Zıplanacak içerik

antiarabesk

Φ Yeni Üyeler
  • İçerik Toplamı

    6
  • Katılım

  • Son Ziyaret

İçerik İtibarınız

2 Nötr

antiarabesk Hakkında

  • Rütbe
    Yeni Üye

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet
    Belirtmemiş
  1. Fırında Lüfer yaptım

    Fırında Lüfer Balıkçınıza içlerini temizlettiğiniz 6 adet lüferi tuzlayıp, keskin bir bıçakla üzerlerine birkaç yerden yarıklar açın. 2 adet kuru soğan. 1 adet havuç ve 4 adet domatesi halka şeklinde doğrayın. Fırın tepsinizi 1 yemek kaşığı yağla yağlayın ve sebzeleri dizin. Lüferleri sebzelerin üzerine sıra sıra yatırın. Yağ. kekik, tuz ve karabiberi harmanlayın ve balıkların üzerine dökün. Tepsinin üstünü alüminyum folyoyla kaplayın. Önceden 200 derecede ısıtılmış fırında 45 dakika pişirin.
  2. Susamlı lzgara Tavuk tarifim

    Susamlı lzgara Tavuk 1. İşe yemeğe adını veren susamlardan başlayın. Yağsız teflon bir tavada 2 yemek kaşığı susamı renkleri değişene kadar kavurun. Susamların yarısını havanda döverek toz haline getirin, diğer yarısını da bir kenara koyun. Diğer taraftan 3-4 diş sarımsağı iyice ezin. Büyükçe bir kap alıp içine dövülmüş susam, sarrnısak. 1 tatlı kaşığı ezilmiş zencefil. 2 yemek kaşığı soya sosu. 2 yemek kaşığı susam yağı, 1 yemek kaşığı şeker, bir miktar tuz. karabiber ve 50 mİ kadar suyu koyun ve iyice karıştırın. 2. Sıra geldi tavuklara. 3-4 adet derisi sıyrılmış tavuk budunu hazırlamış olduğunuz sosta marine edin. 3. Izgarayı orta derecede bir ısıya ayarlayın ve tavuklar çıtır hale gelene kadar kızartın.
  3. Yerfıstıklı Ekmek yapıyoruz

    Yerfıstıklı Ekmek Tok tutucu özelliği olan ve içerdiği yararlı yağlarla yağ yakımını artıran yerfıstığı, antrenman sırasında enerjinizin düşmemesi için elinden geleni yapar. Bir dilim tam buğday ekmeğinin üstünü 1 yemek kaşığı yerfıstığı ezmesi ile kaplayın. Yerfıstığının üzerine yarım muzu ister ezerek, ister ince dilimler halinde yerleştirin. En üste bir çay kaşığı tarçın serperek kan şekerinizi düzenleyebilirsiniz.
  4. Meyveli ve Yumurtalı Yulaf tarifi

    1. Sabah işe aceleyle hazırlanırken kahvaltı hazırlamak için vakit kaybetmek istemeyenlere harika bir tarif. İlk olarak mikrodalga için uygun bir kâsede yumurtayı güzelce karıştırın. 2. Ardından içine 1 su bardağı az yağlı süt. 1 su bardağı yulaf 1/2 su bardağı karışık yumuşak meyve (çilek, böğürtlen vs.). 1 yemek kaşığı doğranmış badem ya da ceviz. 1 çay kaşığı keten tohumu ekleyin ve mikrodalgada 2 dakika ısıtın. 3. Birkaç dakika soğumasını bekledikten sonra, üzerine dilimlenmiş muz ve 1 yemek kaşığı yoğurt ekleyin. Yoğurt ve yumurta kaslarınızın ihtiyacı olan proteini sağlarken, yulaf uzun süre tok tutacaktır.
×

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.