yumağı bir pınar olur soLuğum....


#13 VAKANA

VAKANA

    Kıdemli Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPip
  • 1.145 İleti

Gönderi Tarihi: 26 Ocak 2006 - 10:16

bababbbbbaaaaaa ne var ki olim senin hayatında koca bi hiçten başka ne tahmini yapacam.....beni delletme......deli maynak senin görüşeceeezzzz.... :devil:


lem bu ne sinir böle yaf.....

allaaaam küfürde etmedik ama....kıs gel sana kave ısmarlayam.... :D

sinirin yatışsın biras ha.... :P
"Azizlerden çok sapkınlar ilgilendiriyor beni. Serserilerin yanında rahatımdır, çünkü bende serseriyim. Kanun sevmem, din sevmem, kural sevmem. Toplumun beni şekillendirmesinden hoşlanmam." CHARLES BUKOWSKI

#14 made in turkey!

made in turkey!

    Süper Üye

  • Φ Süper Üye
  • 8.982 İleti

Gönderi Tarihi: 26 Ocak 2006 - 10:36

lem bu ne sinir böle yaf.....

allaaaam küfürde etmedik ama....kıs gel sana kave ısmarlayam.... :D

sinirin yatışsın biras ha.... :P



kim sinirli kim küfür etti yaaaafff :angry: temem hadi bol köpüklü bi kayfe ısmarla da barışak...ama fal bakacan haa.... :D

Ah oluyoRum....

Of oluyoruM....

Ve susuYorum....

Oysa hayKırabilsem...

Işık yumağı bir pınar olur soLuğum....


#15 karçiçeği_m

karçiçeği_m

    Uzman Üye

  • Φ Yeni Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.432 İleti

Gönderi Tarihi: 26 Ocak 2006 - 11:04

aman bitmişse çokta tın yani.......

#16 GoLGi_AyGiTi

GoLGi_AyGiTi

    Uzman Üye

  • Φ Yeni Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.797 İleti

Gönderi Tarihi: 11 Şubat 2006 - 15:58

iyi becerebilirse kıskanırım ama belli etmem..
VİCDANIM O KADAR RAHAT Kİ DUVARA YATAK RESMİ ÇİZER KARŞISINDA UYURUM

#17 Misafir_tugba_*

Misafir_tugba_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 24 Kasım 2014 - 13:16

Ben de o durumdayim yardim. Edin beni kiskandirmaya calisiosa Sevil mudr



Cevap ekle