Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

vega5

Φ Üyeler
  • İçerik Sayısı

    38
  • Katılım

  • Son Ziyaret

Diğer Bilgiler

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet
    Erkek

vega5 - Başarıları

Araştırmacı

Araştırmacı (4/14)

  • İlk İleti
  • Ortak Nadir
  • Birinci Hafta Tamamlandı
  • Bir Ay Sonra
  • Bir Yıl İçinde

Son Rozetler

0

İçerik İtibarınız

  1. vega5

    Otidum

    rabıta 1810 yılında hindistandan getirilmiştir, yoga ile aynı gibidir rahatalatıcıdır, fakat islamdan değildir
  2. وَإِن كُنتُمْ فِي رَيْبٍ مِّمَّا نَزَّلْنَا عَلَى عَبْدِنَا فَأْتُواْ بِسُورَةٍ مِّن مِّثْلِهِ وَادْعُواْ شُهَدَاءكُم مِّن دُونِ اللّهِ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ Eğer kulumuz Muhammed’e indirdiğimiz Kur'ân'ın doğruluğundan şüpheli iseniz, haydi onunkilere benzer bir sure ortaya getiriniz ve davanızda sadık iseniz, bu hususta Allah'ın dışındaki şahitlerinizi yardıma çağırınız. kuranın benzerleri yazıldı hiçbirşeyde olmadı yazanlara 2 islam var makyajlı ve makyajsız
  3. İSLAM’DA CİHAD SALDIRGANLIK VE KADININ YERİ 1-Muhammed’in Kuran ve Hadislerde verdiği hükümlerin hepsi sadece kendi menfaatine bağlı siyasal yada kişisel hükümlerdir. Cihad’da bu hükümlerin en önemlisidir, peygamberliğinin ilk devirlerinde İslam dinini bir barış dini olarak lanse eden Muhammed ilerde taraftarları artınca Allah’ın emri bahanesiyle etrafındaki kabilelerde korkunç katliamlarda ve tecavüzlerde bulunmuştur![/green] =green]Tevbe/73. EY PEYGAMBER! KÂFIRLERE VE MÜNAFIKLARA KARSI CIHAD ET, ONLARA KARSI SERT DAVRAN. ONLARIN VARACAKLARI YER CEHENNEMDIR. O NE KÖTÜ BIR VARIS YERIDIR! 2-Gene alttaki ayette üstteki ayetle hemen hemen aynı gibidir??? bunun çelişkili durumu haricinde Medine döneminde söylenmesi Muhamed’in güçlen ve kafa tut planına başka bir örnektir. Tahrim/9. EY PEYGAMBER! KÂFIRLERE VE MÜNAFIKLARA KARSI CIHAD ET, ONLARA KARSI SERT DAVRAN. ONLARIN VARACAGI YER CEHENNEMDIR. O GIDILECEK YER NE DE KÖTÜDÜR! 3-Cihad ayetleri ganimet toprak ve kadın sağlamak için Muhammed için müthiş bir gerekçedir! Önceleri KURAN’IN sadece Mekke ve çevresine indirildiğini söyleyen Muhammed’in güçlendikten sonra Mekke’nin dışına saldırdığı alttaki ayet delil olarak gösterilir. En-am/92. BU (KUR'AN), ÜMMÜ'L-KURÂ (MEKKE) VE ÇEVRESINDEKILERI UYARMAN IÇIN SANA INDIRDIGIMIZ VE KENDINDEN ÖNCEKILERI DOGRULAYICI MÜBAREK BIR KITAPTIR. ÂHIRETE INANANLAR BUNA DA INANIRLAR VE ONLAR NAMAZLARINI HAKKIYLA KILMAYA DEVAM EDERLER. 4-Muhammed adamlarını cihada teşvik edebilmek için alttaki sözleri uydurmuştur Bakara 218 IMAN EDENLER VE HICRET EDIP ALLAH YOLUNDA CIHAD EDENLER VAR YA, ISTE BUNLAR, ALLAH'IN RAHMETINI UMABILIRLER. ALLAH, GAFÛR VE RAHÎMDIR. 5-Alttaki ayetin sonlarında az sayıda inananın çok sayıdaki düşmanı Allah’ın izniyle yeneceğini vaat etmiştir bu ayetten cesaret alıp Rusya’ya kafa tutan Çeçenleri korkunç bir akıbet beklemiştir. Bugün Çeçenistan’da hayalet şehir, köy, kasabalarla kaderine terk edilmişlerdir, çocuklarda dahil çok sayıda insan katledilip bir çok kadına tecavüz edilmiştir Bosna ve Kosavada olduğu gibi Allahlar’ı kendisine güvenen Müslümanlara nedense sırt çevirmiştir! Bakara/249. TÂLÛT ASKERLERLE BERABER (CIHAD IÇIN) AYRILINCA: BILINIZ KI ALLAH SIZI BIR IRMAKLA IMTIHAN EDECEK. KIM ONDAN IÇERSE BENDEN DEGILDIR. ELIYLE BIR AVUÇ IÇEN MÜSTESNA KIM ONDAN IÇMEZSE BENDENDIR, DEDI. IÇLERINDEN PEK AZI MÜSTESNA HEPSI IRMAKTAN IÇTILER. TÂLÛT VE IMAN EDENLER BERABERCE IRMAGI GEÇINCE: BUGÜN BIZIM CÂLÛT'A VE ASKERLERINE KARSI KOYACAK HIÇ GÜCÜMÜZ YOKTUR, DEDILER. ALLAH'IN HUZURUNA VARACAKLARINA INANANLAR: NICE AZ SAYIDA BIR BIRLIK ALLAH'IN IZNIYLE ÇOK SAYIDAKI BIRLIGI YENMISTIR. ALLAH SABREDENLERLE BERABERDIR, DEDILER. 6-Muhammed en uygunsuz en sıcak mevsimde bile cihada gitmekte nazlanan adamlarını sözde Allahın azabıyla korkutur. 72. IÇINIZDEN BAZILARI VARDIR KI (CIHAD KONUSUNDA) PEK AGIRDAN ALIRLAR. EGER SIZE BIR FELÂKET ERISIRSE: "ALLAH BANA LÜTFETTI DE ONLARLA BERABER BULUNMADIM" DER TEVBE/81. ALLAH'IN RESÛLÜNE MUHALEFET ETMEK IÇIN GERI KALANLAR (SEFERE ÇIKMAYIP) OTURMALARI ILE SEVINDILER; MALLARIYLA, CANLARIYLA ALLAH YOLUNDA CIHAD ETMEYI ÇIRKIN GÖRDÜLER; "BU SICAKTA SEFERE ÇIKMAYIN" DEDILER. DE KI: "CEHENNEM ATESI DAHA SICAKTIR!" KESKE ANLASALARDI! 7-Filistin’de tanklara taş(tank roketle imha edilir) atan yarım akıllı Müslümanlarda beklide alttaki ayetle kendilerini desteklemeye çalışmaktadırlar. Hafif silahlarla savaş kazanılmaz. Tevbe/41. (EY MÜMINLER!) GEREK HAFIF, GEREK AGIR OLARAK SAVASA ÇIKIN, MALLARINIZLA VE CANLARINIZLA ALLAH YOLUNDA CIHAD EDIN. EGER BILIRSENIZ, BU SIZIN IÇIN DAHA HAYIRLIDIR . ALTTA YAZILAN TÜM HADİSLER BUHARİ HADİSLERİDİR (Buhari hadislerine inanmayanlar İslam alimlerine göre kafirdir) altta bulunan hadisleri vakit buldukça mutlaka okuyalım. 8-Altta Muhammed ve adamlarının cihad adı altında yaptıkları vahşetlerden örnekler var. (Buhari hadisleri) Benî Kureyza Gazâsı|HAZRET-İ SA'D'İN DE NAKZ-I AHDEDEN BU VATAN HÂİNLERİNİN MUHÂRİBLERİNİN ÖLDÜRÜLMESİNE, KADINLARININ, ÇOCUKLARININ ESÎR EDİLMELERİNE HÜKMETMESİ;BU MEHÂBETLİ HÜKMÜN İNFÂZI VE AHZÂB SÛRESİ ÂYETLERİ|Ebû Saîd-i Hudrî|Rivâyete göre şöyle demiştir: Kureyza halkı Sa'd İbn-i Muâz'ın hükmüne boyun eğdi de Nebî salla'llahu aleyhi ve sellem Sa'd'a haber gönderdi. Sa'd, bir merkeb üzerinde geldi. Mescide yaklaşınca Resûlullah Ensâr'a: - Haydi ulunuza ayağa kalkınız (istikbâl edip indiriniz!). Sonra Resûlullah Sa'd'a: Şunlar (Benî Kureyza) senin hükmüne râzı oldular! buyurdu. Sa'd da: - Bunların harb edenleri öldürülür, kadınları ve çocukları da esîr edilmelidir! dedi. Bunun üzerine Resûlullah: - Ey Sa'd, Azîz ve Celîl olan Allah'ın hükmüne uygun hükmettin! buyurdu. Râvî (Hükmu'llah yerinde) çok defa Hükmü'l-Melik diye rivâyet etmiştir.|1591 9-Alttaki hadiste Muhammed’in adamı kendilerinden ‘’çete’’ olarak açıkça bahsetmektedirler.!! Zâtü'r-Rika' Gazâsı|BU ADIN VERİLMESİNİN SEBEBİ HAKKINDA EBÛ MÛSE'L-EŞ'ARÎ HADÎSİ|Ebû Mûsâ el-Eş'arî|Rivâyete göre şöyle demiştir: Nebî salla'llahu aleyhi ve sellem ile biz bir gazâya çıktık. Altı kişilik bir çete idik. Bir devemiz vardı. Nöbetleşe biniyorduk. Artık ayaklarımız delinmişti. Benim de iki ayağım delinmiş, tırnaklarım dökülmüştü. Bunun için ayaklarımızda bez parçası sarıyorduk. Ayaklarımıza bu sûretle bez parçası sardığımız için bu sefere Zâtü'r-Rika' gazâsı denildi.|1593 10-Esir kadınların ırzlarına tecavüz ettiler!!(hangi esir kadın kendini esir eden bir erkekle kendi isteğiyle yatar?) Müreysi' Gazâsı|MÜREYSÎ' DENİLEN BENÎ MUSTALIK GAZÂSI VE BU SEFERİN VUKÛU TÂRİHİ VE SEBEBİ|Ebû Saîd-i Hudrî|Rivâyete göre şöyle demiştir: Benî Mustalık gazâsında Resûlullah salla'llahu aleyhi ve sellem ile berâber sefere çıkmıştık. Ve arab esirlerinden birçok kadın esirlere kavuşmuştuk. O günlerde kadınlara karşı arzumuz artmış ve bekârlık bize çok güç gelmişti. (Esir kadınlara yaklaşmak, fakat çocuk yapmamak için) azl etmeği de düşünüp azletmek istiyorduk. Ancak Resûlullah aramızda iken (bunun hükmünü) ona sormadan nasıl azlederiz? dedik de bu mes'eleyi Peygamber'den sorduk. Resûlullah: Bunu yapmamanızda bir beis yoktur. (Azil yapmamanız vâcib kılınmamıştır). Fakat Allah'ın ezelî ilminde kıyâmet gününe kadar vücud bulacak olan her zî-hayât, bu dünyâda her halde vücud bulacaktır! diye cevab verdi.|1596 11-Kadınlara tecavüzü kendilerine hak bilen Muhammed ve madamları aynı kötülükleri yapmak isteyen bir köleye fırsat tanımıyorlar çünkü o bir köle! HUNEYN SEFERİ|Tâ'if Gazâsı|TÂİF'İN MUHÂSARASI HAKKINDAKİ RİVÂYETLER|Ümm-i Seleme|Şöyle dediği rivâyet olunmuştur: (Tâif'in muhâsarası sırasında) Nebî salla'llahu aleyhi ve sellem yanıma gelmişti. O sırada yanımda (kardeşim Abdullah İbn-i Ümeyye ile kölesi) Muhannes bulunuyordu. Bir de işittim ki, Muhannes, kardeşim Abdullah'a (hayâsızca) şöyle söylüyordu: Ey Abdullah! Doğru söyle! Allah yarın size Tâif'in fethini müyesser kılarsa sana gereken Gaylân'ın (şişman) kızını yakalamaktır. O kız ki (semizlikten karnı) dört büklüm karşılar, sekiz büklümle de arkaya döner! Bunun üzerine Nebî salla'llahu aleyhi ve sellem: Bu makule adamlar, bir daha yanınıza sakın girmesin! buyurdu.|1630 12-HUNEYN SEFERİNDE İslam!dan dönen bir yahudinin öldürülmesi Bir kere Muâz kendi mıntakasını dolaşıp arkadaşı Ebû Mûsâ'nın vilâyetine yaklaştığında devesine binerek dostunu ziyârete gitmişti. Ebû Mûsâ'nın bulunduğu yere vardığında onu bir yere oturmuş, etrâfına da bir sürü halk toplanmış bir vaziyettebuldu. Aynı zamanda yanında iki eli boğazına bağlı birisinin durduğunu gördü. Muâz (bu garib vaziyeti istiknâh ederek) Ebû Musâ'ya: - Ey Abdullah İbn-i Kays (Ebû Mûsâ'nın adıdır) bu ne iştir? diye sordu. Ebû Mûsâ: - Bu elleri bağlı duran (yehûdî) bir kişidir. Müslümân olduktan sonra irtidâd etmiştir! dedi. Muâz İbn-i Cebel de: - Bu mürted öldürülmedikçe devemden inmem! dedi. Ebû Mûsâ: Bunun katli için mi geldin, haydi in! dediyse de Muâz: Bu mürted öldürülünceye kadar inmem! di(ye ısrâr et)di. Bunun üzerine Ebû Mûse'l-Eş'arî'nin emri ile mürted yehûdî öldürüldü. Sonra da Muâz devesinden indi. 13-Ali esir kadın’ın ırzına geçiyor!! ve diğer sahabeler onu kıskanıyor HUNEYN SEFERİ|Ganîmet mallarından kumandan hissesi|HAZRET-İ ALÎ'NİN GANÎMET MALI İÇİN YEMEN'E GÖNDERİLMESİ|Büreyde b. el-Husayb-ı Eslemî|Şöyle dediği rivâyet olunmuştur: Nebî salla'llahu aleyhi ve sellem (Haccetü'l-Vedâ' 'dan önce) Alî'yi (ganîmet malının) beşte birini almak için (Yemen'e) Hâlid İbn-i Velîd'e göndermişti. Bu seferde ben de Alî'den hoşlanmaz oldum. Çünkü Alî (ganîmetten hissesine bir câriye almış, sabahleyin de) gusletmişti. Ben de sinirlenerek Hâlid İbn-i Velîd'e: Şu Alî'yi görmüyor musun (bak ne yaptı?) dedim. En sonu Nebî salla'llahu aleyhi ve sellem'in huzûruna geldiğimizde Alî'nin bu hareketini Resûlullah'a da arzettim. Bunun üzerine Resûlullah: Ey Büreyde, Alî'ye sinirleniyor musun? buyurdu. Ben de: Evet! diye tasdîk ettim. Resûlullah: Hayır Alî'ye darılma!. Çünkü onun ganîmet malının beşte birindeki hissesi, aldığı câriyeden daha çoktur, buyurdu.|1641 14-Ganimet paylaşırken tartışıyorlar ve Muhammed’e karşı gelen arabın soyu lanetleniyor HUNEYN SEFERİ|;Yemen seriyyeleri|HAZRET-İ ALÎ'NİN GANÎMET MALI İÇİN YEMEN'E GÖNDERİLMESİ;YEMEN GANÎMETİNİN TAKSÎMİ|Ebû Saîd-i Hudrî|Şöyle dediği rivâyet olunmuştur: Alî İbn-i Ebî Tâlib radiya'llahu anh Yemen'den Resûlullah salla'llahu aleyhi ve sellem'e tabaklanmış bir meşin içinde henüz toprağından tasfiye edilmemiş altın cevheri göndermişti. Ebû Saîd (rivâyetine devâm ederek) der ki: Resûlullah bu altın cevherini şu dört kişi arasında paylaştırdı: Uyeyne İbn-i Bedir, Akra' İbn-i Hâbis, Zeydü'l-Hayl. (Râvî der ki:) dördüncüsü ya Alkame idi, yâhud Âmir İbn-i Tufeyl idi Peygamber'in Ashâbından bir kişi (bu taksîme i'tirâz ederek): Bu ihsâna biz bunlardan müstahak idik, demişti. Bu söz, Resûlullah'a erişince: (Acâib?) siz bana i'timâd etmiyor musunuz? Ben göktekilerin bile emîniyim! Sabah, akşam bana gök yüzünün haberi (vahiy) geliyor! buyurdu. Bunun üzerine -iki gözü çökük, yanağının iki elmacığı çıkık, alnı yüksek, gür sakallı, başı traşlı, izârını yukarı çemremiş (tam vahşî ve mürtecî)- bir kişi ayağa kalkıp: - Yâ Resûla'llah, Allah'tan kork! demişti. Resûlullah onu: - A hortlayası kişi! Ben, yeryüzündeki insanların Allah'tan korkmağa lâyık (ve en çok korkan)ı değil miyim? cevâbiyle karşıladı. Sonra bu kişi arkasına dönüp gitti. Hâlid İbn-i Velîd: - Yâ Resûla'llah (izin ver de) şunun kafasını vurayım! dedi. Resûlullah: - Yok vurma! Bunun da ileride namaz kılan bir kişi olması umulur! buyurdu. Bunun üzerine Hâlid: - Yâ Resûla'llah! Namaz kılanlardan öyle kimseler vardır ki, onlar gönüllerinde olmıyan şeyi dilleriyle söylerler, dedi. Resûlullah salla'llahu aleyhi ve sellem: - (Ey Hâlid) ben nâsın kalblerini açmağa, karınlarını yarmağa me'mûr değilim! buyurdu. Râvî der ki: Sonra Resûlullah o (mürtecî) kişi dönüp giderken arkasından bakıp şöyle buyurdu: - Şunun soyundan öyle bir nesil türeyecektir ki, onlar her zaman güzel sesle Allah Kitâbı'nı okuyacaklar. Fakat Kur'ân'ın halâveti onların hançerelerini ileri geçmiyecektir. Onlar -ok avı (sür'atle delip) çıktığı gibi- dinden çıkacaklar! Râvî Ebû Saîd der ki: Öyle sanıyorum ki, sonra Resûlullah: "Eğer ben bunların zamânına yetişmiş olsaydım Semûd (ve Âd kavimlerin) in (toptan) helâk olduğu gibi muhakkak bunları (toptan) öldür (mesini Allah'tan dile)rdim!" buyurdu. 15-Muhammed Allahı’nın emirlerine göre değilde kendi menfaatine göre hüküm veriyor nedenide ‘’Halk dedikodu etmesin’’ KUREYŞ'İN MENÂKIBI BAHSİ||NESEBLE TEFÂHÜRÜN CÂHİLİYYET ÂDETİ OLDUĞU|Câbir b. Abdullâh|Şöyle dediği rivâyet olunmuştur: Biz, (Müreysî' seferinde) Nebî salla'llahu aleyhi ve sellem ile berâber gazâ etmiştik. Muhâcirlerden birtakım kimseler de toplanmış, Resûlullah ile berâber sefer etmişti. Hattâ Muhâcirler (Ensâr'dan) çoğaldı. Muhâcirlerden şakacı birisi de vardı. Ensar'dan birisinin kıçına (şaka olarak) vurmuştu. Ensârî aşırı derecede hiddetlenmişti. Nihâyet (kavga başladı) iki taraf da kabîlelerini imdâda çağırdılar: Ensar'dan olan kimse: Ey Medîneliler, imdâdıma koşunuz! diye feryâd etti. Muhâcir şakacı da: Ey Muhâcirler, imdâdıma geliniz! diye seslendi. Bu sesler üzerine Nebî salla'llahu aleyhi ve sellem çıktı ve: -Câhiliyet halkının çığlığiyle feryattan maksat nedir? buyurdu. Sonra da: - Onlara ne olmuş (ki, İslâm âdetini bırakıyorlar), neden câhiliyet âdetiyle sesleniyorlar? diye sordu. Bir Muhâcirin Ensâr'dan birisine şaka ile vurduğu bildirildi. -Râvî der ki:- Bunun üzerine Nebî salla'llahu aleyhi ve sellem: - Şu câhiliyet çığlığını bırakınız!. Soyunu çağırmak (onunla hak kazanmak) ne kötü şeydir? buyurdu. (Münâfıkların reîsi olan) Abdullah İbn-i Übey İbn-i Selûl de: - Vay, şunlar bizim Medîne halkı üzerine Muhâcirleri ayaklandırmak mı istiyorlar?. Hele biz bir kere Medîne'ye dönüp varalım; bizim en azîzimiz (gûyâ kendisi) onlardan en zelîl olanı (gûyâ Peygamber'i) elbette ve muhakka sûrette (Medîne'den) çıkaracaktır, dedi. Bunun üzerine Ömer, İbn-i Übey için: - Ey Allah'ın Peygamberi! Şimdi ben şu habîsi gebertmez miyim? dedi. Nebî salla'llahu aleyhi ve sellem de: - (Bırak şunu!) Halk, Muhammed, Ashâb'ını öldürmeğe başladı, diye dedi-kodu etmesin! buyurdu.|1433 16-Köle hadım ediliyor! Hadım eden efendiyede bir ceza verilmiyor!! 4139 - Amr İbnu Şu'ayb an ebihi an ceddihi radıyallahu anh anlatıyor: "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm 'a yardım talep etmek üzere bir adam gelip: "Ey Allah'ın Resulü! (Efendim) falana ait şu cariye var ya (onun yüzünden efendim bana sıkıntı veriyor)" dedi. Aleyhissalatu vesselam "Vah! Neyin var?" deyince adam: "Bela hasıl oldu. Köle (ben demek istiyor) efendinin cariyesine bakmıştı, efendi kıskançlıkla erkeklik uzvunu burdu (hadım etti)" dedi. Aleyhissalatu vesselam: "Adamı bana getir!" emretti. Efendi çağırıldı ama getirilemedi. Bunun üzerine Aleyhissalatu vesselam: "Öyleyse git, sen hürsün!" ferman buyurdu. Adam: "Ey Allah'ın Resûlü! (Efendimin kölesi olmamda direnmesi halinde) kim bana yardımcı olacak?" dedi. Aleyhissalatu vesselam: "Sana yardımcı olmak bütün müslümanlara terettüp eder" cevabını verdi." Ebu Davud, Diyat 7, (4519); İbnu Mace, Diyat 29, (2680). 17-Çocuk doğurmayan cariye satılabilir,hibe edilebilir!! (kullan kullan sat!) 4137 - İbnu Ömer radıyallahu anhüma diyor ki: "Hangi cariye, efendisinden bir çocuk dünyaya getirirse, artık efendi bu cariyeyi satamaz, hibe edemez, miras da kılamaz. Hayatta oldukça ondan istifade eder, öldü mü artık cariye hür olur." Muvatta, Itk 6, (2, 776). 18-Safiyyenin önce babasını ve kocasını katlettiler sonrada safiyyeye tecavüz etti!!(Kim kocasını öldüren birisiyle isteyerek yatarki) 5581 - Hz. Enes radıyallahu anh anlatıyor: "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm Hayber'e geldi. Allah kaleyi fethetmeyi müyesser kılınca, kendisine Safiyye Bintu Huyey İbnu Ahtab'ın güzelliğinden bahsedildi. Safiyye'nin kocası savaş sırasında öldürülmüştü. Kadın daha yeni evlenmişti. Aleyhissalâtu vesselâm, ganimetten pay olarak kendisine onu seçti. Oradan Safiyye ile birlikte çıktılar. Revhâ nem mevkiye geldiler. Aleyhissalâtu vesselâm orada gerdek yaptı. Sonra küçük bir yaygı içerisinde hays (denen hurma, yağ ve keş'ten mamul bir yemek) hazırladı. Sonra bana: "Etrafındakileri çağır!" buyurdu. Bu, Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm'ın Safiyye için verdiği düğün yemeği idi. Sonra oradan Medine'ye hareket ettik. Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm Safiyye için, bineğinin terkisine bir örtü seriyordu. Sonra devesinin yanında çömelip dizini dayadı. Safiyye radıyallahû anhâ, dizine basarak deveye bindi." Hemde 3 gün! 5679 - Yine Hz. Enes radıyallahu anh anlatıyor: "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm Safiyye radıyallahu anhâ'yı aldığı zaman yanında üç gece ikamet etti. Safiyye dul idi." 19-Ayşe bebekleriyle oynayan bir çocuk!! Fakat evli!! 6577 - Hz. Aişe radıyallahu anha anlatıyor: "Ben Resulullah aleyhissalatu vesselam'ın yanında iken bebeklerimle oynardım. Aleyhissalatu vesselam da benim kız arkadaşlarımı bana gönderirdi. Arkadaşlarımla beraber oynardık." 15-Sadece İslamın başında müşrikler İslam’a davet ediliyordu!! Daha sonra davet edilmeden katledildiler ve cüveyriyede muhammedin haremine katılıyor!! 1021 - Abdullah İbnu Avn anlatıyor: "Nâfı'ye yazarak savaştan önce (müşrikleri İslâm'a) davet etme hususunda sordum. Şu cevabı verdi: "Bu İslâm'ın başında idi. Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm) Benî Müstalik'e ani baskın yaptı. Adamları gâfıldi, hayvanları su kenarında sulanmakta idi. Savaşabilecekleri öldürdü, kadın ve çocuklarını da esir etti. O gün Cüveyriye (radıyallahu anhâ) validemizi esir almıştı. 16-Çok övülen sahabe-i Güzin aslında birer yağmacı! 3911 - Ebu Davud'un bir diğer rivayetinde şöyle denir: "Hayber fethi sırasında gazvede, Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm ile birlikte ben de vardım. Bir grup yahudi, Aleyhissalatu vesselam'a gelerek, askerlerin ahırlarına hücum ederek (mallarını yağmalamalarından) şikayet ettiler. Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm, bunun üzerine (müslümanlara yönelerek): "(Olamaz!) anlaşma yapılan kimselerin malı onların izni olmadan helal değildir. Ayrıca size ehli eşekler, onların atları, katırları, vahşi hayvanlardan herbir kesici dişi olan, kuşlardan da herbir pençeleri olan haramdır!" buyurdular." 17-İslamda Ehli kitaba saygı ve sevgi yok! a-4592 - Hz. Ömer radıyallahu anh anlatıyor: "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm'ın şöyle söylediğini işittim: "Arap yarımadasından hıristiyan ve yahudileri mutlaka çıkaracağım, orada müslüman olmayanı bırakmayacağım." Said İbnu Abdilaziz der ki: "Arap yarımadası, el-Vadi'(l-Kurâ)'dan Yemen'in uzak kısmına, Irak sınırına, denize kadar olan kısımdır." Müslim, Cihad 63; Ebu Davud, Harac 28, (3030); Tirmizi, Siyer 43, (1606). b-439 - Adiyy İbnu Hâtim (radıyallahu anh) anlatıyor: "Hz. Peygamber (aleyhissalâtu vesselâm) buyurdular ki: "(Fatiha'da geçen) el-mağdûb aleyhim (Allah'ın gazabına uğrayanlar) Yahudilerdir, ed-dâllîn (sapıtanlar) da Hıristiyanlar'dır". Tirmizi, Tefsir 2, (2957). 18-Muhammed Hayberli Yahudilerin becerisini ve emeğini sömürdü!! 5344 - Müslim'in bir rivayetinde şöyle denmiştir: "Resülullah aleyhissalâtu vesselâm Hayber hurmalarını ve arazisini kendi emvalleri gibi işleyip meyvesinin yarısını Resülullah'a vermeleri şartıyla Hayberlilere geri verdi." 19-Kadın kocası tarafından tek taraflı olarak boşanabilir BAKARA–227. EĞER (MÜDDETI IÇINDE DÖNMEYIP KADINLARINI) BOSAMAYA KARAR VERIRLERSE (AYRILIRLAR). BILINIZ KI, ALLAH ISITIR VE BILIR. 20- a-Allah’ı yılanları neden yaratmış? (hayvan düşmanlığı) 4909 - İbnu Mes'ud radıyallahu anh anlatıyor: "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm buyurdular ki: "Yılanların hepsini öldürün. Kim yılan(ın intikam alacağın)dan korkarsa, benden değildir." "Bir rivayette şöyle buyrulmuştur. "Gümüş çubuk gibi olan uzun yılan hâriç, bütün yılanları öldürün." Ebu Dâvud, Edeb 174, (5249, 5261); Nesâi, Cihad 48, (6, 51). b-Siyah köpek Şeytandır!! 2718 - Hz. Ebu Zerr (radıyallahu anh) anlatıyor: "Resulullah (aleyhissalâtu vesselâm) buyurdular ki: "Kişi, önüne semer kaşı kadar bir şey bırakmadan namaz kılarsa; (önünden geçtiği takdirde) siyah köpek, kadın, eşek namazını bozar. . . '' Ebu Zerr 'e dendi ki : "Siyahın kırmızıdan, beyazdan farkı nedir? '' Şu cevabı verdi: "Ey kardeşimin oğlu! Sen bana, benim Resulullah (aleyhissalâtu vesselâm)'a sorduğum şeyi sordun. Efendimiz: " Siyah köpek şeytandır'' buyurmuştu. '' Müslim, Salât 265, (510) ; Ebu Dâvud, Salât 110, (702) ; Tirmizî, Salât 253, (338) ; Nesâî, Kıble 7, (2,63) ;İbnu Mâce, İkâmetu's-Salt 38, (952) c-diğer düşman hayvanlar 4904 - Hz. Aişe radıyallahu anhâ anlatıyor: "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm buyurdular ki: "Hayvanlardan beş tanesi vardır ki bunların herbiri fâsıktır (zararlıdır). Harem bölgesinde olsun, Hill (denen Harem dışı) bölgesinde olsun bunlar öldürülür: Karga, çaylak, akrep, sıçan, kelb-i akûr (yırtıcılar)." Buhari, Bed'u'l-Halk 16, Cezâ'u's-Sayd 7; Müslim, Hacc 66-67, (1198); Muvatta, Hacc 90, (1, 357); Tirmizi, Hacc 21, (837); Nesai, Hacc 113, (5, 208). d-tüm köpekler öldürülüyor!! KÖPEKLER 4914 - İbnu Ömer radıyallahu anhüma anlatıyor: "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm av veya koyun veya çoban köpeği hariç diğer bütün köpeklerin öldürülmesini emretti." İbnu Ömer radıyallahu anh'a: "Ebu Hureyre, "veya ekin köpeğini de diyor!" denilmişti, bunun üzerine: "Onun ekini var da ondan!" cevabını verdi ve ilave etti: "Biz Medine ve civarına gider, tek köpek bırakmaz, hepsini öldürürdük. Hakkat biz, çölden gelmiş kadına refakat eden arkadaş köpeği bile öldürürdük." Buhâri, Bed'ü'l-Halk 14; Müslim, Musâkât 45, (1570); Muvatta, İsti'zân 14, (2, 969); Tirmizi, Sayd 4, (1488); Nesâi, Sayd 9, (7, 184). 21-Kısas adı altında peygamber vahşeti!! 1559 - Hz. Enes (radıyallahu anh) anlatıyor: "Ukl ve Ureyne kabilelerinden bir grup insan Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm)'ın yanına gelip: Ey Allah'ın Resûlü! Biz hayvancılıkla uğraşıp sütle beslenen (çöl) insanlarıyız, (çift-çubukla uğraşan) köylüler değiliz" dediler. Bu sözleriyle, Medine'nin havasının kendilerine iyi gelmediğini ifàde ettiler. Resûlullah, onlara (hazineye ait) develerin ve çobanın (bulunduğu yeri) tavsiye etti. Kendilerine oraya gitmelerini, develerin sütlerinden ve bevillerinden içmelerini söyledi. Gittiler, Harra bölgesine varınca, İslâm'dan irtidâd ettiler. Hz. Peygamber (aleyhissalâtu vesselâm)'ın çobanını da öldürüp develeri sürdüler. Haber, Hz. Peygamber (aleyhissalâtu vesselâm)'e ulaştı. Resûlullah, derhal arkadaşlarından takipçi çıkardı (yakalanıp getirildiler). Gözlerinin oyulmasını, ellerinin kesilmesini ve Harra'nın bir kenarına atılmalarını ve o şekilde ölüme terkedilmelerini emretti. "(bu kişiler susuzluktan ve kan kaybından ölmüşlerdir) Buhârî, Muhâribin 16,17,18, Diyât 22, Vudü 66, Zekât 68, Cihâd 152, Megâzî 36, Tefsir, Mâide 5, Tıbb 5, 6, 29; Müslim, Kasâme 9, (1671); Tirmizî, Tahâret 55, (72), Et'ime 38, (1846); Ebü Dâvud, Hudud 3, (4364-4371); Nesâî, Tahrimu'd-Dem 7, (7, 93-98); İbnu Mâce, Hudud 20, (2578). 22-Dinden dönen şair İbni Hatal mekke’nin fethinde öldürülmüştür! 4250 - Hz. Enes radıyallahu anh anlatıyor: "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm, Fetih günü, Mekke'ye başında miğferiyle girdi. Onu çıkardığı zaman, bir adam gelerek: "İbnu Hatal Ka'be'nin örtüsüne sarılmış (vaziyette yakalandı, affedelim mi?)" dedi. "Onu öldürün!" emir buyurdular." Buhari, Megazi 48, Cezau's-Sayd 18, Cihad 169, Libas 17; Müslim, Hacc 450, (1357); Muvatta, Hacc 247, (1, 423); Ebu Davud, Cihad 127, (2685); Tirmizi, Cihad 18, (1693); Nesai, Hacc 107, (5, 201). 23-Muhammed cihada giderken kadınların öldürülmesini yasaklamadı(o öldürülen kadın için kısas yapılması gerekmiyormuydu!) 1024 - İbnu Ömer (radıyallahu anhümâ) anlatıyor: "Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm)'ın katıldığı gazvelerden birinde öldürülmüş bir kadın bulundu. Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm) bunun üzerine kadınları ve çocukları öldürmeyi yasakladı." Buharî, Cihâd 147,148; Müslim, Gihâd 24, (1744); Muvatta 3, (2, 447); Tirmizî, Gihâd 19, (1569); Ebu Dâvud, Gihâd 34, (1667); İbnu Mâce, 30, (2841). 24-Ömer akıl hastası ve yaşlı bir kadın için recm cezası veriyor(üstelik kadın tecavüze uğramış!) 1569 - İbnu Abbâs (radıyallahu anhümâ) anlatıyor: "Hz. Ömer'e, zinâ yapmış olan deli bir kadın getirildi. (Recm edilip edilemeyeceği hususunda) halkla istişare ederek recmedilmesine hükmetti. Kadına Hz. Ali (radıyallahu anh) uğradı. (Hazırlığı görünce): "- Bunun hâli nedir?" diye sordu. Kendisine: "Falanca kabileden deli bir kadındır, zinâ yapmıştır. Hz. Ömer (radıyallahu anh), recmedilmesine hükmetmiştir" dediler. Hz. Ali (radıyallahu anh): "- Kadını geri götürün!" dedi, sonra Hz. Ömer'e uğrayıp: "- Ey mü'minlerin emîri! Bilirsin ki, Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm) : "Kalem üç kişiden kaldırılmıştır (artık onlar yaptıklarından sorum1u değildirler): Büluğa erinceye kadar çocuktan, uyanıncaya kadar uyuyandan, şifa buluncaya kadar bunamıştan." Bu bîçare kadın falanca kabilenin bunağıdır. Ona tecavüz eden, muhakkak ki aklî noksanlığı sırasında tecevüz etmiştir" dedi." 25-Hadım edilmiş adama iftira atılıp nerdeyse katlediyorlardı!! 1574 - Hz. Enes (radıyallahu anh) anlatıyor: Bir adam, Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm)'ın ümmü veledine temas etmekle itham edilmişti. Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm), Hz. Ali (radıyallahu anh)'ye : "Git boynunu vur!" diye emretti. Hz. Ali, adama geldiği vakit, onu bir kuyunun içinde (yıkanıp) serinliyor buldu. "Çık dışarı!" diyerek elinden tutup kuyunun dışına çıkardı. Hz. Ali, adamın mecbub (burulmuş) ve tenâsül organından mahrum olduğunu gördü. Artık ona dokunmayıp, durumu Hz. Peygamber (aleyhissalâtu vesselâm)'e haber verdi. Resûlullah, onu, davranışı sebebiyle takdir etti." Bir rivayette şu ziyade gelmiştir: "Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm): "Şahid, gâibin görmediğini görür" buyurdu". Müslim, Tevbe 59, (2771). 26-Yeni doğum yapan kadın recm ediliyor ! 1581 - İmam Mâlik diyor ki: "Bana ulaştığına göre, Hz. Osman (radıyallâhu anh)'a evliliğinin altıncı ayında doğum yapan bir kadın getirildi. Derhal recmedilmesini emretti. Ancak Hz. Ali (radıyallâhu anh): "- Cenab-ı Hakk, Kur'an-ı Kerim'de "(İnsanın anne karnında) taşınma ve sütten kesilmesi (müddeti) otuz ay. dır..:" (Âhkâf 15) buyuruyor. Keza bir başka âyette de: "Anneler çocuklarını iki tam yıl emzirirler. (Bu hüküm) emmeyi tamam yaptırmak isteyenler içindir.."( Bakara 233) buyurmaktadır. Bu durumda hamilelik müddeti altı aydır." Bu açıklama üzerine Hz.Osman (radıyallahu anh) kadının geri gönderilmesini emretmişti, ancak kadın recmedilmiş bulundu." Muvatta, Hudud 11 (2, 825). 27-a- Ali livata yapan homoseksüelleri yaktırtıyor!! 1587 - Yine İbnu Abbâs (radıyallâhu anhümâ)'ın rivâyetine göre, Hz. Ali, livata yapan çifti yaktırmıştır. Hz. Ebü Bekir (radıyallâhu anh) üzerlerine bir duvarı yıktırmıştır." b-Hani "Ateşle azab vermek sadece ateşin Rabbine hastı’’üstte Ali buna uymuyor? 1967 - Abdurrâhman İbnu Abdullah, babası Abdurrahman (radıyallâhu anh)'dan rivâyet eder ki şöyle demiştir: "Biz bir seferde Resülullah(âleyhissalâtü vesselâm) ile beraber idik. Resülullah bir ara bir ihtiyacı için yanımızdan ayrıldı. O sırada hummara denen bir kuş gördük, iki tane de yavrusu vardı. (Kuş kaçtı) yavrularını aldık. Kuşcağız etrafımıza yaklaşıp çırpınmaya, kanatlarını çırpıp havada inip çıkmaya başladı. Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm) efendimiz gelince: "Kim bu zavallının yavrusunu alıp onu ızdıraba attı? Yavrusunu geri verin!" diye emretti. Bir ara, ateşe verdiğimiz bir karınca yuvası gördü. "Kim yaktı bunu?" diye sordu. "Biz!" dedik. "Ateşle azab vermek sadece ateşin Rabbine hastır" buyurdu." Ebü Dâvud, Cihâd 122, (2675), Edeb,176, (5268). 28- Bir insan eli ayağı kesilince nasıl hırsızlık yapar! 1602 - Hz. Cabir (radıyallâhu anh) anlatıyor: "Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm) buyurdular ki: "Hurma özü için, ağacın başındaki meyve için, dağda otlayan (ağıla girmemiş) koyun için, ihanet edilen emânet için, yağmalanılan için, kapıp kaçırılan için el kesilmez." Rezin ilavesidir. 1603 - Hz. Câbir (radıyallâhu anh) anlatıyor "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm)'a bir hırsız getirilmişti. "-Öldürün onu!" diye emretti. Kendisine: "-Ey Allah'ın Resûlü, bu adam sadece çaldı" denildi. Bunun üzerine "-Öyleyse (elini) kesin!" dedi ve derhal eli kesildi. Sonra aynı adam ikinci sefer getirildi. Yine: "-Öldürün onu!" diye emretti. Kendisine: "-Ey Allah'ın Resûlü, bu adam hırsızlık yaptı" dendi. Bunun üzerine "-Öyleyse kesinl" dedi ve derhal (sol ayağı) kesildi. Sonra üçüncü sefer getirildi ve hırsızlık yaptığı söylendi. Hz. Peygamber: "-Öldürün onu!" diye emretti. Kendisine: "Ey Allah'ın Resûlü, bu adam hırsızlık yaptı" denildi. Bunun üzerine : "-(Sol elini) kesin!" diye emretti. Sonra aynı adamı dördüncü kere getirdiler. "-Öldürün onu !" buyurdu. Kendisine: "-Ey Allah'ın Resûlü, bu adam hırsızlık yaptı" dediler. Bunun üzerine "-(Sağ ayağını da) kesin!" diye emir buyurdu. Aynı adam beşinci sefer getiririldi. Hz. Peygamber (aleyhissalâtu vesselâm): "Öldürün onu" diye emretti. Hz. Câbir (radıyallâhu anh) der ki: "Adamı götürüp öldürdük. Sonra sürüyerek götürüp bir kuyuya attık. Üzerini de taşla doldurduk." Ebû Dâvud, Hudud 20, (4410); Nesâî, Sârik 15, (890, 91) 29-Cennet ve cehennemlikler ilk insandan önce yazılmış  1656 - İmran İbnu Husayn (radıyallâhu anhümâ) anlatıyor: "Mescidde, Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm)'ın huzuruna girmiştim. (O sırada) Benî Temim kabilesinden bir grup insan geldi. Onlara: "Ey Benî Temim, size müjde olsun!" diyerek söze başlamıştı. Onlar hemen: "Bize müjde verdin. Öyle ise (beytü'l-mâlden) iki kere bağış yap!" diye talepde bulundular. Onların bu cevabı karşısında Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm)'ın yüzünden rengi attı. Hz. Peygamber (aleyhissalâtu vesselâm)'ın huzuruna (Hayber'in fethi sırasında) Yemen halkından bir grup (Eş'ârî) girmişti. Onlara: "Ey Yemenliler! Benî Temim'in kabul etmediği müjdeyi siz bari kabul edin!" dedi. Onlar: "Kabul ettik ey Allah'ın Resûlü!" dediler ve arkadan ilâve ettiler: "Biz dinimizi öğrenmeye ve bu (yaratılış) işinin başı ne idi, onu senden sormaya geldik!" dediler. Bunun üzerine Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm), mahlükatın ve Arş'ın başlangıcını anlatmaya başladı: "Bidayette Allah vardı, O'ndan önce başka bir şey yoktu. O'nun Arş'ı suyun üzerinde bulunuyordu. Sonra gökleri ve yeri yarattı. Sonra zikr (denen kader defterinde ebede kadar cereyan edecek) her şeyi yazdı." Buhârî, Megâzî, 67, 74, Bed'u'l-Halk 1, Tevhid 22; Tirmizî, Menâkıb, 3946
  4. Mecazi anlam olduğunu size kim söyledi? cevabınız= öyle düşünüyorum kıvırıyorsunuz gibi geldi bana yanılıyormuyum?
  5. Taliban sakal konusunda çok titiz aynı zamanda Afganistandaki dev Buda heykellerinide kırıp döktüler, kendilerine saygı beklerken saygısızlık yapıyorlar
  6. Bir din düşünmeye imkan vermiyor, ne afyonmuş yahu! Bu kitapta inekler kutsaldır dese onuda kabul edecekti müslümanlar
  7. İnandın ve itaat ettin? neye göre? allahın varlığını nerden biliyorsun cevabın= duydum kuranı kerimin zamana göre yorumlandığıda saçma 1000 yıl sonra çelişkiler dahada belirginleştiğinde bence bırakılaacak tarih olacak.Allahın kitabındaki manalar sabit olmalıdır
  8. çok saçma bir yorum, kuranda yiyiniz diyor zaten... kuran 2 cilt olsayddı ne zararı olurdu?
  9. Domuz etini anladıkta imamı şafi midyeye istakoz yenmesini neden yasak etmiş kuranda ''deniz ürünlerini yiyiniz'' dediği halde??
  10. üstteki tefsir uydurma, yüzyıllar sonra güneşin çok büyük olduğu anlaşılınca sizi kandıran o ***** gurubu tarafından yazılmış.. Ayette gömülür GİBİ batıyordu yazmıyor, o gibileri, deki leri siz sonradan eklediniz, başka örneklerde verebilirim Müteşabih ayetler var demişsin fakat başka ayetlerde bu kitap apaçık gönderildi yazıyor? İnanmak istiyorsan herşeye inanırsın.. yeterki kitapta yazsın dimi? Atlas okyonusumu karadenizmi daha hangisi olduğunu bilmediğiniz halde neden yazıyorsunuz? Neden allahınızın ayeti üzerine ekleme yapıyorsunuz?
  11. Neden Darwin soruna cevap bir kaç cümleyle anlatılamaz, erkekte meme neden var hiçbir işe yaramadığı halde, yoksa allahınız travesti olabilecek erkekler için az meme bırakmı erkekte? *********************
  12. İçinde Muhammed varsa devede konuşur pirede konuşur Muhammedle ilgili milyonlarca hadis ve hikayeler var bir insan 23 senede bu kadar olay yaşayabilip bu kadar söz söyleyebilirmi?
  13. İslamla bilimi istediğiniz kadar birleştirmeye çalışın sonuç başarısız olacaktır. göktaşları şeytanları kovalamaz fakat kuranda şeytanları kovalayan atış daneleri olarak bahsediliyor vede meninin göğüsten geldiğini söylüyor, meni göğüste değil hayalarda onun için çırpınmayın boşuna
  14. Süleyman dediğin solomon eski israil kralıdır tevratta böyle yazıyor büyücü kraldır neden Allahınız o cin ordusunu muhammede vermemiş? neden isa gibi mucizeler vermemiş, çünkü yokmuş! FTOYD Ayetleri tartışamazsın çünkü haksız çıkacağını biliyorsun, çünkü din afyonunu yutmuşsun cehennem riskinede girmek istemiyorsun, bunun içinde gerçekleri göremiyorsun. BANA GÜNEŞİN BATTIĞI BALÇIKLI GÖZEYİ GÖSTERİN 1000 REKAT NAMAZ KILACAM BU GECE
  15. Sayın hayhak Sizin yazınıza istinaden diyebilirmki, öyleyse adamle havva cennette evrim geçirdi, dünyadaki canlılar nerde evrim geçirdi? Yorumların yanlış bence
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.