Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

ChristiaN

Φ Üyeler
  • İçerik Sayısı

    22
  • Katılım

  • Son Ziyaret

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet
    Erkek

ChristiaN - Başarıları

Çırak

Çırak (3/14)

  • İlk İleti
  • Ortak Nadir
  • Birinci Hafta Tamamlandı
  • Bir Ay Sonra
  • Bir Yıl İçinde

Son Rozetler

0

İçerik İtibarınız

  1. Hoşbuldum ANKARA

  2. pilemeyeceğim bedne oluyorr artık senin kısmetsizliğin
  3. google teyzene online film izle yazarsan sanırım bu iş için gerekli siteleri bulabilirsin ( ben böyle buluyorum kaçırdığım dizileri )
  4. ahh şu iğne orkusu olmasa yaptıracağım bir tane ama iğne korkusu kabus gibi beaaaa
  5. ChristiaN

    Balık Etli Kadınlar Daha Zeki

    şahsen erkek kullanmadıklarıan memnunu o reklamlarda
  6. ChristiaN

    Balık Etli Kadınlar Daha Zeki

    bu karmaşık bir durum zevk meselesi devreye girincee şahsen bütün kadınalr balık etli olabilir tabee levrek kıvamı iyidirr balığın büyüğüde iyi olmaz şimdi
  7. umarım sorunu yeterince cevaplarr ülkücülüklee milliyetçilik kökler aynıda olsaa iki farklı daldır aslında bakmayın önüne gelenin ülkücüyüm dediğinee onlar sadece milliyetçidirr
  8. Seyyid Ahmet Arvasi (1932-1988) Seyyid Ahmet Arvasi, Van/Doğu Beyazıt’ta dünyaya gelmiştir.Ailesi Müküs(Bahçesaray) kasabasına bağlı Arvas(Doğanyayla) köyündendir. Soyadı kanunu ile köylerinin adı, soyadları olur. Arvasiler olarak bilinirler. ‘Dünyada iki Türk kalsa biri benim’ diyen babası Anadolu’da yetişen büyük velilerden Seyyid Abdülhakim Arvasi (Necip Fazıl Kısakürek’in şeyhidir. Necip Fazıl’ın tamamen İslam’a sarılmasında önemli bir role sahiptir.)’dir. Ahmet Arvasi, Seyyiddir. Seyyid, Hz. Muhammed(s.a.v)’in soyundan gelenlere denir. Seyyid Ahmet Arvasi, 1952’de Erzurum Öğretmen Okulu’ndan mezun olduktan sonra, bir süre öğretmenlik görevinde bulundu. 1958’de Gazi Eğitim Enstitüsü Pedagoji Bölümü’nü bitirmesiyle birlikte, Balıkesir, Bursa ve İstanbul’daki eğitim enstitülerinde hocalık yaptı. 1974 yılında emekli oldu. Bu yıllarda Milliyetçi Hareket Partisi(MHP) Genel İdare Kurulu’na seçildi. 12 Eylül 1980 ihtilaline kadar görevine devam etti. 12 Eylül darbesinden sonra MHP ve Ülkücü Kuruluşlar Davası’ndan yargılandı. Mamak Cezaevi’nde işkence gördü. Seyyid Ahmet Arvasi, ülkücünün tarifini şöyle yapar; “Kendini Allah ve Resulü'nün davasına adamış, sırf Allah rızası için canını, malını ve mevkiini, din ve devleti, müllk ve milleti için fedaya hazır, şanlı, mukaddes, ay yıldızlı bayrağın gölgesinde döğüşen, nefsini düşünmeyen ve ülküsüne fani olmuş yiğitlerdir. Onlar büyük ve şanlı tarihimizin doğurduğu, Allah ve Resulü'nün hizmetine sunulmuş ve küfrün bütün oyunlarını bozan, cesaretini kıran, yolunu kesen kadrolardır. Bunlar Mümin'lere karşı alçak gönüllü, kafirlere karşı onurlu ve zorlu, Allah yolunda savaşanları kınayanların kınamasına aldırmayan yiğitlerdir. Bu nesil Allah’ın İslam alemine ihsanıdır.” Tahliye olduktan sonra çeşitli dergi ve gazetelerde yazılar yazdı. Çeşitli konferanslar verdi. Aydınlar Ocağı’ndaki konuşmasında şöyle der; “...ben Afrika’nın ortasında dünyaya gelmiş ve bu akla da sahip olsaydım Tereddütsüz Türk Milliyetçisi olurdum. Çünkü ben Türk Milletinin de , İslam Alemin de mazlum milletlerinin de kurtuluşunun Türk milliyetçilerinde , Türk - İslam Ülkücülerinde olduğuna ‘Amentüye iman ettiğim’ gibi inanıyorum.” ‘Türk-İslam Sentezi’ kavramının sıkça tartışıldığı yıllarda ‘Türk-İslam Ülküsü’ kavramının daha uygun olduğunu düşünerek bu kavramı kullandı. “Dünya Türklüğünün, İslam dünyasının ve bütün mazlum milletlerin ümidi olmaya namzet bir gençlik yetiştirmekten başka çaremiz yoktur” diyerek Türk-İslam gençliğinin yetişmesine katkılar sağladı. “Arvasi, ırk kavramını açıklarken, İslam’ın ırk gerçeğini inkar etmediğini ancak bu gerçeğin istismarına karşı olduğunu belirtir. İslamiyet ‘biyolojik ırk’ gerçeğini kabul ve fakat bir Batı- Hiristiyan ürünü olan ‘biyolojik ırkçılığı’ reddeder. İnsanlar farklı renk ve yapıda ve fakat bir tek köktendirler. Arvasi, biyolojik ırkçılığı reddederken Türk Milliyetçiliğinin ‘ictimai ırk’ gerçeğini inkar ve ihmal etmemelerini ister. Sosyolojinin ‘ictimai ırk’ olarak ele aldığı ve ‘biyolojik ırk’tan ayrı bir gerçek olduğu ictimai ırkın, biyolojinin konusu olmadığını, sosyolojinin konusu olduğunu belirtir.” Seyyid Ahmet Arvasi, ayırıcı, ayrılıkçı, dar bölgeci milliyetçilik anlayışını reddeder. ‘Bu dava özüdür İslamiyet’in’ diyerek Türk Milliyetçiliği anlayışını, İslam’ın çevresinde, çerçevesinde, sınırları içerisinde yorumlamıştır. Milliyetçilik anlayışını şöyle tarif etmiştir; “Ben, İslâm imân ve ahlâkına göre yaşamayı en büyük saadet bilen, büyük Türk milletini iki cihanda aziz ve mesut görmek isteyen ve böylece İslâm'ı gaye edinen Türk milliyetçiliği şuuruna sahibim.” Seyyid Ahmet Arvasi, Türkiye ve Hergün Gazetesi’nde makaleler yazdı. ‘Türk İslam Ülküsü’ başlığı ile yazdığı yazıları ileriki zamanlarda Türk İslam Ülküsü 1-2-3 olarak kitaplaştırdı. “Neden Türk-İslâm Ülküsü” başlıklı yazısında şu ifadeleri kullanır; “Biz iddia ediyoruz ki, emperyalizm, Türk ve İslâm dünyasını yutmak için en az iki asırdan beri korkunç bir tertibin içindedir. Bir taraftan kültür emperyalizmi ile vatan çocuklarını din ve milliyetine yabancılaştırarak kendi emellerine hizmet edecek kadrolar hazırlamakta, diğer taraftan din ve milliyet duygularını, her şeye rağmen terk etmeyen çocuklarımızı da bir birine düşürmeyi planlamaktadır. (...) ‘Düşman, karşısındaki güçleri parçalayarak, onları birbirine düşürerek, kolay yutulur lokmalar durumuna sokmak ister. Mesela, sanki bir insan, hem dindar, hem milliyetçi, hem medeniyetçi olamazmış gibi, bu değerleri birbirine zıt programlar durumuna sokarak, hiç yoktan çatışan güçler meydana getirir. Bu oyunlarını, o kadar ustaca plânlarlar ki, tertiplerini anlamak için bazen olayların üzerinden elli veya yüz yıl geçmesi gerekiyor.’ (...) ‘O halde, Türk milliyetçisine düşen iş, bütün varlığı ile bu oyunu bozmak olmalıdır. Bu ülkede, suni olarak güya Türkçü ve güya İslamcı cepheler meydana getirmek isteyen hain ve ***** oyunların karşısına, bir Müslüman Türk olarak ve tarihine yaraşır biçimde çıkmalıdır.” Konya Aydınlar Ocağı, ölümünün 16. yılında andığı Seyyid Ahmed Arvasi için şöyle demiştir; “Seyyid Ahmet Arvasi derdi ki, ‘Ben, İslam, iman ve ahlakına göre yaşamayı en büyük saadet bilen, Türk Milleti’ni iki cihanda mesut görmek isteyen ve böylece İslamiyet’i gaye edinen Türk Milliyetçiliği şuuruna sahip birisiyim. Benim milliyetçilik anlayışımda, ırkçılığa, bölgeciliğe yer yoktur. İster azınlıktan, ister çoğunluktan gelsin her türlü ırkçılığa karşıyım. Bunun yanında Peygamberimizin, (Kişi kavmini sevmekle suçlanamaz. Kavminin efendisi, kavmine hizmet edendir ve vatan sevgisi imandandır) prensiplerine mahir birisiyim’. Bu onun nasıl gerçek bir milliyetçi olduğunun göstergesidir. Yine derdi ki, ‘İnanıyorum ki hem Türk hem Müslüman olmak, hem de muasır medeniyetlere öncülük etmek mümkündür.’ Bu sözüyle anlamamız gereken, son zamanların en önemli konusu olan Avrupa Birliği’ne (AB) girerken kendi kimliğimizi de koruyabiliriz. Korumamız lazım...” Tarih 31 Aralık 1988'i gösteriyordu. Seyyid Ahmet Arvasi Erenköy’deki evindeydi. Saat 11.00’i gösterdiğinde daktilosunun başında ruhunu teslim etti. Eserleri: Türk-İslam Ülküsü (3 cilt), Kendini Arayan İnsan, İnsan ve İnsan Ötesi, Diyalektiğimiz ve Estetiğimiz, Şiirlerim, Eğitim Sosyolojisi, Doğu Anadolu Gerçeği, İleri Türk Milliyetçiliğinin İlkeleri, Hasbihal (6 cilt) Hasbihal, daha sonra konularına göre şu isimlerde yayımlandı: Emperyalizmin Oyunları, Devletin Dini Olur mu, Kadın Erkek Üzerine, İnsanın Yalnızlığı.
  9. ChristiaN

    içinden geçeni yaz.........

    seviyorum ulennnnnnnnnn
  10. cahildim dünyanın rengine kandım hayale aldandım boşuna yandım seni ilelebet benimsin sandım ölürüm sevdiğim zehirim sensin evvelim sen oldun ahirim sensin sözüm yok şu benden kırıldığına gidip başka dala sarıldığıma gönülüm inanmıyor ayrıldığına gözyaşım sen oldun kahirim sensin evvelim sen oldun ahirim sensin
  11. hep erkelerr ister demii kadınlar hep kanaatkardırr hiç birşey istemez... erkeği istediği birşey için sıkboğaz etmez.. anlayışlıdırr töbe or not töbe
  12. yaa tamam şimdi robotlarlaa sex enteresan ama inannın biz türklere yaramazz iki günde kırarız biz bunları sonrada o kadar para verdik kırdık diyee tamire kalkar elektiriğe kapılır ölürüz komlo teorisi yapacak olursakk bu türk neslini kurutmak için yapılmış bir saldırıdır kanmayın arkadaşlar
  13. peki inananalr ne zaman imanını kaybederr.. ateistlerinn doğruyuu bulmasıı diyoruzyaa peki ianananlarr nasıl kaybeder imanını
  14. aslında bunun olabileceği mantıklı düşünen herkes için malumdurr.. erkeğin görevi ciniyeti belilemektirr kromozom yapısını hepimizz bilirizz 23 tek kadından 23 tek se erkekten gelir ve ceninşi oluşturur erkekten gelen 22 tekk vücut ve kalıtımsa geri ye kalan tek see cinsiyeti belirler bilimin erkeksiz üremeyi gerçekleştirmesii şaşılacak bir şey değildir
  15. doğal seçime inanırım doğal seçimm hep varolmuşturr .. ama evrim hayırr en azında bence
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.