İçeriğe atla


Fotoğraf

3 yıldır bi şarkı arıyorum ve bulamıyorum.LÜTFEN YARDIM EDİN:(((((


Bu başlığa 19 cevap verilmiş

#1 enriqueda

enriqueda

    Yeni Üye

  • Φ Yeni Üyeler
  • Pip
  • 3 İleti

Gönderi Tarihi: 06 Aralık 2007 - 17:41

merhaba arkadaşlar ben bu foruma yeni katıldım.aslında foruma katılmamın EN BÜYÜK nedeni de bir şarkı arıyor ve bulamıyor olmam,ayrıca çeşitli konularda sizden yardım almak istememdir...
şimdi ben 3 yıldan beri bi şarkı arıyorum.şarkıyı söyleyen grubu ve şarkının ismini bilmiyorum ama bu şarkıyı bulmam gerçekten çok önemli....lütfen yardım edin...




-- bu klip 2-3 yıl önce yeni tv(şu anda adı yeni tv)de çalıyordu. klipte bir erkek ve bir kız var.bunlar bir alışveriş merkezinin park alanındalar,oğlan kızı bir alışveriş arabasında sürüyor sonra bunlar eski model bir arabanın üstüne yanyana uzanıyorlar ve yıldızlara dokunarak yıldızları kaydırıyorlar,hareket ettiriyorlar.şarkı söyleyen kişilerde yıldız şeklindeler hareket ediyorlar.şarkı söyleyenlerin hepsi erkek.şarkının geneli slow ama nakarata giriş te biraz hızlanıyor şarkının nakarata girişi 'is gotta believe' falan gibi bişey ve şarkının içinde 'nobody home....tomorrow' ve 'in the end all..' gibi sözler var.--
bu şarkıyı bilen kişiler lütfen bana yardım etsinler...........lütfennnnnnnnnnnnnnn..... :( :( :(

LÜTFEN CVP YAZINIZ...

#2 SERENGETİ

SERENGETİ

    Genç Üye

  • Φ Yeni Üyeler
  • PipPip
  • 163 İleti

Gönderi Tarihi: 07 Aralık 2007 - 00:44

bunlar bir alışveriş merkezinin park alanındalar,oğlan kızı bir alışveriş arabasında sürüyor sonra bunlar eski model bir arabanın üstüne yanyana uzanıyorlar ve yıldızlara dokunarak yıldızları kaydırıyorlar,hareket ettiriyorlar.şarkı söyleyen kişilerde yıldız şeklindeler hareket ediyorlar.şarkı söyleyenlerin hepsi erkek.


:D :D :D :D :D

sen bunu bulma...

bulursanda kendine sakla...lütfeenn..

#3 enriqueda

enriqueda

    Yeni Üye

  • Φ Yeni Üyeler
  • Pip
  • 3 İleti

Gönderi Tarihi: 07 Aralık 2007 - 18:17

YA LÜTFEN DALGA GEÇMEYİN YA...BU BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ....LÜTFEN SAYGI :( :( :( :(

#4 ats2

ats2

    Yeni Üye

  • Φ Yeni Üyeler
  • Pip
  • 1 İleti

Gönderi Tarihi: 08 Haziran 2008 - 14:34

ben de uzun zamandır bu parçayı arıyordum ararken de burayı buldum aynı benim aradığım şekilde tarif etmişsin :D bu sefer baya uğraştım ama uğraştığıma değdi çünkü buldumm :D umarım gecikmemişimdir... :)

aradığın parça => Duran Duran - What Happens Tomorrow

#5 Misafir_selma güngören_*

Misafir_selma güngören_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 11 Ağustos 2014 - 08:11

ben bir şarkı arıyorum.ince sesli bir kadın söylüyor.nakaratta i m love love love gibi bir şeyler söylüyor.arkadaşlar lütfen yardımcı olun. forgiveme.gifayakvur.gif



#6 Fatme Nazif

Fatme Nazif

    Yeni Üye

  • Φ Yeni Üyeler
  • Pip
  • 4 İleti

Gönderi Tarihi: 04 Aralık 2014 - 11:08

sabrede sabrede sabrim kalmadi alacaktin beni vaktin mi olmadi kime ne etim kimde oldu kismet bekleyorum hale deyorsun sabret vur basini simdi taslardan tasa bak gidiorum ben baska kolara

Gönderilen FotoğrafGönderilen FotoğrafGönderilen FotoğrafGönderilen Fotoğraf

yardimci olun

bulurmusunuz

sabrede sabrede sabrim kalmadi alacaktin beni vaktin mi olmadi kime ne etim kimde oldu kismet bekleyorum hale deyorsun sabret vur basini simdi taslardan tasa bak gidiorum ben baska kolara



#7 Misafir_beyza_*

Misafir_beyza_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 06 Mayıs 2015 - 02:46

bende bir sarki ariyorum amatör bir sarkici söylüyor galiba ismini hatirliyamiyorum cok az nakaratini hatirliyabiliyorum lütfen yardim edin

#8 Misafir_Zeynep_*

Misafir_Zeynep_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 12 Mayıs 2015 - 20:50

Arkadaşlar merhaba bende bir şarkı arıyorum ama bulamadım. Bu şarkıyı bir erkek söylüyor. İngilizce ve hareketli bir parça. Şarkı da şhe stop to the barrie. Falan diyo. ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIM..

#9 Misafir_wanted_*

Misafir_wanted_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 03 Temmuz 2015 - 00:58

selam, seven sevdiğini bilmem üzer mi menfaati için dostunu satar mi gibi sözleri vardı kadın söylüyor bilen var mi

#10 Misafir_ali_*

Misafir_ali_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 13 Temmuz 2015 - 23:28

Aziz baltak çiftetelli kütahya

#11 Misafir_harun_*

Misafir_harun_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 14 Kasım 2015 - 01:08

benbir şarkı arıyorum ama bulamıyorum ya şarkının sözleri biraz aklımda oda doğrumu bilemiyorum; yüreğini getir bana öle bşydi

 



#12 Misafir_cem_*

Misafir_cem_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 24 Ocak 2016 - 16:00

selamlar  bende bi şarkı arıyorum kolay bi şarkı ama bi türlü aklıma gelmedi  dhs-house of good ve mad house- like a prayer müzikleriyle aynı tempo olarak şarkının girişinde alkışlıyorlar kalın sesli adam ladies and gentlemen diyor bişeyler daha dior sonra güm güm giriyor şarkı..



#13 Misafir_Tay_*

Misafir_Tay_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 26 Nisan 2016 - 23:26

Bu şarkıyı arıyorum : yapamamki edememki sensiz olamamki. ......
70ler 80lerdendi dört kiz vardi klipde.
Kim biliyor ?
Lütfen yardım

#14 Misafir_Nowayuuuu_*

Misafir_Nowayuuuu_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 13 Ağustos 2016 - 21:46

Bn bir şarkı arıyorum yabancı
Siyah beyaz bir klip
Adamın dişi kırık hayatı kötü ilerliyo
Sonra kadın geliyo adamın hayatını düzeltiyo
Dişini düzeltiyo

LÜTFEN YARDIM EDİN

#15 Misafir_ANONIM_*

Misafir_ANONIM_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 14 Ağustos 2016 - 00:30

Bi sarkı arıyorum sarkı hangi dilde bilmiyorum ama söyle bi kısım geciyor
SÖRÇ PÖRFUL VERE PÖRFUL yani kulağa bu sekilde gelio

#16 Misafir_Calin_*

Misafir_Calin_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 14 Ağustos 2016 - 16:40

Bende bir şarkı arıyorum şarkı yabancı ve mtv de yayınlanmıştı

Şarkıdaki klipte vakit gece vakti ve bir adam siyah giyinmiş ve siyah bir atın üstüne binmişti atının gözleri kırmızıydı 

sonra bisikletlere(yada motorsiklet tam emin değilim) binmiş adamlar vardı 

lütfen yardım edin.



#17 Misafir_merve_*

Misafir_merve_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 02 Ekim 2016 - 14:48

arkadaşlar bir şarkı arıyorum ilk baş rap sonra ki kız çıkıyo her yerde duydum ama bulmıyorum uu ıf a felan bişeyler diyo kızz nolur yardım slzmwşmxlwmz

#18 osmannos

osmannos

    Yeni Üye

  • Φ Üyeler
  • Pip
  • 13 İleti

Gönderi Tarihi: 03 Ekim 2016 - 01:18

googlea dırıtdırıt yazıp şarkıyı bulmak var bi de



#19 Misafir_Selman_*

Misafir_Selman_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 02 Ocak 2017 - 20:32

Arkadaşlar yilmaz ceylan - mavi kiz diye bir sarki vardi youtubeden silindi adamin profili kayboldu facesi kapandi şarkiyi her yerde ariyorum ama bulamiyorum 1 yildir ariyorum ama yok rica etsem yardimci olurmusunuz şarki sozleri / mavi kiz daglarina kar düsmus yolarina ... saz ile soylenen bir sarki bukadarini hatirliyorum sadece simdiden kim yardim ederse ugrasirsa bile allah ondan bin defa razi olsun

#20 Misafir_Ferdi yeşilışık_*

Misafir_Ferdi yeşilışık_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 18 Nisan 2017 - 23:22

ben bir şarkı arıyorum.ince sesli bir kadın söylüyor.nakaratta i m love love love gibi bir şeyler söylüyor.arkadaşlar lütfen yardımcı olun. forgiveme.gifayakvur.gif

buldunuz mu şarkıyı acaba dönüş yaparsanız sevinirim



Cevap ekle