Arkadaşlar ben ne kadar bilgisyarı iyi bilsemde.Türkçem kötü oldugu icin kelimeleri birleştirip düzgün hale getiremiyorum.Belki sizler güzel cevaplar verırsınız dıye sıze soruyorum ! İnşallah cevap verirsiniz. Cok ihtiyacım var.
1 Kaydet ve farklı kaydet seçenekleri nasıl kullanabileceğinizi 4 örnekle açıklayın ve aralarındaki farklar nelerdir?
2 Word programındaki tablo ve kenarlıklar ile exceldeki tabloların ortak ve farklı noktalarını yazınız.
3 Ms ofis programları nelerdir? Açıklayınız ve günlük hayatta nerelerde kullanılır?
4 Excel de (eğer,mak,min,ortalama,topla)fonksiyonlarını açıklayın. Bir örnek tabloda gösterin.Ayrıca Bu fonksiyonların kullanıldığı ortak bir tablo yapınız.
5 Bir ofis belgesinde güvenliği nasıl sağlarsınız neden böyle bir gereksinime ihtiyaç vardır açıklayınız
Lütfem cevap yazın.Teşekkürler.