Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Kurana göre kız çocuklarının evlilik yaşı


hoppa

Önerilen İletiler

 Yet aynen şöyle: Adetten kesilmiş kadınlarınız hakkında şüpheye düşerseniz, onların iddeti de üç aydır; adet görmeyenler de öyledir. Yüklülerin süresi ise doğum yapmalarıdır. Her kim Allah'tan korkarsa, Allah onun işine bir kolaylık verir.

 

Burada ayette adetten kesilmiş diye bir kelime yok. adet görmemiş diyor. Bunu adetten kesilmemiş diye yazıp bunun üzeirnden 9 yaş çocuk çıkartmak nasıl oluyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

4. Ayet yanlış yorumlanıyor orada hiç adet görmeyen den bahis edilmiyor sadece boşanmak istediğin an itibarı ile adet o ay içinde adetten kesilmiş veya daha adet görme zamanı gelmemiş olanlardan bahis ediliyor

 

Yanlış konuşmuşsun. "Lem" eki Arapçada bir sınır konmamış geçmişten şu ana kadarki zamanı kapsar. Dolayısıyla bu Kuran pasajında adet görecek yaşa ermemiş kız çocuklarından bahsedildiği kesindir. Zaten de nikahlamak için bir sınırdan hiç bir bahis yoktur. Ne yaş, ne başka bir kriter. Örneğin adet görmeden nikahlanmaz diye bir sınırlama konmamıştır.  

 

Hadi diyelim çocuğun hiç koruyucusu yok, kimsesiz. Evlatlık kurumunu da islam hoyratça ve vahşice lağvetmiştir. Bu islamın insanlığa yaptığı en büyük kötülüklerden sadece bir tanesidir. Dolayısıyla bu çocuğu birisinin nikahlamasından başka çare yok, ondan sınır koymamış diyelim.

 

Fakat zifaf sınırı da koymamıştır. Bu korkunç bir şey, yüz karası yani, ilkellik, vahşet ve cehaletin dibi. Daha yüz karası bitmemiş, bir de bu çocuğu boşamaktan bahseden pasaj koymuşlar bu Kuran denen ilkellik vahşet manifestosuna. Cahil yobaz herif çocuğu nikahlamış, bir de üstelik boşuyor. Niye boşayabilir, malını yemiş bitirmiştir ondan, başkasına satıyordur.

 

Kuran'a göre yetim malı yemek yasak değildir.  Önce yemeyin der, sonra fakirse yesin der. Yahu zaten yaş sınırı koymuyorsun, bir yaşında aldı nikahladı, bir senede yenmeyecek mal mı var be! İki yaşında da boşar, satar birine! 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi şark kurnazlığı yapılan, yetimin malını önce yemeyin, sonra usulünce yeyin denen bölüme bakalım. Söz konusu bölüm Nisa adı verilmiş olan. Bölümün 2. pasajında yemeyin, günahtır diyor. İyi, güzel, tamam. Lakin lafı uzattıkça değiştiriyor. 6. pasaja geldiğimizde yeyin demeye başlıyor. Bu pasaja göre zengin olan yetim malı konusunda "iffetli" olmalıymış. Bu şimdi belirsiz bir ifade, nasıl yani iffetli? Şuna direk doğru düzgün bir netlikle, kesin şekilde yemeyin, haramdır demiyor. Lafı direk söylemek varken dolandırmak neyin nesi, bunu lafın ilerisinden anlıyorsun. Fakir ise, acele yemesinmiş! Ağırdan yesinmiş! Yetim büyüyecek diye aceleyle yemesin, yemeye yesin de! 

 

Hayır da aceleyle yemeyin nasıl oluyor yahu! Yani bu malı bitirmek için acele etmenin ölçüsü ne? Bir senede değil iki senede yemek, acele etmeden yavaş yemek midir? Bir senede değil de iki senede çocuk ne kadar büyüyecek? Üç senede ne kadar büyüyecek yahu! Hayır da böyle kepaze bir ifade nasıl olabilir, böyle bir laf nasıl edilebilir? Bu mal ya yenecek, ya yenmeyecektir.

Bu yetimin malı ya yenmez, ya yenir! Yemeyin der gibi yapıp lafı dolandırıp yeyin demek nasıl bir yüzsüzlüktür? Bu dolambaçlı ikiyüzlü ifadeleri nasıl bir ahlaksız yazmıştır? Bu yetimin malı yenecek mi yenmeyecek mi bir doğru düzgün ortaya koymayan bu sahtekarlar kimler?

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

"Lem" eki Arapçada bir sınır konmamış geçmişten şu ana kadarki zamanı kapsar. Dolayısıyla bu Kuran pasajında adet görecek yaşa ermemiş kız çocuklarından bahsedildiği kesindir. 

 

Hayir, ayette "âdet görecek yaşa ermemis kiz çocuklari"ndan söz edilmiyor,

"ellâî lem yahidne"den yani "âdet görmemis olanlar"dan söz ediliyor. 

 

Âdet görmemis olanlar... Hepsi hepsi bu. Adet görme yaşi yok, kiz çocuklari yok.

 

Sürekli agir beden hareketleri yapan "atlet"lerde görüldügü üzere

âdet gecikebiliyor.

Bkz https://en.wikipedia.org/wiki/Delayed_puberty

Possible causes

In females, prolonged high level of physical exertion, e.g. from being an athlete.

 

De ki 18 yasina girdi böyle bi kiz

ama hiç âdet görmedi.

 

Bakin hiç âdet görmemistir o kiz,

ama evlenecek yaşa ve evlenecek olgunluga ermistir.

Hiç âdet görmemisken 18'inde es alirsiniz onu, örnegin 25'inde hiç âdet görmemisken bosarsiniz.

 

Olay budur.

 

Eger AKLINIZ DUMURA UGRAMADI ise... 

"Âyet evlenecek olgunluga ermis ama âdet görmesi gecikmis bir kizla evlenmenize izin veriyor" dersiniz,

"Ayet âdet görecek yaşa ermemis bi kiz çocugu ile evlenmenize izin veriyor" demezsiniz.

 

Çünkü DUMURA UGRAMAMIS AKIL sorar:

 

De ki âdet görme yaşi 13'tür.

Bir kizi

13'ünden ÖNCE bosamak üzere

13'ünden ÖNCE es aliyorsun.

 

Neden? 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Benide islamı sorgulamaya iten nedenlerin başında gelir kuranın kadına bakış açısı bu konuya değindiğiniz için sağolun.Bana neden agnostik olduğumu hatırlattınız.Biraz daha cesur olsaydım ateistte olurdum.Gerçi daha zaman var belli olmaz.

Birader bu bölgesel bir karar değildir arabistandaki 9 yaş olgunluğu ile Türkiyedeki bir değildir İklim soğuklaştıkça olgunlaşma yaşı artar . Örn :  Rusyada bir çocuk 14 yaşına döl çıkarabilirken bu arabistan da 10 yaşında gerçekleşir kızlarda aynı şekilde ama bu demek değildir ki illaki o yaşta evlendirin tam aksine o zamanlar mümkündür ama toplumların kuralları bunda öncelik sebebidir oradada yazıyor 1. ve 2. ayette anlamadıysanız bir bilene daha sorun . 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

Cahiliye döneminde kız çocukları adet olmadan önce yaşları sayılmıyordu. Peygamberimiz Hz Aişe ile evlendiğinde Hz Aişe 10 ya da 11 artık kaç yaşında adet görmeye başladıysa 9 eklenmiş hali günümüz yaş hesaplamasına denk gelecektir. Allah resulu 9 yaşında ufacık bir çocukla evlenmedi.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Adet görmemiş deyince yaşı geldiği halde görmeyeni elbette kapsar. Ama yaşı gelmemiş olanı dışlamaz. Öbürünü kapsamasında sorun yok ama sorun bunu dışlamıyor olması. Bu çok büyük bir sorundur ve insanlık dışı bir ilkelliktir. Bunda zerre kadar şüphe yok.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Allah resulu 9 yaşında ufacık bir çocukla evlenmedi.

Bunu söz konusu etmiyoruz. Biz Kuran'da ne yazdığı ile ilgileniyoruz. Bu bizi ilgilendirmez. Çünkü Muhammed uydurma bir karakterdir. Öyle bir kimse yaşamamıştır. Bir din yaratılırken bu dine bir peygamber ve bir de kitap yaratılmıştır. Kuran Muhammed tarafından da yazılmadı. Öyle bir kişi tarafından yazılmış düzenli bir şey değildir. Ordan burdan toparlanmış, tekrarlarla dolu karmakarışık, anlam bağlantılarından yoksun bir şeydir. Ellerine geçen masalı ve akıllarına gelen basit ilkel ifadeleri doldurarak ortaya çıkarmışlardır. Belli bir yazarı bile yoktur

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

10 yaşında kimse adet olmaz14 yaştır ereken olanlar istisnadır kaldı kı 10 asla yoktur Biyolojiye aykırı Kuran ıse yoruma açıktır yalandan ayetleri alıp koymayın bunun nıye yazldığı o dönemde ne olduğu kaldı ki kuran ı gunumuze göre yorumlamak ne kadar saçma.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...
  • 7 ay sonra...

Hz. Muhammedin ayşe ile 9 yaşında evlendiği ile ilgili hadislere itiraz eden müslümanlar bu ayete ne diyecekler bakalım.

 

Talak suresi

 

1- Ey Peygamber! Kadınları boşamak istediğiniz zaman onları iddetleri içinde boşayın ve iddeti de sayın. Rabbiniz Allah'tan korkun. Apaçık bir hayasızlık yapmaları hali bir yana, onları evlerinden çıkarmayın, kendileri de çıkmasınlar. Bunlar Allah'ın sınırlarıdır. Kim Allah'ın sınırlarını aşarsa, şüphesiz kendine zulmetmiş olur. Bilmezsin, olur ki Allah, bundan sonra bir durum ortaya çıkarıverir.

 

2- Sürelerinin sonuna vardıklarında onları güzelce tutun, yahut güzellikle onlardan ayrılın. İçinizden adalet sahibi iki kişiyi şahit tutun. Şahidliği Allah için yapın. İşte Allah'a ve son güne inanan kimseye öğütlenen budur. Kim Allah'tan korkarsa Allah ona bir çıkış yolu yaratır.

 

3- Ve onu ummadığı yerden rızıklandırır. Kim Allah'a güvenirse O, ona yeter. Allah, emrini yerine getirendir. Allah her şey için bir ölçü koymuştur.

 

4- Kadınlarınız içinden âdetten kesilmiş olanlarla, henüz âdetini görmemiş bulunanlardan eğer şüphe ederseniz (iddetlerinin nasıl olacağında tereddüt ederseniz), onların bekleme süresi üç aydır. Gebe olanların bekleme süresi ise, yüklerini bırakmaları, doğum yapmalarıdır. Kim Allah'tan korkarsa, Allah ona işinde bir kolaylık verir.

 

 

Bilhassa 4 üncü ayete dikkat edin

 

Adet görme yaşını ortalama 10 alırsak demekki 9 yaşındaki kız çocuklarının evliliğine izin veriyor kuran

 

 

 

TALAK-4.AYETLE İLGİLİ GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ MEAL HATALIDIR !

 

Talak-4.ayetin doğru meali şöyledir.

 

Talak-4: Kadınlarınızdan âdetten kesilmiş olanlar ile adet görmeyenler hakkında tereddüt ederseniz onların bekleme süresi üç aydır. Hamile olanların bekleme süreleri ise doğum yapmalarıyla sona erer. Kim Allah'a saygı duyarsa Allah ona işinde bir kolaylık verir.’’ şeklindedir.’’

 

Çünkü kadınlardan adet görmeyenler de vardır,işte ayet buna vurgu yapmıştır.Ayrıca ‘’HENÜZ’’ifadesi bu ayette asla yoktur.

Çünkü Arapçada ‘’HENÜZ VEYA HALA’’ ifadelerinin karşılığı (  مَا زِلْت) ‘’ma zalet’’ kelimesidir. Peki bu ayetin neresinde böyle bir ifade var?  Vakabilmeniz için Ayetin Arapça metnini de aşağıya aldım.

 

وَاللَّائِي يَئِسْنَ مِنَ الْمَحِيضِ مِن نِّسَائِكُمْ إِنِ ارْتَبْتُمْ فَعِدَّتُهُنَّ ثَلَاثَةُ أَشْهُرٍ وَاللَّائِي لَمْ يَحِضْنَ وَأُوْلَاتُ الْأَحْمَالِ أَجَلُهُنَّ أَن يَضَعْنَ حَمْلَهُنَّ وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مِنْ أَمْرِهِ يُسْرًا ﴿٤﴾

 

Burada böyle bir ifade varsa gösterin, demek ayete çeviri ve yorum hatası vardır.  İşte kur’an’ı sorunlu gibi yapan da bu çeviri hatası ve yorumlardır.Zaten ayetin ilk cümlesinde (من نسائكم ) ‘’min nisaiküm’’ geçiyor.Arapça da ergenlik çağına gelmeyenlere (  نساء) ‘’ NİSA’’ denilmez,ama burada kur’an (  من نسائكم) ‘’min nisaiküm’’demiş,ki NİSA’, yaşı büyük olup ergenlik çağına gelmiş kadınlara denir.!!!

 

Demek ki,yapmış olduğunuz yorumun geçerli bir dayanağı ve anlamı yoktur...!!! 

 

Saygılar.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Hz Aişe nin evlilik yaşı

 

HZ:AİŞE’NİN EVLİLİK YAŞI ?

 

Hz. Ebû Bekir’in kızı Aişe ile Hz. Muhammed’in bu nikâhı, Bazı Hadisçiler ve sapık düşünceler ile farklı yönlere çekilmiştir. Cübeyr ile Aişe arasındaki sözün “Sahih” kaynaklardan nakledilmesi, bize bazı gerçekleri de göz önüne getirirken, Başta “Hadis Âlimi” olarak görülen İmam BUHÂRÎ’ nin (H.194-256/M.S.810-869) Peygamberimizin vefatından 200 sene sonra kaleme aldığı hadislerinin ve Tırmızî’nin hadislerinin ne kadar yanlışlıklarla dolu olduğunu ve “Sahih” olmadığını ortaya çıkarıyor.

Şöyle ki; Hz. Ebû Bekir’in kızı Aişe’yi Mut’ım’in oğlu Cübeyr ile söz kesmesi, Müslümanlığı seçmeden önce olduysa, Bu Hz. Aişe’nin Hz. Muhammed’in Peygamberliğinin “Vahy” edildiği (M.S.610) yılından önce olması gerekir. Diyelim ki Hadisçilerin Hz. Aişe den rivayetleri; “Ben altı yaşında iken sözlendim.. ”demesi, doğru olsun.O zaman bahsedilen söz kesilmesi Hz.Muhammed ile değil, Mut’ım’in oğlu Cübeyr iledir.Onlarda yaşının küçük olmasından dolayı belirli bir olgunluğa erişmesini beklemişler ve bu sırada da tabiî ki hz.Ebû Bekir müslümanlığı seçerek,Mut’ım’in ailesinin amaçlarına ulaşamamasına neden olmuştur. En düşük ihtimal ile hz.Aişe’nin 6 yaşındaki bu söz kesilme olayı, (M.S.610) yılına tekâbül eder.Buna göre Hz. Muhammed ile Hz. Aişe’nin sözlenmesi, M.S.621-622 yıllarında olması gerekir. Tabii ki Kıyılan nikâhta M.S.624 yılında olunca, Hz.Aişe’nin Nikâh akdinin yapıldığı yaş; 20 dir.

 

 Bu konuda başta araştırmacı yazarlardan Ömer Rıza DOĞRUL (Asrısaadet’in Büyük Kadınları; ‘Hz. Âişe’ bahsi sayfa: 29-65) somut deliller ileri sürerken, Prof. Dr. Rıza SAVAŞ, Prof. Dr. Yaşar Nuri ÖZTÜRK, Prof. Dr. Bayraktar BAYRAKLI ve Prof. Dr. Abdulaziz BAYINDIR ile birçok günümüz İlahiyatçıların yanı sıra, Mısır-Kahire de bulunan Araştırmaları ile ünlü Tarih Prof. Muhammed Ebu Zehra da, aynı görüş ve Hz. Aişe’nin yaşının büyük olduğuna dair benzer tezleri savunmaktadır.

 

Ayrıca kaynaklarda hz.peygamber ve hz.Aişe'nin yaşlarıyla açıklama şöyle geçer.

 

 

1-Hz.Muhammed’in doğumu  571.Miladi,

 

2-610 yılında,40 yaşında iken peygamber olmuştur,

 

3-Hz.Aişe’nin doğumu da Bi’seten/yani hz.Muhammed’in peygamberliğinden  beş-altı sene öncedir.

 

4-Hz.Muhammed’in Medine’ye  hicreti 622 yılında olmuş ve hicretten 2 yıl sonra da (yani 624)

 

hz.Aişe ile evlenmiştir.Bunu hesapladığımızda hz.Aişen’in evlilik yaşı şöyle oluyor.

 

604 miladi  hz.Aişe’nin doğum tarihi:

 

610 miladi bi’setin/nübevvetin başlangıcı:

 

622.Hicretin gerçekleşmesi:

 

624 Hz.peygamberin hz.Aişe ile evlilik tarihi:

 

Buna göre: Miladi : 624 - 604 = 20 ( yani hz.Aişe 19 -20 yaşlarında evlenmiştir.)

 

Saygılarımla.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

*****

çünkü ayetin söylediği açık ve nettir,

******

 

Örneğin

balerinaların,

atletlerin,

başının üzerinde ağır yük taşımak ve kuyudan kovalarla su çekip hurma bahçesi sulamak gibi

ağır işlerde çalışanların...

ilk âdeti (menarche) geçikebiliyor.

 

Say ki

öyle bir hanım 18 yaşına girdi ama hiç âdet görmüş değil.

Eş alırsınız o kızı 18'inde (hiç âdet görmemişken)

ve boşarsınız örn 25'inde (hiç âdet görmemişken).

 

******

ayette söylenen bu.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi şark kurnazlığı yapılan, yetimin malını önce yemeyin, sonra usulünce yeyin denen bölüme bakalım. Söz konusu bölüm Nisa adı verilmiş olan. Bölümün 2. pasajında yemeyin, günahtır diyor. İyi, güzel, tamam. Lakin lafı uzattıkça değiştiriyor. 6. pasaja geldiğimizde yeyin demeye başlıyor. Bu pasaja göre zengin olan yetim malı konusunda "iffetli" olmalıymış. Bu şimdi belirsiz bir ifade, nasıl yani iffetli? Şuna direk doğru düzgün bir netlikle, kesin şekilde yemeyin, haramdır demiyor. Lafı direk söylemek varken dolandırmak neyin nesi, bunu lafın ilerisinden anlıyorsun. Fakir ise, acele yemesinmiş! Ağırdan yesinmiş! Yetim büyüyecek diye aceleyle yemesin, yemeye yesin de! 

 

Hayır da aceleyle yemeyin nasıl oluyor yahu! Yani bu malı bitirmek için acele etmenin ölçüsü ne? Bir senede değil iki senede yemek, acele etmeden yavaş yemek midir? Bir senede değil de iki senede çocuk ne kadar büyüyecek? Üç senede ne kadar büyüyecek yahu! Hayır da böyle kepaze bir ifade nasıl olabilir, böyle bir laf nasıl edilebilir? Bu mal ya yenecek, ya yenmeyecektir.

Bu yetimin malı ya yenmez, ya yenir! Yemeyin der gibi yapıp lafı dolandırıp yeyin demek nasıl bir yüzsüzlüktür? Bu dolambaçlı ikiyüzlü ifadeleri nasıl bir ahlaksız yazmıştır? Bu yetimin malı yenecek mi yenmeyecek mi bir doğru düzgün ortaya koymayan bu sahtekarlar kimler?

Nisa-6.ayetin açıklamalı doğru meali şöyledir.

 

Nisa-6: Yetimleri deneyin. Evlenme çağına (büluğa) erdiklerinde, eğer reşit olduklarını/ aklen olgunlaştıklarını görürseniz, mallarını kendilerine verin. Büyüyecekler (ve mallarını geri alacaklar) diye, israf (aşırılık) ederek ve aceleye getirerek mallarını yemeyin. (yetimle ilgilenip emek veren) kim zengin ise, (yetim malından yemeğe) tenezzül etmesin/imtina etsin. Kim de yoksul ise, örfe uygun bir biçimde (yetime sunmuş olduğunuz hizmet ve emeğin karşılığı kadar) yesin. Mallarını kendilerine geri verdiğiniz zaman da yanlarında şahit bulundurun. Hesap görücü olarak Allah yeter.

 

وللوصي أن يعمل في مال اليتيم وما يأكل منه بقدر عمالته

 

Bu ayet, yetimin malını artırmak-değerlendirmek için ticaret yapan VASİ-VELİ her kimse, örfe uygun emeğin karşılğını/yani ücretini alabilir.Fakat bu VASİ-VALİ muhtaç değilse,buna tenezul etmemsi tavsiye edilmiştir. Ama VASİ-VELİ yoksul ise,örfe uygun emeğin karşılığını alabilir’’mesaıjını vermektedir.  

 

Nisa-6.ayete geçen ( فليستعفف) ‘’felyesta’fif’’ kelimesinin anlamı ‘’o kimse emeğin karşılığına tenezzül etmesin,bundan imtina etsin’’şeklindedir.

 

Yani bazı mealciler ( يستعفف ) ‘’yesta’fif ‘’kipini’’Türkçeleştirmek suretiyle yanlış bir anlama sokmuşlardır.Halbu ki Arapça da     ( استعفاف ) ‘’iffetli’’ olmak değil,belki ‘’imtina olmak, tenezzül etmemek ‘’anlamındadır. Herhalde mesele anlaşılmıştır.                   

Yani bu vasi-veli,emeğinin karşılığını,ücretini örfe uygun şekilde alabildikleri için ’ kesin şekilde yemeyin, haramdır dememiştir.!!!

 

 Arapça lügatlarında bunun anlamı böyledir.

 

(معنى عفاف في معجم المعاني الجامع )    :العفاف  الامْتِنَاعُ ، الانْكِفَاءُ عَمَّا لاَ يَحِلُّ وَلاَ يَجْمُلُ قَوْلاً أَوْ فِعْلاًا

 

İşte görüldüğü üzere doğru mealde anlaşılmayan bir durum yok,bu ve daha nice ayetleri sorunlu yapan ise hatalı meal ve yorumlardır. 

 

Saygılar.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
Misafir Metto Vontotto

Nolmuş şimdi,anneannem ve dedem de ,anneannem regl olmadan önce evlenmiş ve hatta ve hatta anneannem ilk kez regl olduğunda,ikisininde bu konuda en ufak bir bilgisi olmadığı için korkudan ne yapacaklarını şaşırmışlar.Ve bu çift,bana göre şimdiye kadar tanıdığım en sevimli çifti.. siz ne zamandan bahsediyorsunuz,1400 sene öncesinden yaklaşık 70 sene öncesine kadar geçen yani geçerli olan kavramdan.Ha şimdi şimdi evlenme yaşı rayına oturdu ama evlenmeden ilişkiye giren çoluk çocuk yaşı gün be gün azalıyor..ne değişti..Bak,demek ki ayet her döneme hitap etmeye devam ediyor.

Bu yazdığında küçücük bir mantık yok. Sen sanıyorsun ki, tıpkı deden ve nenen gibi, kız da adam de aynı yaşta! Sen kızını daha 9-10 yaşında 40'lık birine verirsin artık. 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

Birakin kavgayi,gercekleri tartisin;

Devletin Televizyonunda dinci herif acik acik "6 yasinda kiz cocugu nikahlanabilir"dedi mi demedi mi,dedi diyorsaniz o zaman bu kisi ve bunun benzerleri Islami camura batiran ajanlardir,yok demedi diyorsaniz acin arsivleri okuyun derim.

 

Bugünkü Islam arap ******* bizlere Allahin emri diye yedirmeye calisanlarin elinde kalmistir. Bugünkü Islam Allahin Islami degil arabin Islamidir. Arabin Islamimi var diye soranlara derim ki acin o zaman NASIL MÜSLÜMAN OLDUK dli eseri okuyun ve arabin kim oldugunu nasil kan döktügünü anlayin

 

Bugünkü Islam Allahin dini olmaktan cikarilmis bir hurafeler manzumesi haline getirilmistir. Islam Peygamber Muhammed'den sonra bitmistir.aksini iddia edenlerle tartisalim okuyanlarda faydalansin.

 

saygilarla

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 hafta sonra...

Hz. Muhammedin ayşe ile 9 yaşında evlendiği ile ilgili hadislere itiraz eden müslümanlar bu ayete ne diyecekler bakalım.

 

Talak suresi

 

1- Ey Peygamber! Kadınları boşamak istediğiniz zaman onları iddetleri içinde boşayın ve iddeti de sayın. Rabbiniz Allah'tan korkun. Apaçık bir hayasızlık yapmaları hali bir yana, onları evlerinden çıkarmayın, kendileri de çıkmasınlar. Bunlar Allah'ın sınırlarıdır. Kim Allah'ın sınırlarını aşarsa, şüphesiz kendine zulmetmiş olur. Bilmezsin, olur ki Allah, bundan sonra bir durum ortaya çıkarıverir.

 

2- Sürelerinin sonuna vardıklarında onları güzelce tutun, yahut güzellikle onlardan ayrılın. İçinizden adalet sahibi iki kişiyi şahit tutun. Şahidliği Allah için yapın. İşte Allah'a ve son güne inanan kimseye öğütlenen budur. Kim Allah'tan korkarsa Allah ona bir çıkış yolu yaratır.

 

3- Ve onu ummadığı yerden rızıklandırır. Kim Allah'a güvenirse O, ona yeter. Allah, emrini yerine getirendir. Allah her şey için bir ölçü koymuştur.

 

4- Kadınlarınız içinden âdetten kesilmiş olanlarla, henüz âdetini görmemiş bulunanlardan eğer şüphe ederseniz (iddetlerinin nasıl olacağında tereddüt ederseniz), onların bekleme süresi üç aydır. Gebe olanların bekleme süresi ise, yüklerini bırakmaları, doğum yapmalarıdır. Kim Allah'tan korkarsa, Allah ona işinde bir kolaylık verir.

 

 

Bilhassa 4 üncü ayete dikkat edin

 

Adet görme yaşını ortalama 10 alırsak demekki 9 yaşındaki kız çocuklarının evliliğine izin veriyor kuran

 

 

Ben ataist biri olarak şunu anladım bu sureden, 4. ayet diyorki : Çocuk vesayetıyle alakalı; adetten kesilmişse hamile olasılığı yoktur boşayabilirsin. Henüz adet görmemişse (o ay için) 3 ay bekle hala adet olmuyorsa hamiledir bekle değilse 3 ay içinde adet olmuşsa boşa, hamile ise doğumunu bekle sonra boşa.... (Yani çocuk erkeğindir kısacası). sonraki ayetleri de ouyunca anlaşılıyor demek istenen.

boşadığın halde cocugu emzirecekse ona süt parası ver, istemezse cocuğu emzirecek biri bulunur.....

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 ay sonra...
Misafir Semih Altın

Hayatı boyunca hiç adet görmeyenler var yaşı 30 bile olsa onların doğum ihtimalleri vardır ama olamayabilirde onu garantilemek istenmiş olamazmi (amenore) araştırın nasıl bakarsan öyle görürsün 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Misafir orta yaslı uye

hoppa genc uyeye 

4 satırda anlatılmak ıstenen cumlenin basında bulunan kadınlarınızdan diye bahsettıgını dusunursek cumlenın devamınıda buna gore dusunmen lazım senın buna ıstınaden yorumun yanlıs .kadınlarınız arasından henuz adet gormemıslerı var ıse onlarıda 3 ay beklenmelı manasını teskıl eder.anladınmı cocuk ve regl donemı baslagıcı olarak algılanmamalı .

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 6 ay sonra...
  • 1 ay sonra...

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.